Olisiko hyvä idea?

Anonyymi

Ensimmäisillä treffeillä ensimmäisenä rakasteltaisiin tunteiden ja himojen vieminä, sitten vasta puhuttaisiin tärkeät asiat halki ja poikki.

24

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Te teette miten tykkäätte. Me keskusteltaisiin avioliitosta ja kaikesta ja mentäisiin naimisiin. Sitten olisimme yhdessä loppuelämämme ja olisimme onnellisia siitä, ettemme tehneet mitään tyhmää ja harkitsematonta vaan odotimme toisiamme avioliittoon. m>n

    • Anonyymi

      Jos hän pyytäisi treffeille, jos ne olisi paikassa, jossa saisimme olla kahden... Luulen, että ensin rakastelisimme katseella ja jos se olisi hänestä ok, ei minulla olisi mitään syytä jarrutella tai estellä. Seuraisin alussa hänen ruumiin kieltä, flirttaileeko, tuleeko lähemmäs, vastaako kutsuun? Jos kosken varovasti olkapäähän tai silitän poskea, tuleeko hän kohti vai jäätyykö kauhusta. Olen jo 2.5v tuntenut vahvasti, eikä tunne muutu, mitä sitä enää kainostella. ♥️

      Saisi siis tapahtua ihan mikä hyvältä molemmista tuntuu. 😉 S

      • Anonyymi

        Haluan sut ❤ kun nähtäisiin


    • Anonyymi

      Ei seksiä ennen avioliittoa ;)

      • Järkevä periaate!


      • Anonyymi

        Miehen näkökulmasta tuo on mitä mainioin tuskien taival ! Tosin mies sen kyllä kestää.]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen näkökulmasta tuo on mitä mainioin tuskien taival ! Tosin mies sen kyllä kestää.]

        Niin just. Kannattaa olla mies ja hoitaa intiimijutut vasta naimisissa.


    • Anonyymi

      Paras idea pitkästä aikaa❤

    • Anonyymi

      Ei mun tee mieli seksiä. En pysty myöskään rakastumaan. Mulla on semmonen lääkitys. Jos annan, niin teen sen vain toisen mieliksi.

    • Anonyymi

      siis tietenkin olis

    • Anonyymi

      Tarpeeksi tutun kanssa voisi käydäkin.

    • Anonyymi

      No kyllä! Mennäänkö huomenna treffeille!

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä ajatus! T.vaalea nainen

    • Anonyymi

      Musta ihan paras olisi, jos ei liikaa suunnittele. Ei se mikään firma ole vaan rakkaustarina.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti!


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        komppaan


    • Anonyymi

      Mä en halua sellaista kenekään kanssa heti, koska pitää tutustua ensin ja toinen voi sen jälkeen kohdella huonosti ja vaikka huijata eli luottamus tulee ajallaan.

    • Anonyymi

      No mikä jottei? Eihän kaikille ekoille treffeille mennä tuntemattomien kanssa. Voi toisen olla tuntenut vaikka parikymmentäkin vuotta ja sitten vasta päätyä treffeille yhdessä.

      • Anonyymi

        No tämähän on niin totta kuin vain voi olla , hienoa :)


    • Anonyymi

      Ei semmosta , mikään rakastelu kone oo ensimmäisenä

      • Anonyymi

        Ikiliikkuja toiselta nimeltään hän.


    • Kyllähän se passais, kunhan on yksi tietty henkilö joka olisi toisena osapuolena. Mikäs leikkiin on ryhtyessä, kun saman on tehnyt jo kymmeniä kertoja ajatuksissa.

    • Anonyymi

      Meille kävi juuri noin erään miehen kanssa kun ensimmäistä kertaa tapasimme. En usko että siinä olisi mitenkään muuten voinut käydäkään, oli hän niin haluttava (ja on edelleen).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe