Olisiko hyvä idea?

Anonyymi

Ensimmäisillä treffeillä ensimmäisenä rakasteltaisiin tunteiden ja himojen vieminä, sitten vasta puhuttaisiin tärkeät asiat halki ja poikki.

24

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Te teette miten tykkäätte. Me keskusteltaisiin avioliitosta ja kaikesta ja mentäisiin naimisiin. Sitten olisimme yhdessä loppuelämämme ja olisimme onnellisia siitä, ettemme tehneet mitään tyhmää ja harkitsematonta vaan odotimme toisiamme avioliittoon. m>n

    • Anonyymi

      Jos hän pyytäisi treffeille, jos ne olisi paikassa, jossa saisimme olla kahden... Luulen, että ensin rakastelisimme katseella ja jos se olisi hänestä ok, ei minulla olisi mitään syytä jarrutella tai estellä. Seuraisin alussa hänen ruumiin kieltä, flirttaileeko, tuleeko lähemmäs, vastaako kutsuun? Jos kosken varovasti olkapäähän tai silitän poskea, tuleeko hän kohti vai jäätyykö kauhusta. Olen jo 2.5v tuntenut vahvasti, eikä tunne muutu, mitä sitä enää kainostella. ♥️

      Saisi siis tapahtua ihan mikä hyvältä molemmista tuntuu. 😉 S

      • Anonyymi

        Haluan sut ❤ kun nähtäisiin


    • Anonyymi

      Ei seksiä ennen avioliittoa ;)

      • Järkevä periaate!


      • Anonyymi

        Miehen näkökulmasta tuo on mitä mainioin tuskien taival ! Tosin mies sen kyllä kestää.]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen näkökulmasta tuo on mitä mainioin tuskien taival ! Tosin mies sen kyllä kestää.]

        Niin just. Kannattaa olla mies ja hoitaa intiimijutut vasta naimisissa.


    • Anonyymi

      Paras idea pitkästä aikaa❤

    • Anonyymi

      Ei mun tee mieli seksiä. En pysty myöskään rakastumaan. Mulla on semmonen lääkitys. Jos annan, niin teen sen vain toisen mieliksi.

    • Anonyymi

      siis tietenkin olis

    • Anonyymi

      Tarpeeksi tutun kanssa voisi käydäkin.

    • Anonyymi

      No kyllä! Mennäänkö huomenna treffeille!

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä ajatus! T.vaalea nainen

    • Anonyymi

      Musta ihan paras olisi, jos ei liikaa suunnittele. Ei se mikään firma ole vaan rakkaustarina.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti!


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        komppaan


    • Anonyymi

      Mä en halua sellaista kenekään kanssa heti, koska pitää tutustua ensin ja toinen voi sen jälkeen kohdella huonosti ja vaikka huijata eli luottamus tulee ajallaan.

    • Anonyymi

      No mikä jottei? Eihän kaikille ekoille treffeille mennä tuntemattomien kanssa. Voi toisen olla tuntenut vaikka parikymmentäkin vuotta ja sitten vasta päätyä treffeille yhdessä.

      • Anonyymi

        No tämähän on niin totta kuin vain voi olla , hienoa :)


    • Anonyymi

      Ei semmosta , mikään rakastelu kone oo ensimmäisenä

      • Anonyymi

        Ikiliikkuja toiselta nimeltään hän.


    • Kyllähän se passais, kunhan on yksi tietty henkilö joka olisi toisena osapuolena. Mikäs leikkiin on ryhtyessä, kun saman on tehnyt jo kymmeniä kertoja ajatuksissa.

    • Anonyymi

      Meille kävi juuri noin erään miehen kanssa kun ensimmäistä kertaa tapasimme. En usko että siinä olisi mitenkään muuten voinut käydäkään, oli hän niin haluttava (ja on edelleen).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe