5 vuoden takuu

Anonyymi

Näyttää nyt saavan kohtuulliseen 99 hintaan ostettua kaupantekijäisiksi viiden vuoden takuun uuteen Dacia autoon. Kilometriraja pysyy samana 100000 km. Tämän edun käytän hyväkseni kun ostan uuden mallin sanderon kunhan saavat hinnoiteltua auton.

30

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kesällä saadaan varmaan nähdä hyvässä lykyssä.

    • Anonyymi

      Siinä on yksi höynäytettävä lisää. Koivulan puheisiin uskonut liikaa. Ei koirat syyttä suotta hauku. Dacia rasia ei vaan kestä. Toistan, ei kestä.

      • Anonyymi

        Ei se haittaa jos särkyy kun on takuu.... Saa sijaisautolla ajella.


      • Anonyymi

        Siinä on yksi höynäytettävä lisää.:::: Toiset niitä ostelee autoja kun niillä on jo ajettu 300000km ja luullaan ettei niitä tarvitse koskaan korjailla ja korjaukset kuitenkin alkaa heti,iskareita,jousia,reistailevaa elektroniikkaa,esim. parissa vuorokaudessa tyhjenevät akut,ovenkahvoja, AC häiriöita,takapään puslia(Volvo),latureita ,tukivarsia eteen,pottoainepumppuja,hiukkasfilttereitä,katalysaattoreita,jarrulevyjä.yms. Nämä myös maksavat premium hinnoilla n. 3 kertaa enemmän kuin Daciassa. Ei koirat suotta hauku,, nehän haukkuu iloisena häntä heiluen koivulan mainoksessa kun auto liikkuu , Ne haukkuu HÄNTÄ ALHAALLA heti jos talon kohdalle sammahtaa vanha loppuun ajettu Saksan taksi ja ratintakaa työntyy ulos kuski jolla on kädet ja naama mustassa rasvassa ja aikoo tulla pyytämään apua. Tuossa 5 vuoden takuussa on itua !!


      • Anonyymi

        Siinä on yksi höynäytettävä lisää. Oletko tosiaan niin harhateillä auto asioissa että tuo Dacian 5 vuoden takuu on jotain negatiivista. Selosta se nyt meille !!!!!!


    • Anonyymi

      Halpa auto ja takuu 5v. tai 100000 km. Ei huono, jos ei tarvitse mitään jatketta.

      • Anonyymi

        Miksi näet heti kalliimman auton ”jatkeena”? Taitaa vaan olla oman rahapussin syy että kalliimmat autot koet noin.. Hyvä jos joku on tyytyväinen Daciaan mutta moni syö vaikka pskaa ennemmin kuin ajaisi Dacian reuhkalla!!


      • Anonyymi

        On hienoa, että Dacia on huomannut tuotannossaan jotain parannettavaa laadun suhteen. Tämä on osoitus siitä, että jotain on opittu. Hyvä!
        5 vuoden takuu osoittaa normitasosta kohonnutta laatua.
        Toivottavasti muutkin merkit kiinnittää tähän huomiota, erityisesti saksalaiset. Muuten ei kiinnosta sakemannit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näet heti kalliimman auton ”jatkeena”? Taitaa vaan olla oman rahapussin syy että kalliimmat autot koet noin.. Hyvä jos joku on tyytyväinen Daciaan mutta moni syö vaikka pskaa ennemmin kuin ajaisi Dacian reuhkalla!!

        Jos halpa auto riittää minun tarpeisiini, sillä ei ole tekemistä rahapussin kanssa. Ei auton
        merkki ole minulle tärkeä. Tehkää omat valintanne itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos halpa auto riittää minun tarpeisiini, sillä ei ole tekemistä rahapussin kanssa. Ei auton
        merkki ole minulle tärkeä. Tehkää omat valintanne itse.

        Älä sitten mussuta mistään ”jatkeesta” jos toinen valitsee kalliimman merkin. Se että alat mussuttamaan kertoo juuri sen että olet persaukinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten mussuta mistään ”jatkeesta” jos toinen valitsee kalliimman merkin. Se että alat mussuttamaan kertoo juuri sen että olet persaukinen.

        Eihän auto tietenkään ole kaikille mikään egon jatke, mutta yllättävän monelle on.


    • Anonyymi

      Se vie sijaa tulevaisuudessa monelta muulta merkiltä, kohta ainoastaan on vain Korean autot joilla on pitkät takuut

    • Anonyymi

      Tollasii kikottimii pitää myydä piiiitkällä takuulla. Ei mene muutoin kaupaksi. Itse ajelen volkkarilla. Kunnon saksalaisella autolla. Ei saksalaiset suotta laula ... über alles...

      • Anonyymi

        Minulla on ollut monenlaisii kikottimii 50 vuoden aikana. En voi sanoa, että saksalaiset olisivat muita parempia.


    • Anonyymi

      Myyntitakuu, se on opittu muilta merkeiltä jotka ei muuten myy.

      • Anonyymi

        Myyntitakuu, se on opittu muilta merkeiltä jotka ei muuten myy.::: Ei Dacian myynti ole muuta kuin noussut,,,monella muulla on laskenut ja eihän Dacialla ole myöskään takaisinkutsuja verstaalle vaarallisten vikojen korjauksiin. Siis tuote on parempi kuin keskiarvo autolla !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyntitakuu, se on opittu muilta merkeiltä jotka ei muuten myy.::: Ei Dacian myynti ole muuta kuin noussut,,,monella muulla on laskenut ja eihän Dacialla ole myöskään takaisinkutsuja verstaalle vaarallisten vikojen korjauksiin. Siis tuote on parempi kuin keskiarvo autolla !!!

        Halvalla tehtyjä pskoja nämä datsiat?


    • Anonyymi

      Tuo takuu vain parantaa tilannetta jos ei aja kovin paljoa vuosittain !!

    • Anonyymi

      Oma vaivansa se on käyttää autoa korjattavana vaikka ilmaiseksi.
      Lisäksi epäilen, että tuon hintainen takuu on rajattu voimansiirtoon
      ja muutamiin muihin keskeisiin laitteisiin. Aloituksesta ei selvinnyt, maksetaanko se summa kerran, vai kenties jokaisena niinä viitenä vuotena.
      Selvää on myös se, että autoa on takuuaikana huollettava piirimyyjällä.
      Lisäksi saa koko ajan olla kinaamassa siitä, mikä on luonnollista kulumaa ja mikä ei.
      Olen 74-vuotias eläkeläisukko. Omat ajoni ovat vuodessa luokkaa - 22.000 km.
      Riittävä kokoluokka olisi esim. VW-Golf farmari. Saattaa olla että Dacialla olisi tarjota vastaavankokosta - en tiedä, koska liikenteessä tunnistan Dacioista vain sen Dusterin.
      Siitä huolimatta olen jo 12 v ajanut E-mersuilla, W211/S212. Tässä nykyisessä on lisäksi A9-vaihteisto, joista 8. ja 9. ovat ylivaihteita.
      Miksi?
      Ei seiso auto korjaamolla, lisäksi kookkaaseen ja hyvään menoon tottuu helposti ja muut autot tuntuvat mersun jälkeen vimpuloilta.
      Neuvoisin ostamaan yksityiseltä n. 200.000 km ajetun todistetusti vuosittain merkkihuolletun W204 C-Mersun. Alle kymmenvuotiaita saa jo alle 10.000,-
      Vanhemmissa autojen huollattaminen on laiminlyöty ja aiheuttaa siksi kalliita korjaamokäyntejä.
      Daciaan verrattuna korjaamokäynnit jäävät ainakin murto-osaan.

      • Anonyymi

        1. Mese rulettaa. Muistakaa saksalaisen pieteetillä suunniteltu ja toteutettu auto on aivan toista maata dacia rasian rinnalla. Itse ajan volkswagenilla. Yber alles!


      • Anonyymi

        Kyllä Mersut oli takavuosina kuuluisia siitä, että olivat rähmällään korjaamoilla turhan usein. Siksi esim. taksit silloin vaihtoivat toiseen merkkiin. Muuten bisnes kusi kintuille. Jos normi palkansaaja ostaa käytetyn Mersun, niin riski on melkoinen, että tulot ei riitä sen ylläpitoon. Voi tulla niin kalliita korjauksia. Mutta jokainen tietty itse päättää mihin rahansa laittaa.


      • Anonyymi

        Turha Mersua kaupitella Dacian korvaajaksi, puhutaan ihan eri hintaluokan autoista ja kuluista. Köyhällä ei ole varaa ostaa uutta Mersua eikä ylläpitää käytettyä.

        Kymmenvuotiasta C-Mersua saa jo alkaa hitsailemaan. Karun näköisiä kukkivia mersuja liikenteessä, koritakuu 30 vuotta ruahhahhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Mese rulettaa. Muistakaa saksalaisen pieteetillä suunniteltu ja toteutettu auto on aivan toista maata dacia rasian rinnalla. Itse ajan volkswagenilla. Yber alles!

        Volkkari ja ihan kehtaat kertoa sen. Millään muulla merkillä ei ole ollut niin paljon vikoja kuin volkkariila. Masokisteja näyttää riittävän.


      • Anonyymi

        Kiitos neuvosta, mutta merkistä riippumatta vanha 10 vuotias 200000 km ajettu auto on niin iso riski, että jätän sen muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Mese rulettaa. Muistakaa saksalaisen pieteetillä suunniteltu ja toteutettu auto on aivan toista maata dacia rasian rinnalla. Itse ajan volkswagenilla. Yber alles!

        Tuo Yber alles ::::: Eihän se toiminut Amerikoissakaan ,tuli vain pirun vahingonkorvaus vaatimukset. Milloinkahan kansa rupeaa vaatimaan korvauksia vaihdelaatikoista ja öljynkulutuksista ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha Mersua kaupitella Dacian korvaajaksi, puhutaan ihan eri hintaluokan autoista ja kuluista. Köyhällä ei ole varaa ostaa uutta Mersua eikä ylläpitää käytettyä.

        Kymmenvuotiasta C-Mersua saa jo alkaa hitsailemaan. Karun näköisiä kukkivia mersuja liikenteessä, koritakuu 30 vuotta ruahhahhaa.

        Mistähän tuo 30 vuoden koritakuu sanonta sai alkunsa,,sitähän ei ole ollut edes olemassakaan noita vuosimääriä . Auton takuu 2 vuotta . Pelteille on 10v puhkiruostumistakuu turva omariskillä . Tämäkään ei ole oikea takuu vaan Good will !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvosta, mutta merkistä riippumatta vanha 10 vuotias 200000 km ajettu auto on niin iso riski, että jätän sen muille.

        Kyllä se näin on että kun 10 v menee yli niin varaosakauppa tulee tärkeämmäksi,puhukoot muut mitä haluaa,heillä kaikki on vielä kokematta !!


    • Anonyymi

      Kaikesta kirjoittelusta huolimatta tilasin Dusterin. Ihmetyttää kyllä nää keskustelupalstat et idiootit joilla ei vissiin mitään tietoa esim.kyseisestä autosta niin viitsivät nähdä aikaa ja vaivaa täällä kommentointiin.
      Jokaisella on käsittääkseni oikeus ajaa semmoisella autolla kun haluaa ja kun kaikki eivät tarvitse sitä "jatketta".

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon tilauksesta. Duster on järkiauto eikä ole hinnalla pilattu. Itsekin meinasin tilata dusterin mutta päädyin sitten suzuki vitaraan, samankaltaiseen autoon.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Kuka uskoo, että vanha satojatuhansia ajettu "merkkiauto" on parempi kuin uusi Dacia 5v. takuulla, ostakoon sellaisen. Minun autoni on hyvä, koska se on melko uusi ja vähän ajettu. On eri asia, jos itse pystyy korjailemaan ja on siihen halua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe