Halla-aho ei kauan kuuntele viherhippejä
Miksi Mari Ohisalo tekee politiikkaa kansan suosikilla ? Viherhipeillä menee nyt niin huonosti että tuollaiset epätoivoiset elkeet on lähinnä säälittäviä.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
fuhrernet piste org on kaikille tosi natseille
- Anonyymi
Ohinsalo syyttää poliisiakin kun estivät mielenosoittajan autoilla ajon torilla, koska valtavasyyttäjä tuomitsee eduskunnan pilareihin kiipeilijät ja tampereen pomminheittäjät poliisin päälle ???
Kun ovat niiden suojeluksessa, suomalaisten turvallisuus ei niitä kiinnosta eli maksajat.
- Anonyymi
60-luvun kukkaislapset vedetään vessanpöntöstä alas
- Anonyymi
Sen ikäiset nauttii jo suojelusta muutenkin. Mutta mielummin 60-luvun tietotaitoa kuin Ohitussalon kiihkoa ja "arvomaailmaa".
- Anonyymi
kompostiin ei saa laittaa vihreitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin19913221Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013066Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2618367- 325924
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2043458