Naantalista kadonneen 17-vuotiaan Otso Setälän etsintöjä jatkettiin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Etsinnät ovat olleet toistaiseksi tuloksettomia, kertoo päivystävä tutkinnanjohtaja Kaarle Lönnroth Lounais-Suomen poliisilaitokselta.
– Isommat etsinnät ovat ohi, mutta toimenpiteitä tehdään koko ajan, Lönnroth kertoo sunnuntaiaamuna.
Hänen mukaansa Setälän katoamiseen ei epäillä liittyvän rikosta.
Poliisilaitos tiedotti myöhemmin sunnuntaina, että Setälän reppu on löytynyt maastosta Naantalin Maijamäestä, Tuuratien läheisyydestä.
Poliisi pyytää Naantalin keskustan alueella ja sen lähialueilla asuvia tarkastamaan omat pihansa ja rakennuksensa.
Naantali huom!
Anonyymi
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi etsinnät on keskitetty vain Naantaliin ja keskustan alueelle. Voihan hän olla myös pidemmälle lähtenyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008940
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894427
- 593609
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663263Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611