Täällä taitaa olla kaksi pääluokkaa

Anonyymi

kaipaajissa. Toiset kirjoittaa ikävissään aloitteita ja toiset kommentoi niitä äkäisenä " mikset laita viestiä". Kyllähän jokainen laittaisi viestiä oikeassa elämässä jos se olisi mahdollista. Eihän tänne kirjoittamisessa olisi mitään järkeä jos voisi lähestyä muutoin!

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Niin mutta kummasti ajatellaan että kyllä toinen voi laittaa mutta itse ei pysty millään.

      • Anonyymi

        Mutta kun ei oikeasti aina vaan pysty, vaikka kuinka haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei oikeasti aina vaan pysty, vaikka kuinka haluaisi.

        Aloittaja: totta. Hänen hluamisesta en tiedä mutta mun puhelinnumero on salainen ja sähköpostiosoite muuttunut parikin kertaa.


    • Anonyymi

      Musta taas tuntuu että palstan "pari" koikkelehtii toisilleen juttuja. Ja siks ei ole paljon menemistä väliin tai saa niskaansa mustiksen vihat kaikkine adjektiiveine.
      Kissa-hiiri- juttuja ovat enimmäkseen.

      • Anonyymi

        Tylsä provo sun kirjoitukses tai ainakin sitä haluaisi uskoa ihmisiin sen verran, ettei parisi kuulosta oikein uskottavalle.


    • Anonyymi

      No totta kai kun ikävä on kauan sitten hylännyt koko suomi24n.

    • Anonyymi

      Tietenkään kukaan täyspäinen täällä pyöri päivääkään, hyllyillä on hullujen vinkeet. Pääsevät välillä avohoitojaksolle,

      • Anonyymi

        Mietippä, onko tälläinen kirjoitus tuntemattomista ihmisitä kovinkaan järkevä!


    • Anonyymi

      Väärin. Juha viestii tänne vittu koko ajan vaikka sille on sata kertaa avattu yhteys. Vastaa jopa saatuun whatsapp tai txt viestiin tänne. Kyllästyttävää pelleilyä. Aikuinen ihminen leikkii mieluummin ton narkin kans täällä kuin puhuis sen kans kenelle juttelee täällä

      • Anonyymi

        Eipä taida koko Juhaa olla täällä. En ole tuollaisia tekstejä nähnyt palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida koko Juhaa olla täällä. En ole tuollaisia tekstejä nähnyt palstalla.

        On se. . Meillä oli irl suhdetta. Seksiä sun muuta palstalta bongaamisen jälkeen


      • Anonyymi

        Onko kummallista? Ei pitäs olla. Mut kyllä aitoripuli sen jutuille monesti ulisi ”voi ku ois mulle”

        Johon sanoin et kuule kun totuus on se että se lässyttää täällä mut oikeessa elämässä käytös on tosi kurjaa.

        Kaks puolta. Siks ei olla enää yhdes. Aitoripuli voi mennä sekopääks haukuttavaks irl sen Juhan luokse jos niin hinkuu ja tappelee siitä paikasta täällä.

        Mä itse lähdin karkuun kun mieli ei kestäny


    • Anonyymi

      Ihmisten tahraajat näyttelee herkkää mieltä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe