Aihe

Missä Stefan on. Kaivataan viestiä

Anonyymi

Mihin Stefan on kadonnut? Onko kunnossa?

8

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Therman ei tarvitse tyrkkyjulkisuutta, kuten nämä muut . Hänen elanto ei ole julkisuudesta kiinni ei todellakaan.

• Anonyymi

Kyllä se sieltä ilmestyy tuijottelemaan kameraan, kun darrat on jotenkin ohi. Sitten voidaan taas pikkaisen kuntoilla näön vuoksi.

• Anonyymi

Puhutko itsestäsi ?

• Anonyymi

Miettimässä mistä sais rahat Sofian seuraavaan laukkuun. Ei kyllä kaivata.

• Anonyymi

Dik dak.. "hyvä treeni, parempi mieli"

• Anonyymi

Tulossa puheiden mukaan Dubain matka ja Levin matka ja joku asuntokin pitäisi kantakaupungista hankkia. Kyllä näkyy ainakin toisen instassa nämä ihanuudet sitten kun on sen aika.

• Anonyymi

Ainahan noiden Seiskan juttujen jälkeen on ollut hijaiseloa. Vaihtoehtoja on monia:
      tietokoneella laskuja makselemassa, oletus no 1., kauppaneuvotteluissa, oletus no 2, ostamassa asuntoa oletus no 3,, Sofian kuskina oletus no 4, kuntoilemassa oletus no 5, varaamassa Dubain lomamatkaa oletus no 6, shamaanilla oletus no 7 jne. jne.

• Anonyymi

Kittilän putkassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29535
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20794
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10845
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7981