Onko väliä ikävällä

Anonyymi

Jolle tiedä ikävöikö ikävöinnin kohteeni minua?
Minä olen mies ja ikävöin naista.
Minä olen tyhmä kun ikävöin kyseistä naista.
Mitä teen kun ikävä vain vaivaa?
Pitääkö hakata päätä seinään niin kauan että unohtaa?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pään seinään hakkaaminen on ihan hyvä vaihtoehto, mutta toisaalta voisit kysyä naisellakin mielipiteen asiaan. 🤔
      Hänkin saattaa ikävöidä sinua.

• Anonyymi

Nämä tämmöiset kannattaa hoitaa irl kysymällä tai viestillä. Ettei jää loppuiäksi vaivaamaan

• Anonyymi

Ikävästä vaikea päästä eroon. Ihastus voi kestää useita vuosiakin.

• Anonyymi

Ei tunteet tee kenestäkään tyhmää.

• Anonyymi

Mikset kertoisi naiselle ikävästäsi? 🙂

• Anonyymi

Ei se ikävä kysy ikävöikö toinen sinua. Hakkaa päätä seinään, lähde juoksemaan tai ota häneen yhteyttä. Tyyli on vapaa.

• Anonyymi

Kerro hänelle! Mieti jos ikävöitte tahoillanne toisianne ja sitten joskus vanhoina 20 vuoden kuluttua asia selviää. Ja huomaatte, että vuodet ovat menneet hukkaan

• Anonyymi

Juu, kuulemma mitään ei ihminen kuolinvuoteellaan niin kovasti kadu, kuin tunnustamatonta rakkautta.

• Anonyymi

Palstalla on kaikista parhain.

• Anonyymi

Rohkeutta nyt, teet tikusta asiaa! Tai vaikka koko puusta tai pensaasta. 🌲🌳🌴🌵😉

• Anonyymi

Ikävä vain vaivaa? Vain?

Onko nainen vain joku nainen ja ikävä silloin turha? Sillon se saattaa olla vähän tyhmää.

• Anonyymi

Aika vaikea vastata toisen puolesta, kun omat ikävöintini kestävät vain jonkin aikaa ja sitten loppuvat jos mitään ei tapahdu. Monen kohdalla en ole odottanutkaan mitään tapahtuvaksi. Ainoastaan sellaista ihmistä olen kaivannut kauan, jonka olen tuntenut kymmenien vuosien ajan.

• Anonyymi

Aatteles; se nainen saattaa haaveilla pään hakkaamista seinään myös ja miettiä miten kauan pitää päätä hakata, että unohtaa. Eikä se mies vain unohdu.
      Miettii ikävöikö mies häntä edes.
      Luovuttaa ja kuitenkin toive taas herää.
      Miettii jopa mahdettaisko sitten edes vanhana kohdata samassa hoitokodissa., jos se nyt ei millään ole mahdollista. Vai vasta seuraavassa elämässä?
      Kaikkea se ihminen voi ajatellakin....

• Anonyymi

En halua, että kyseinen mies hakkaisi ihanaa päätänsä seinään, vaikka härkä onkin 😄
      Luulin, että mies on niin vahva, että pystyy näyttämään suoraan tunteensa mulle. Mutta taitaa joku toinen korjata sadon ennen häntä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      108
      3254
    2. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2644
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      74
      2405
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      56
      2378
    5. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      31
      2059
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      87
      1873
    7. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      1831
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      26
      1572
    9. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      31
      1422
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      10
      1359
    Aihe