Aihe

Mua ei enää määrittele yksikään lääkäri,

Anonyymi

tai muukaan "asijantuntija". Niin kuin olen ennenkin sanonut, että jotain on ihmisellä pielessä, jollei reagoi mitenkään pahoihin asioihin mitä ympärillään havannoi. On jo vaikka mitä diagnoosia, mutta ihan oikeasti olen mielestäni vain herkkä tunteva ihminen. Kyllä meidänlaisia tarvitaan. Ja kun tästä vahvistun, voin olla jopa hyödyksi joskus.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ville kuitenkin on se johon luotat edelleen vaikka hän on hirviö

• Anonyymi

Samaa olen miettinyt, olen väsynyt ja voin vähän huonosti. Diagnoosi syvä masennus. .

• Anonyymi

Voi harmi :( Mulla on diagnoosina toistuvan masennuksen vaikea-asteinen vaihe, ollut jo keväästä saakka. Mutta kyllä sieltä kivutaan pois askele askeleelta, usko pois. Tiedostan ihan syyt mitkä tähän ajoi. Tuli herkälle ihmiselle ehkä liikaa kerralla, mikä nostatti kaikki vanhat traumat pintaan. Päivä kerrallaan, se riittää. Periksi ei anneta! Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi harmi :( Mulla on diagnoosina toistuvan masennuksen vaikea-asteinen vaihe, ollut jo keväästä saakka. Mutta kyllä sieltä kivutaan pois askele askeleelta, usko pois. Tiedostan ihan syyt mitkä tähän ajoi. Tuli herkälle ihmiselle ehkä liikaa kerralla, mikä nostatti kaikki vanhat traumat pintaan. Päivä kerrallaan, se riittää. Periksi ei anneta! Ap

Se mikä tässä on vaarallista, on se jos lähtee uskomaan omia ajatuksiaan. Täytyy muistaa, että masentuneen ajatukset ovat valheellisia. Itse yritän tehdä töitä itseni kanssa, etten mene alemmas, mutta olla samaan aikaan hyväksyvä ja armollinen myös. Sitä pitää ihan opetella, olemaan oikein armollinen ja hyvä itselleen. Nyt on tätä, mutta olen riittävä.

Hoitaa kokonaisuutta ja myös sitä hengellistä puolta, mutta ettei liikaa hae sieltäkään ratkaisua. Itselleni on tärkeä asia se, että lähden joka päivä liikkeelle, edes hiukan. Joskus ei jaksa paljoa kävellä lenkkiä, mutta silti menen hengittelemään raitista ilmaa.

Uutiset ja politiikka on kieltolistalla, sekä ihmissuhteet, joissa jokin toinen osapuoli on jatkuvasti saamisen puolella, tai muuten luo negatiivistä tunnelmaa. Muista huolehtia itsestäsi, ystävä kallis, äläkä jää yksin ❤️ Ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      9044
    2. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      167
      8793
    3. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      525
      6134
    4. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      56
      2533