esineitä peppuun

Anonyymi

Olen laittanut monenlaista peppuun , mm: banaania , dödöpullo, porkkanaa , HK-sinistä, sitruunan, kesäkurpitsaa halkaisija 7cm 21cm pitkä. Kuusitoista vuotiaana aloitin peputtamisen , nyt olen 48.5v mies. Tapin hal 8.5cm. Suurempaa ei mene .Dildo kokoelma on hyvä , eri paksuista löytyy. Naisten alusvaatteet ja pano päälle , kiihottaa lisää. Nyt tälläkin hetkellä sukkanauha liivit valkoiset polvisukat rintaliivit läpikuultava venyvä minihame pinkit pikkarit pitsiset . Penis rengas , jäykkäkalu tuntuu hyvältä.

6

307

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Buuaahaa mikä luonnonoikku

• Anonyymi

aika nolo, kyllä tuolla treenaamisella pitäisi isompikin mennä.. chaturbatessa ajoittain on camgirl siswet19, nuori tyttö joka vetelee perseeseensä ihan järjettömän kokoisia dildoja ja tappeja.. katoppa sieltä mallia.

• Anonyymi

No , kyllä varmaan, paksummat on niin hintavia. Olen katsonut dildo/tappi videoita , on ne niin käsittämättömän paksuja , 10cm/12cm/ ja varmaan paksumpiakin. paksuin on 8.5cm hal. Ehkäpä jonain päivänä, yksi mahdollisuus on ostaa kesäkurpitsa, niistä mahdollisesti löytyis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No , kyllä varmaan, paksummat on niin hintavia. Olen katsonut dildo/tappi videoita , on ne niin käsittämättömän paksuja , 10cm/12cm/ ja varmaan paksumpiakin. paksuin on 8.5cm hal. Ehkäpä jonain päivänä, yksi mahdollisuus on ostaa kesäkurpitsa, niistä mahdollisesti löytyis

Kunnon purjo tekisi sinulle hyvää!

• FantasyOfAll1um

Hei,

Sinä saattaisit arvostaa sipulien monikäyttöisyyttä. Oletko kuullut aiheesta aikaisemmin?

• Anonyymi

Minulla on myös käytössä isompia anaalitappeja kuten Ass Servant ja Block Buster jotka ovat noin 10 cm halkaisija. Iso tappi anaalissa tuntuu hyvältä. Mulla on myös Ass Master tappi josta poistin ulkokuori mikä teki siitä hieman joustavampaa ja pienempi noin 10, 5 cm halkaisija , se on tällä hetkellä isoin tappi mikä menee anaaliin ja tuntuu mahtavan hyvältä.
      M 61 🙂👍

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1875
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      139
      992
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      18
      909
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      82
      665
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      104
      651
    7. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      638
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      48
      556
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      57
      547
    Aihe