Ja tapaamatta edes ihastusta? Tuolla oli Is:n sivulla taas juttua tyypeistä, tais olla molemmat ruotsalaisia, jotka netin kautta rakastuneet ja lähettäneet rahaa tyypeille. Sitten paljastunut huijaus. Toisessa tapauksessa vieläpä otti lainaa lähettääksen sitä tyypille, kun koki syyllisyyttä katsottuaan tyypin mukamas "tilitietoja". Toisessa tapauksessa taisi olla joku salasuhde mielessä, kun oma mieskin oli olemassa.
Ootko rakastunut netissä?
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ja asustelin sittemmin useamman vuoden yhdessä kyseisen tyypin kanssa.
- Anonyymi
Eiks IS keskustelupalsta riitä näiden lehti juttujen käsittelyyn?
Koitat ilmeisesti tehdä palstalle ennätysmäärää postauksia.
Vai ikävöitkö jotain huijaria? - Anonyymi
ei ole naurun asia joutua huijatuksi!
- Anonyymi
Suomalaiset uskovat liian herkästi, että muutkin ovat rehellisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817