Olisiko hyvä idea?

Anonyymi

Ensimmäisillä treffeillä ensimmäisenä rakasteltaisiin tunteiden ja himojen vieminä, sitten vasta puhuttaisiin tärkeät asiat halki ja poikki.

24

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Te teette miten tykkäätte. Me keskusteltaisiin avioliitosta ja kaikesta ja mentäisiin naimisiin. Sitten olisimme yhdessä loppuelämämme ja olisimme onnellisia siitä, ettemme tehneet mitään tyhmää ja harkitsematonta vaan odotimme toisiamme avioliittoon. m>n

    • Anonyymi

      Jos hän pyytäisi treffeille, jos ne olisi paikassa, jossa saisimme olla kahden... Luulen, että ensin rakastelisimme katseella ja jos se olisi hänestä ok, ei minulla olisi mitään syytä jarrutella tai estellä. Seuraisin alussa hänen ruumiin kieltä, flirttaileeko, tuleeko lähemmäs, vastaako kutsuun? Jos kosken varovasti olkapäähän tai silitän poskea, tuleeko hän kohti vai jäätyykö kauhusta. Olen jo 2.5v tuntenut vahvasti, eikä tunne muutu, mitä sitä enää kainostella. ♥️

      Saisi siis tapahtua ihan mikä hyvältä molemmista tuntuu. 😉 S

      • Anonyymi

        Haluan sut ❤ kun nähtäisiin


    • Anonyymi

      Ei seksiä ennen avioliittoa ;)

      • Järkevä periaate!


      • Anonyymi

        Miehen näkökulmasta tuo on mitä mainioin tuskien taival ! Tosin mies sen kyllä kestää.]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen näkökulmasta tuo on mitä mainioin tuskien taival ! Tosin mies sen kyllä kestää.]

        Niin just. Kannattaa olla mies ja hoitaa intiimijutut vasta naimisissa.


    • Anonyymi

      Paras idea pitkästä aikaa❤

    • Anonyymi

      Ei mun tee mieli seksiä. En pysty myöskään rakastumaan. Mulla on semmonen lääkitys. Jos annan, niin teen sen vain toisen mieliksi.

    • Anonyymi

      siis tietenkin olis

    • Anonyymi

      Tarpeeksi tutun kanssa voisi käydäkin.

    • Anonyymi

      No kyllä! Mennäänkö huomenna treffeille!

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä ajatus! T.vaalea nainen

    • Anonyymi

      Musta ihan paras olisi, jos ei liikaa suunnittele. Ei se mikään firma ole vaan rakkaustarina.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti!


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        komppaan


    • Anonyymi

      Mä en halua sellaista kenekään kanssa heti, koska pitää tutustua ensin ja toinen voi sen jälkeen kohdella huonosti ja vaikka huijata eli luottamus tulee ajallaan.

    • Anonyymi

      No mikä jottei? Eihän kaikille ekoille treffeille mennä tuntemattomien kanssa. Voi toisen olla tuntenut vaikka parikymmentäkin vuotta ja sitten vasta päätyä treffeille yhdessä.

      • Anonyymi

        No tämähän on niin totta kuin vain voi olla , hienoa :)


    • Anonyymi

      Ei semmosta , mikään rakastelu kone oo ensimmäisenä

      • Anonyymi

        Ikiliikkuja toiselta nimeltään hän.


    • Kyllähän se passais, kunhan on yksi tietty henkilö joka olisi toisena osapuolena. Mikäs leikkiin on ryhtyessä, kun saman on tehnyt jo kymmeniä kertoja ajatuksissa.

    • Anonyymi

      Meille kävi juuri noin erään miehen kanssa kun ensimmäistä kertaa tapasimme. En usko että siinä olisi mitenkään muuten voinut käydäkään, oli hän niin haluttava (ja on edelleen).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe