Otsikossa mietteeni
Ellit saitti lopetettu, onko täällä nykyään kaikki sieltä?
8
402
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi että palsta lopetettiin, eikä edes vanhoja ketjuja voi lukea :(
- Anonyymi
Onko olemassa muita ennustus saitteja vai onko tämä ainut?
- Anonyymi
Niin, GretaG, Vilijonkanperhe, Leena W, Muari ketä näitä nyt oli :) Missä lie muut. Itse täällä kurkistanut juttuja toisinaan. Ennustukset omanaankun löytyy kyllä! Minulle kelpais, vaikka näyttää tuolla muutamat häiriköt pyörivän.
- Anonyymi
Mä oon nyt sitä mieltä entiset Ellit, et otetaan tämä palsta haltuun - meillä oli niin hyvä edellisellä, tänne sitä samaa :)
- Anonyymi
Itse laittelin juuri vaihto pyyntöjä tuonne tarot-tulkinta puolelle 'pallolaisia' etsiessä :)
- Anonyymi
Myö huomasinnii et tiäl oup pallolaissii. Jos joku halluup vaihel, nii myö voen plarat. Hiusvär.. työ tiiätte mittee tiä männeep. Miul suap siihhe rakkauvttee kahtel. Tuat kuip ei liikkoo uop. Tervessii Muari
- Anonyymi
Moro Muari!
Täällä suomi24:llä on Ennustukset-palsta omanaan, saat siellä vaihtoja :) Ellit ovat tiensä löytäneet tänne, yksi kerrallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moro Muari!
Täällä suomi24:llä on Ennustukset-palsta omanaan, saat siellä vaihtoja :) Ellit ovat tiensä löytäneet tänne, yksi kerrallaan.Tai no, onko sen väliä tässä tai tuolla :) Ei kait. Laita oma aloitus, osuu lukijalle silmään paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722