...väkivaltaa kannattavien ääripersujen viestikanavan Parlerin.
Sitä ei saa enää googleplaystä eikä Applen vastaavasta.
Kummastusta herättää viestiappi Parlorin iso piikki latauksissa, vaikka tällä ei ole mitään tekemistä Parlerin kanssa.
Ilmeistä onkin, että ääripersut ovat joukolla ladanneet erehdyksessä Parlorin itselleen, haha.
Amazon stumppasi...
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
jenkkiöyhöttäjien sikailukanava pantiin säppiin, näin vihapuhe maailmalta häipyy, yksi kerrallaan.
- Anonyymi
Ootko huomannut että aina kun sä sanot noin niin se vaan yltyy?
- Anonyymi
fuhrernet piste org on kaikille tosi natseille.
- Anonyymi
Amazon on tosiaankin globalistinen jättiyritys. Omituista että Vihervasurit ovat tuollaisen jättiyrityksen puolella. Suomalaisten olisi syytä boikotoida Amazonia kansallisen turvallisuuden takia. Amazon vakoilee hallitustamme, teollisuuttamme ja puolustusvoimiamme.
- Anonyymi
Gab on parempi. Sitä eivät sinun globalisti eliitti herrasi voi sulkea koska se käyttää sellaista hosting palvelua joka sallii sananvapauden
- Anonyymi
Noniin oliko siis salaliittohuuhaata että Big Tech puuttuu demokratiaan? Valehteliko Trump. hahah Tyhmät astu nyt omaan miinaansa kun puhuvat itsensä pussiin.
- Anonyymi
Suomen tiotsuojavaltuutettu Anu Talus on sanonut että Googlen ja Applen Appstoreja pitäisp välttää käyttämstä koska ne rikkoo EU:n datasuojadirektiiviä
- Anonyymi
Onko aloittaja jenkkien vihaaja
- Anonyymi
Alustoja on paljon on varaa valita ja vaihtaa.
- Anonyymi
Mitä ne persut itkee, kun kerta niitä somepalveluja on muitakin tarpeeksi?
- Anonyymi
Hölmöyksissään persut latasivat Parlor-appin kun luulivat sitä parleriksi.
- Anonyymi
Teillä ei edes ole omia SoMeja vaan käytätte näiden suuryritysten ökykaupallisia SoMeja
- Anonyymi
Me turvaamme Jumalaan, maalliset pahan voimat eivät meihin pysty!
PS - Anonyymi
Paljon hölmömpää aloitusta tuskin saisi, vaikka yrittäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401597
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311423Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762