Aihe

Nainen vuosien takaa, joskus tulet uniini...

Anonyymi

Siitä on vuosia, meillä oli syvä ystävyys, ja enemmän.. näen sinusta joskus unia... emme ole vuosiin olleet tekemisissä mutta joskus mietin sinua M. Mahdatkohan käydä vielä tällä palstalla?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen nähnyt eräästä unia. M? Naistako etsit?

• Anonyymi

Kerrotko tunnisteita?

• Anonyymi

Kyllä, M. Naista.

• Anonyymi

M&M, vähän niinkuin ne karkit... me oltiin joskus jotain sellaista... minä olin hulluna sinuun, ehkä sinäkin minuun? mutta molemmat tiesi että näin ei voi jatkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko tunnisteita?

Pohjois suomi, perheellisiä, erit elämäntilanteet. Haluaisin niin että tiedät kuka olen mutta oikeasti pelkään sitä.

• Anonyymi

En tiedä mitä tämä on...kaipaan sinua ja yhtäaikaa haluaisin unohtaa...en vain voi... meillä on yhteinen tekijä joka väkisin pitää meidät aina jotenkin...jotenkin...tiedät kyllä... olen rikki...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      19080
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      318
      5497
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      2953
    4. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      245
      2847