Työajan käyttö

Anonyymi

Mikähän lie Juuan kunnan työntekijöillä ohjeistus työajalla tehtävistä henkilökohtaisista yksityis töistä. Sain pari viikkoa sitten eräältä kunnan työntekijältä tarjouspyynnön jonka henkilö lähetti työsähköpostilla, ja keskellä päivää oletettavasti työaikanaan. En kerinnyt tekemään tarjousta sinä päivänä kun sain tarjouspyynnön. Seuraavana aamupäivänä soi puhelin jossa tämä samainen henkilö soitti kunnan nimissä olevasta puhelinnumerosta. Hän kyseli missä tarjous viipyy, samalla henkilö kyseli, eikö kaupan käynti kiinnosta. Lupasin lähettää tarjouksen aamupäivän aikana, Lähetinkin tarjouksen heti puhelun jälkeen. Soitin seuraavana päivänä kyseiselle henkilölle, ja tiedustelin voidaanko tehdä kauppa tarjouksen tuotteesta. Siinä vaiheessa hän ilmoitti että on tässä survaillut netissä ja löytänyt samanlaisen tuotteen halvemmalla jostakin nettikaupasta. Kerroin että en välttämättä pienenä paikallisena yrityksenä pärjää hinnoissa monikansallisia yrityksiä vastaan, ja valittelin asiaa. Kiitin tarjouspyynnöstä, ja suljin puhelimen. Myöhemmin kävi mielessä millähän ajalla tämä henkilö surffaili siellä netissä, etsiessään sitä halvinat vaihtoehtoa. Tietenkään tästä asiasta ei ole fakta näyttöä, mutta mutta...... asia jäi vaivaamaan.

11

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, nykyäänhän ei ihmisillä ole kotonaan nettiä käytettävissä...

      -

      • Anonyymi

        Ja etätöissä kotona.


    • Anonyymi

      Murheet ne sullakin korjaile kirjoitusvirheet ensin, jokainen ostaa sieltä mistä haluaa, kannattais ottaa tarjous vastaa silloin kun tulee eikä jäädä miettimää, aikainen lintu madon nappaa sananlaskun mukaan, toivotan hyvää kevättä

      • Anonyymi

        Harmi että paikalliset yrittäjät ajetaan ahdinkoon. Ne kuitekin elättävät kunnan talouden, ja koko organisaatio, ja sen "elätit". Taitaa Juuankin taru olla kohta ohi. Siinä ei taida auttaa Tulikivikään.


    • Anonyymi

      Hirveää tuo elämä Juuassa. Muuttakaa pois tuollaisesta pesästä.

      • Anonyymi

        Kyllä tämä on nähty kaupunkin huoltomiehet käy aamulla naamansa näyttämäs sitten välillä omiin hommiin ja naama näkyviin loppupäivästä kun ei kukaan valvo niin tehdään mitä sattuu sivusta seurannut ?


      • Anonyymi

        Taitaa aika moni muuttakkin, Juuasta pois.. Siinä asiassa ei taida auttaa Mariinikiinkaan, Jos ei Saarikosta puhutukkaan.


    • Anonyymi

      Ei oo niin justiin kunnan hommissa. Juuassa on asiat mallillaan joten kumman työntekijöille jää runsaasti luppoaikaa.

      • Anonyymi

        Olisiko niitä sitten liikaa, jos jää luppoaikaa? Niiden palkan maksaa kuntalaiset.


    • Anonyymi

      Rautavaaran puolella ainakin kunnan lapiomiehillä oli netti kopissa ja akka töissä.
      Onko ne nyt kaikki jo Juuan kunnan leivissä??

    • Anonyymi

      Eiköhän ne sieltä mäen päältä ole lasketelleet tänne Juukaan. Ne laiskan sutjakat lapiomiehet jotka surfailevat siellä netissä, päivät pitkät. . Sehän on sama asia kuin näillä ns. kansallispukuisilla vähemmistökansalaisilla. Missä kunnassa on tarjolla parhaat, ja löysimmät sosiaalietuisuudet, sinne muuttaa koko suku.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe