Olen ehdottanut tätä useamman kerran naiselleni, että haluaisin nähdä, kun vieraat miehet panevat häntä. Suuttuu aina ehdotuksestani, vaikka kuinka esittäisin asiani. Miten saan hänen innostumaan?
Haluaisin 2-3 miehen panevan naistani minun kanssani.
9
635
Vastaukset
ois ihana osallistua kimppaan mukaan
- Anonyymi
Vittu sä oot sitten tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu sä oot sitten tyhmä
Ei nussiminen mukään Mensa testi olekkaan.
- Anonyymi
Kolme on asiaa maailmassa, jota minä en ymmärrä. "Mopon kaasuttaja, moottorisahan ilmanpuhdistaja ja nainen." Noista kaikista minulla on kokemusta 55 vuoden ajanjaksolta. Ja tuo viimeinen... "nainen" on taatusti vaikein ymmärrettävä. Kuusi kertaa kihloissa ja kaksi kertaa virallisesti avioliitossa. Pitkiä suhteita kaikki, ainakin nykypuun mukaan :) Kaikille olen ainakin kerran ehdottanut aloittajan mainitsemaa seksiä. Vain yhden vastaus oli heti eka kysymällä " Kyllä tuo minulle käy, kokeillaan vain". Ja kävi kanssa ja kävisi vieläkin, mutta alkaa ikä painaa rouvaa. Että semmosta se...
- Anonyymi
Eunukin päiväunia
- Anonyymi
Ei taida olla kauhean harvinaista! Mieheni 30-vuotispäivälahjaksi itse suostuin siihen vihdoin. Diskoillan jälkeen menimme nelisteen heidän treenikämpälleen, mutta mekkoa en suostunut riisumaan. No heillekin riitti että saivat rinnat jotenkin esiin ja housut pois. Eniten hermostutti kun niin perusteellisesti tutkivat pilluani ennen ja jälkeen panemisen.
- Anonyymi
Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu
- Anonyymi
Yritä vakuuttaa vaimollesi ettet ole mustis etkä syyttele koskaan kimppa panosta.
Minun mies sai minut vakuuttuneeksi ja suostuin kimppa naiseksi ja olen todella nauttinut.
Mieheni kaverit ovat olleet mukana sekä joitakin työkavereita.
Minun exä on ollut mukana nyxän kanssa panemassa minua ja paikallisesta muutama mies.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878