Onko väliä ikävällä

Anonyymi

Jolle tiedä ikävöikö ikävöinnin kohteeni minua?
Minä olen mies ja ikävöin naista.
Minä olen tyhmä kun ikävöin kyseistä naista.
Mitä teen kun ikävä vain vaivaa?
Pitääkö hakata päätä seinään niin kauan että unohtaa?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pään seinään hakkaaminen on ihan hyvä vaihtoehto, mutta toisaalta voisit kysyä naisellakin mielipiteen asiaan. 🤔
      Hänkin saattaa ikävöidä sinua.

• Anonyymi

Nämä tämmöiset kannattaa hoitaa irl kysymällä tai viestillä. Ettei jää loppuiäksi vaivaamaan

• Anonyymi

Ikävästä vaikea päästä eroon. Ihastus voi kestää useita vuosiakin.

• Anonyymi

Ei tunteet tee kenestäkään tyhmää.

• Anonyymi

Mikset kertoisi naiselle ikävästäsi? 🙂

• Anonyymi

Ei se ikävä kysy ikävöikö toinen sinua. Hakkaa päätä seinään, lähde juoksemaan tai ota häneen yhteyttä. Tyyli on vapaa.

• Anonyymi

Kerro hänelle! Mieti jos ikävöitte tahoillanne toisianne ja sitten joskus vanhoina 20 vuoden kuluttua asia selviää. Ja huomaatte, että vuodet ovat menneet hukkaan

• Anonyymi

Juu, kuulemma mitään ei ihminen kuolinvuoteellaan niin kovasti kadu, kuin tunnustamatonta rakkautta.

• Anonyymi

Palstalla on kaikista parhain.

• Anonyymi

Rohkeutta nyt, teet tikusta asiaa! Tai vaikka koko puusta tai pensaasta. 🌲🌳🌴🌵😉

• Anonyymi

Ikävä vain vaivaa? Vain?

Onko nainen vain joku nainen ja ikävä silloin turha? Sillon se saattaa olla vähän tyhmää.

• Anonyymi

Aika vaikea vastata toisen puolesta, kun omat ikävöintini kestävät vain jonkin aikaa ja sitten loppuvat jos mitään ei tapahdu. Monen kohdalla en ole odottanutkaan mitään tapahtuvaksi. Ainoastaan sellaista ihmistä olen kaivannut kauan, jonka olen tuntenut kymmenien vuosien ajan.

• Anonyymi

Aatteles; se nainen saattaa haaveilla pään hakkaamista seinään myös ja miettiä miten kauan pitää päätä hakata, että unohtaa. Eikä se mies vain unohdu.
      Miettii ikävöikö mies häntä edes.
      Luovuttaa ja kuitenkin toive taas herää.
      Miettii jopa mahdettaisko sitten edes vanhana kohdata samassa hoitokodissa., jos se nyt ei millään ole mahdollista. Vai vasta seuraavassa elämässä?
      Kaikkea se ihminen voi ajatellakin....

• Anonyymi

En halua, että kyseinen mies hakkaisi ihanaa päätänsä seinään, vaikka härkä onkin 😄
      Luulin, että mies on niin vahva, että pystyy näyttämään suoraan tunteensa mulle. Mutta taitaa joku toinen korjata sadon ennen häntä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      107
      6563
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      53
      5614
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      72
      4394
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      84
      4284
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      88
      4032
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      81
      1381
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      79
      1225
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1185
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      968
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      306
      900
    Aihe