esineitä peppuun

Anonyymi

Olen laittanut monenlaista peppuun , mm: banaania , dödöpullo, porkkanaa , HK-sinistä, sitruunan, kesäkurpitsaa halkaisija 7cm 21cm pitkä. Kuusitoista vuotiaana aloitin peputtamisen , nyt olen 48.5v mies. Tapin hal 8.5cm. Suurempaa ei mene .Dildo kokoelma on hyvä , eri paksuista löytyy. Naisten alusvaatteet ja pano päälle , kiihottaa lisää. Nyt tälläkin hetkellä sukkanauha liivit valkoiset polvisukat rintaliivit läpikuultava venyvä minihame pinkit pikkarit pitsiset . Penis rengas , jäykkäkalu tuntuu hyvältä.

6

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Buuaahaa mikä luonnonoikku

• Anonyymi

aika nolo, kyllä tuolla treenaamisella pitäisi isompikin mennä.. chaturbatessa ajoittain on camgirl siswet19, nuori tyttö joka vetelee perseeseensä ihan järjettömän kokoisia dildoja ja tappeja.. katoppa sieltä mallia.

• Anonyymi

No , kyllä varmaan, paksummat on niin hintavia. Olen katsonut dildo/tappi videoita , on ne niin käsittämättömän paksuja , 10cm/12cm/ ja varmaan paksumpiakin. paksuin on 8.5cm hal. Ehkäpä jonain päivänä, yksi mahdollisuus on ostaa kesäkurpitsa, niistä mahdollisesti löytyis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No , kyllä varmaan, paksummat on niin hintavia. Olen katsonut dildo/tappi videoita , on ne niin käsittämättömän paksuja , 10cm/12cm/ ja varmaan paksumpiakin. paksuin on 8.5cm hal. Ehkäpä jonain päivänä, yksi mahdollisuus on ostaa kesäkurpitsa, niistä mahdollisesti löytyis

Kunnon purjo tekisi sinulle hyvää!

• FantasyOfAll1um

Hei,

Sinä saattaisit arvostaa sipulien monikäyttöisyyttä. Oletko kuullut aiheesta aikaisemmin?

• Anonyymi

Minulla on myös käytössä isompia anaalitappeja kuten Ass Servant ja Block Buster jotka ovat noin 10 cm halkaisija. Iso tappi anaalissa tuntuu hyvältä. Mulla on myös Ass Master tappi josta poistin ulkokuori mikä teki siitä hieman joustavampaa ja pienempi noin 10, 5 cm halkaisija , se on tällä hetkellä isoin tappi mikä menee anaaliin ja tuntuu mahtavan hyvältä.
      M 61 🙂👍

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1384
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      975
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      705
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      630
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      612
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      590
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      567
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      553
    Aihe