Aihe

joudun laitokseen, saanko ottaa koiran mukaan?!?

Anonyymi

No siis otsikosta nyt siis varmaan selvisi, eli mä joudun laitokseen ja aattelin kysyä, että saako sinne ottaa lemmikin mukaan?
Mulla on koira ja se ei hauku sisätiloissa, eikä ulkonakaan muille ihmisille ja se on todella sisäsiisti.
Masentaa ajatus, että joudun johonkin laitokseen, niin se auttais jos saisin ottaa mun koiran mukaan.
Se on siis mun oma koira, minkä vanhemmat on mulle hankkinu, niin se ois kaikille varmasti kiva juttu jos se pääsis mun mukaan, mutta onko se ees mahdollista?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmaan kannattaisi kysyä siitä laitoksesta, jonne olet menossa? Järjen käyttö on sallittua, jopa suotavaa.

• Anonyymi

Mielelläni, mutta ei ole vielä löytynyt sopivaa laitosta, joten on hieman haastavaa lähteä kyselemään viranomaisilta asiasta. Kiitos kuitenkin kun vastasit.

• Anonyymi

Riippuu tietysti laitoksesta, mutta joihinkin saa, joihinkin ei.
      Kuvaz.

• Anonyymi

Toivotaan, että sitten siihen mihin mä olisin loppujen lopuksi menossa, saisi ottaa mukaan.
        Kiitos vastauksesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      44
      2916
    2. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      224
      2858
    3. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1726