Olisiko hyvä idea?

Anonyymi

Ensimmäisillä treffeillä ensimmäisenä rakasteltaisiin tunteiden ja himojen vieminä, sitten vasta puhuttaisiin tärkeät asiat halki ja poikki.

24

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Te teette miten tykkäätte. Me keskusteltaisiin avioliitosta ja kaikesta ja mentäisiin naimisiin. Sitten olisimme yhdessä loppuelämämme ja olisimme onnellisia siitä, ettemme tehneet mitään tyhmää ja harkitsematonta vaan odotimme toisiamme avioliittoon. m>n

    • Anonyymi

      Jos hän pyytäisi treffeille, jos ne olisi paikassa, jossa saisimme olla kahden... Luulen, että ensin rakastelisimme katseella ja jos se olisi hänestä ok, ei minulla olisi mitään syytä jarrutella tai estellä. Seuraisin alussa hänen ruumiin kieltä, flirttaileeko, tuleeko lähemmäs, vastaako kutsuun? Jos kosken varovasti olkapäähän tai silitän poskea, tuleeko hän kohti vai jäätyykö kauhusta. Olen jo 2.5v tuntenut vahvasti, eikä tunne muutu, mitä sitä enää kainostella. ♥️

      Saisi siis tapahtua ihan mikä hyvältä molemmista tuntuu. 😉 S

      • Anonyymi

        Haluan sut ❤ kun nähtäisiin


    • Anonyymi

      Ei seksiä ennen avioliittoa ;)

      • Järkevä periaate!


      • Anonyymi

        Miehen näkökulmasta tuo on mitä mainioin tuskien taival ! Tosin mies sen kyllä kestää.]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen näkökulmasta tuo on mitä mainioin tuskien taival ! Tosin mies sen kyllä kestää.]

        Niin just. Kannattaa olla mies ja hoitaa intiimijutut vasta naimisissa.


    • Anonyymi

      Paras idea pitkästä aikaa❤

    • Anonyymi

      Ei mun tee mieli seksiä. En pysty myöskään rakastumaan. Mulla on semmonen lääkitys. Jos annan, niin teen sen vain toisen mieliksi.

    • Anonyymi

      siis tietenkin olis

    • Anonyymi

      Tarpeeksi tutun kanssa voisi käydäkin.

    • Anonyymi

      No kyllä! Mennäänkö huomenna treffeille!

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä ajatus! T.vaalea nainen

    • Anonyymi

      Musta ihan paras olisi, jos ei liikaa suunnittele. Ei se mikään firma ole vaan rakkaustarina.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti!


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        komppaan


    • Anonyymi

      Mä en halua sellaista kenekään kanssa heti, koska pitää tutustua ensin ja toinen voi sen jälkeen kohdella huonosti ja vaikka huijata eli luottamus tulee ajallaan.

    • Anonyymi

      No mikä jottei? Eihän kaikille ekoille treffeille mennä tuntemattomien kanssa. Voi toisen olla tuntenut vaikka parikymmentäkin vuotta ja sitten vasta päätyä treffeille yhdessä.

      • Anonyymi

        No tämähän on niin totta kuin vain voi olla , hienoa :)


    • Anonyymi

      Ei semmosta , mikään rakastelu kone oo ensimmäisenä

      • Anonyymi

        Ikiliikkuja toiselta nimeltään hän.


    • Kyllähän se passais, kunhan on yksi tietty henkilö joka olisi toisena osapuolena. Mikäs leikkiin on ryhtyessä, kun saman on tehnyt jo kymmeniä kertoja ajatuksissa.

    • Anonyymi

      Meille kävi juuri noin erään miehen kanssa kun ensimmäistä kertaa tapasimme. En usko että siinä olisi mitenkään muuten voinut käydäkään, oli hän niin haluttava (ja on edelleen).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe