Sydämmeen sattuu jne
Oon siis 14v tyttö ja oon ny tarkkaillu jonki aikaa et mul on jokapäiväsii sydän kippui (ei säteile käsii yms mut en osaa TRAKKAAN näyttää mistä sattuu) oon kans huomannu et jalat on jännän kylmät ja en saa välillä hengitettyä levossa syvään se niiku ns katkee ku oon hengittämäs sisään
Okei en kauheesti liiku ulkona et koulu koti väliä menen tai sit viikoloppusin sänky jääkappi. Syön kaikkee mättöö melkeempä joka päivä :D mut en oo ylipainonen et ihan normaalipainone oon.
On synnynäine aortan ahtauma ollu. En oo vielä viittiny mennä kertoo kellekkää... onko jottai vakavaa vai pittääkö vaa alkaa nostattaa kunotii
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt kannattaa kertoa jollekkin jos on jo sydänvika olemassa
- Anonyymi
Ei varmaa mitää vakavaa
- Anonyymi
Tuommosella historialla sanoisin, että käy lääkärissä, tai kun noita oireita seuraavan kerran ilmenee, niin mene päivystykseen. Parempi katsoa kuin katua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss62330343Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin30322494Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014125Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35611212- 958320