Aihe

makeavesihuuhtelu vessaan

Anonyymi

Kuulin huhuja, että haisevan septijärjestelmän todennäköisin syyllinen olisi meriveden käyttö huuhteluvetenä. Olen tähän asti ajatellut hajujen olevan pääasiassa ihmisen tuotosten ansiota. Onko näissä huhuissa perää? Eli olisi raikkaampi vessa tiedossa, jos huuhtoisikin makealla vedellä?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo pitää täysin paikkaansa.
      Kun WC alkaa haisemaan, niin se johtuu merivesiletkusta eikä septiletkusta.
      Olen vuosien varrella vaihtanut varmaan kolme kertaa sen merivesihuuhteluletkun enkä kertaakaan septiletkua.
      Vaihtamalla haju häviää muutamaksi vuodeksi ja sen jälkeen joutuu taas vaihtohommiin.

• Anonyymi

On vinhasti perää, tietysti tankin huotus letkusta wc:tä huuhdellessa löyhähtää, kun ilmaa tulee ulos ja siihen voi laittaa aktiivihiilisuodattimen. Muuten ei ainakaan itselläni käryä letkujenläpi yms.

Yksi hyvä pointti on myös, että meriveden röhnät ja kasvillisuus ei tuki ja kiusaa systeemiä.

Huonoa on makeaveden kulumisen lisääntyminen.

Omassa veneessä ollut tehtaalta saakka tämä systeemi,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      67
      9908
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      125
      5863
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      492
      5636
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      5308
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      17
      2836