Aihe

Donald Trump on katkera ja epävakaa

Anonyymi

Donald Trumpin veljentytär lataa harvinaisen suorat sanat presidentistä – vaatii setänsä viraltapanoa: "Hän on katkera ja epävakaa"
– Hän tietää olevansa epätoivoisessa tilanteessa. Jos hän häviää, hän polttaa kaiken takanaan, edistää kansan kahtiajakoa ja niittää vain enemmän kaaosta.

Vaikka Mary on jo pitkään pelännyt setänsä arvaamattomia edesottamuksia, hyökkäys Yhdysvaltojen kongressiin viime keskiviikkona yllätti psykologinkin.
– Jokainen kongressiin tunkeutunut tulisi pidättää, asettaa syytteeseen ja tuomita ankarasti. He häpäisivät demokratian perustan, Mary Trump vaatii.

Mary Trump ei usko setänsä aidosti luulevan, että hän todellisuudessa voitti presidentinvaalit. Hänen mukaansa vain itse voitto on Donald Trumpille tärkeintä eikä se, kuinka voitto on saatu.
– Hän ei ole elämänsä aikana saavuttanut yhtäkään aitoa voittoa. Sillä ei ole hänelle merkitystä, onko voiton ympärillä lainausmerkit.

Mary Trump on Donald Trumpin 43-vuotiaana alkoholiin menehtyneen isoveljen Fred Trump nuoremman tytär. Mary Trump on psykologi ja kirjailija.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin mahdollista että silkasta ilkeydestä manipuloi kannattajiaan myös 6.1.

Mielellä, että kun "minä en saa, niin tässäpä sitten teille".

Eipä hän näyttänyt yhtään järkyttyneeltä tai edes "järkyttyneeltä" lyhyessä puheessaan mekkalaan tuomitessaan hyökkääjät.

• Anonyymi

Usa taas Kuuban kimpussa !Pompeo pisti mustalle listalle ! Eikös tuo Guantanamo jo riitä ??? Siellä saa vapaasti muunmaanlaisia kiduttaa ikäänkuin SS Mengele aikoinaan :´-(

• Anonyymi

Alttiiksi antajat antaa aina kaksi syytä ensin.

• Anonyymi

Tuo Mary Trump ennusti jo ennen vaaleja erinomaisen hyvin mitä Donald-setä (suomeksi Aku-setä?) tulee tekemään. KÄÄK.

• Anonyymi

Jokainen Trumppia seurannut tiesi mitä hän tulee tekemään. Hän on patologinen narsisti, joka ei siedä häviötä. Sellaiset kykenevät mihin tahansa. Tämä oli vain maistiainen. Jotkut ihmettelevät miksi piti laittaa viraltapano vireille tässä vaiheessa. Se on loppuun vietynä tärkeää siksi, että se estäisi Trumpia asettumasta enää koskaan ehdolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      236
      16131
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13605
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      9611
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      44
      6823
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      262
      4105