Aihe

Täällä taitaa olla kaksi pääluokkaa

Anonyymi

kaipaajissa. Toiset kirjoittaa ikävissään aloitteita ja toiset kommentoi niitä äkäisenä " mikset laita viestiä". Kyllähän jokainen laittaisi viestiä oikeassa elämässä jos se olisi mahdollista. Eihän tänne kirjoittamisessa olisi mitään järkeä jos voisi lähestyä muutoin!

14

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Niin mutta kummasti ajatellaan että kyllä toinen voi laittaa mutta itse ei pysty millään.

• Anonyymi

Mutta kun ei oikeasti aina vaan pysty, vaikka kuinka haluaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun ei oikeasti aina vaan pysty, vaikka kuinka haluaisi.

Aloittaja: totta. Hänen hluamisesta en tiedä mutta mun puhelinnumero on salainen ja sähköpostiosoite muuttunut parikin kertaa.

• Anonyymi

Musta taas tuntuu että palstan "pari" koikkelehtii toisilleen juttuja. Ja siks ei ole paljon menemistä väliin tai saa niskaansa mustiksen vihat kaikkine adjektiiveine.
      Kissa-hiiri- juttuja ovat enimmäkseen.

• Anonyymi

Tylsä provo sun kirjoitukses tai ainakin sitä haluaisi uskoa ihmisiin sen verran, ettei parisi kuulosta oikein uskottavalle.

• Anonyymi

No totta kai kun ikävä on kauan sitten hylännyt koko suomi24n.

• Anonyymi

Tietenkään kukaan täyspäinen täällä pyöri päivääkään, hyllyillä on hullujen vinkeet. Pääsevät välillä avohoitojaksolle,

• Anonyymi

Mietippä, onko tälläinen kirjoitus tuntemattomista ihmisitä kovinkaan järkevä!

• Anonyymi

Väärin. Juha viestii tänne vittu koko ajan vaikka sille on sata kertaa avattu yhteys. Vastaa jopa saatuun whatsapp tai txt viestiin tänne. Kyllästyttävää pelleilyä. Aikuinen ihminen leikkii mieluummin ton narkin kans täällä kuin puhuis sen kans kenelle juttelee täällä

• Anonyymi

Eipä taida koko Juhaa olla täällä. En ole tuollaisia tekstejä nähnyt palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida koko Juhaa olla täällä. En ole tuollaisia tekstejä nähnyt palstalla.

On se. . Meillä oli irl suhdetta. Seksiä sun muuta palstalta bongaamisen jälkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Onko kummallista? Ei pitäs olla. Mut kyllä aitoripuli sen jutuille monesti ulisi ”voi ku ois mulle”

Johon sanoin et kuule kun totuus on se että se lässyttää täällä mut oikeessa elämässä käytös on tosi kurjaa.

Kaks puolta. Siks ei olla enää yhdes. Aitoripuli voi mennä sekopääks haukuttavaks irl sen Juhan luokse jos niin hinkuu ja tappelee siitä paikasta täällä.

Mä itse lähdin karkuun kun mieli ei kestäny

• Anonyymi

Ihmisten tahraajat näyttelee herkkää mieltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      435
      5240
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      4341
    3. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      65
      3482
    4. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2612
    5. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1976