Sofian ALAVARTALO kuorinta

Anonyymi

On saanut palstalaisten ilkeät ja likaiset mielet aktivoitumaan. Jos tarkkaan ja rehellisesti katsoo ja lukee tekstit instastorysta, ymmärtää mistä on kyse, jos haluaa.

Sofia ei yllä haukkujien tasolle lähimainkaan, on paljon korkeammalla. Tsemppiä uuteen työprojektiin ja vuoteen!!
Ps upeat vatsalihakset.

60

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä näkyy vaan valheiden keksijät ja omassa pahassa olossaan kieppuvat surkimukset tekevän joutavia aloituksia.
      Pahasti sairaita ovat, olivatpa minkä ikäisiä tahojaan.
      Ottavat aina yhden kateuden kohteena olevan silmätikuksi ja kiusaavat loputtomiin, en tiedä mitä sairas luonne saa siitä.

      Eipä näy ylläpitokaan piittavaan ihmisen loukkaamisesta ja törkeistä valheista mitään.
      Fiksuinta oli jokaisen jättää noihin aloituksiin vastaamatta, mutta huolestuttava määrä on näitä "jengiläisiä" roikkumassa mukana.
      Vai liekö muutama, jotka suoltaa sitä itseään koko ajan ja itselleen vastailevat.

      • Anonyymi

        Juuri näin! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! 👍

        Ei tosiaan kannata näihin aloituksiin vastata. Antaa vaan pitää omaa yksinäistä monologiaan 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan kannata näihin aloituksiin vastata. Antaa vaan pitää omaa yksinäistä monologiaan 😆

        Anne ja sisäpiiri vauhdissa.


      • Anonyymi

        Sofia vastaan jengiläiset 🤣
        Paranoid.


      • Anonyymi

        Samalla itse haukut täällä muita ihmisiä. Tuskin kenelläkään on yäällä niin paha olo kuin Sofialla. Katsoin niitä peräkammarin poikia, ketkä silmät kiiluen oli kommentoineet instakuvaa. Tosi fanit näyttää Sofialla olevan 50-70v hikisiä eläkeläisukkoja. Sen siitä saa kun vilauttaa tissiä ja bebaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla itse haukut täällä muita ihmisiä. Tuskin kenelläkään on yäällä niin paha olo kuin Sofialla. Katsoin niitä peräkammarin poikia, ketkä silmät kiiluen oli kommentoineet instakuvaa. Tosi fanit näyttää Sofialla olevan 50-70v hikisiä eläkeläisukkoja. Sen siitä saa kun vilauttaa tissiä ja bebaa.

        Ja aiheesta haukutaankin näitä kiusaajia. Sinä jos olisit Sofia, varmaan nauttisit kun jatkuvasti paskaa puhutaan mm. näillä sivuilla.
        Toivottavasti ei edes vilkaise tänne koskaan.

        Vähän on Sofia vilautellut mitään verrattuna muihin "julkkisnaisiin", vai mitä.
        Sekö suututtaa, jos on nyt muutama kuva, jossa hiukan vilahtaa?...ainakin näitten juttujen mukaan, katsomassa en ole käynyt.

        Onko faneille olemassa joku ikäraja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aiheesta haukutaankin näitä kiusaajia. Sinä jos olisit Sofia, varmaan nauttisit kun jatkuvasti paskaa puhutaan mm. näillä sivuilla.
        Toivottavasti ei edes vilkaise tänne koskaan.

        Vähän on Sofia vilautellut mitään verrattuna muihin "julkkisnaisiin", vai mitä.
        Sekö suututtaa, jos on nyt muutama kuva, jossa hiukan vilahtaa?...ainakin näitten juttujen mukaan, katsomassa en ole käynyt.

        Onko faneille olemassa joku ikäraja?

        Sofia rakastaa itseään hullun lailla ja käy tosi tarkasti täällä lukemassa, on faktaa.
        Olen joskus kuullut määritelmän ( en muista tarkalleen), jos ihminen on oikein itserakas, hän ryömii kuvainnollisesti itse itseensä. Minusta tuo toteutuu Sofian kohdalla oikeastikin. Ehkä juuri siitä syystä anus piti desinfioida, kuoria ja valkaista. Taitaa olla m elko kapinen, tunkkainen ja pimeä paikka muutoin. 💩💃😇


      • Anonyymi

        Steffun piikkiin meni varmaan tämäkin hoito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan kannata näihin aloituksiin vastata. Antaa vaan pitää omaa yksinäistä monologiaan 😆

        Mitäs ite täällä muliset yssissein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anne ja sisäpiiri vauhdissa.

        Noloa, taas huti! 🏒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia rakastaa itseään hullun lailla ja käy tosi tarkasti täällä lukemassa, on faktaa.
        Olen joskus kuullut määritelmän ( en muista tarkalleen), jos ihminen on oikein itserakas, hän ryömii kuvainnollisesti itse itseensä. Minusta tuo toteutuu Sofian kohdalla oikeastikin. Ehkä juuri siitä syystä anus piti desinfioida, kuoria ja valkaista. Taitaa olla m elko kapinen, tunkkainen ja pimeä paikka muutoin. 💩💃😇

        Minäkin rakastan Sofiaa❤🌹💚💖💝💛


    • Anonyymi

      No nyt on fanit vauhdissa. Onko teidän ääni painavampi kuin muiden? Vastaus: Omasta mielestä kyllä, niin kuin Sofian valtakunnassa on.

      • Anonyymi

        Kenen muiden ai " sisäpiirin" 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen muiden ai " sisäpiirin" 😆

        Kaikkien maapallon ihmisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien maapallon ihmisten.

        Salaliittoteoria. Onko ufoja tulossa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien maapallon ihmisten.

        Seuraako kaikki maapallon ihmiset Sofiaa? Ei kyllä ihme, hän on niin kaunis.


    • Anonyymi

      Oli mikä oli niin ei ole tervettä hommaa ,pistää kaikkea lehteen .

      • Anonyymi

        " Asiantuntija" Aitolehti pistää kaiken lehteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Asiantuntija" Aitolehti pistää kaiken lehteen.

        En ole fani. Sofia on tyttärieni ikäinen enkä voi ymmärtää että ketään kiusataan, haukutaan noin silmittömästi. Ei ole enää mitään mielipiteitä vaan erittäin loukkaavia kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole fani. Sofia on tyttärieni ikäinen enkä voi ymmärtää että ketään kiusataan, haukutaan noin silmittömästi. Ei ole enää mitään mielipiteitä vaan erittäin loukkaavia kommentteja.

        Kaikelle on syynsä. Eikä ole jokanaisen historia. Kannattaa tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole fani. Sofia on tyttärieni ikäinen enkä voi ymmärtää että ketään kiusataan, haukutaan noin silmittömästi. Ei ole enää mitään mielipiteitä vaan erittäin loukkaavia kommentteja.

        "Niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Asiantuntija" Aitolehti pistää kaiken lehteen.

        Siellä Aitolehti -kommentoija ei ole vielä hankkinut alkeellistakaan lukutaitoa, opettele ensin otsikot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole fani. Sofia on tyttärieni ikäinen enkä voi ymmärtää että ketään kiusataan, haukutaan noin silmittömästi. Ei ole enää mitään mielipiteitä vaan erittäin loukkaavia kommentteja.

        Tyttäresi eivät varmaan pesseet rahaa, pussittaneet huumeita, tienneet huumekaupasta, joutuneet ulosottoon, hyväksikäyttäneet päihdeongelmaista, nyhtäneet ketään konkkaan, jättäneet veroja maksamatta jne.. heillä on varmaan sisältöä elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole fani. Sofia on tyttärieni ikäinen enkä voi ymmärtää että ketään kiusataan, haukutaan noin silmittömästi. Ei ole enää mitään mielipiteitä vaan erittäin loukkaavia kommentteja.

        Samaa mieltä . Ei näihin kannata edes vastata mitään. Sairaita kommentteja joissa itse vastataan itselle.

        Kommentteja joista tietää heti etteivät väitteet pidä paikkaansa 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä Aitolehti -kommentoija ei ole vielä hankkinut alkeellistakaan lukutaitoa, opettele ensin otsikot.

        Aitolehden lukutaito😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä Aitolehti -kommentoija ei ole vielä hankkinut alkeellistakaan lukutaitoa, opettele ensin otsikot.

        Maitolehti ja Sblöröf kuuluvat erottamattomasti yhteen! Kaikissa viestiketjuissa vertaillaan näitä kahta, oli aloitus kummasta hyvänsä. Nih!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maitolehti ja Sblöröf kuuluvat erottamattomasti yhteen! Kaikissa viestiketjuissa vertaillaan näitä kahta, oli aloitus kummasta hyvänsä. Nih!

        Niin on, ihmeen paljon lukutaidottomia, vai onko yksi ja sama jälkeenjäänyt.


      • Anonyymi

        Mitä Sofia on itse laittanut lehteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikelle on syynsä. Eikä ole jokanaisen historia. Kannattaa tutustua.

        Useimmilla naisilla on paljon pahempi historia ja enkeliä vaan esittävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Asiantuntija" Aitolehti pistää kaiken lehteen.

        Näytähän persettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikelle on syynsä. Eikä ole jokanaisen historia. Kannattaa tutustua.

        Höpöhöpö😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttäresi eivät varmaan pesseet rahaa, pussittaneet huumeita, tienneet huumekaupasta, joutuneet ulosottoon, hyväksikäyttäneet päihdeongelmaista, nyhtäneet ketään konkkaan, jättäneet veroja maksamatta jne.. heillä on varmaan sisältöä elämässä.

        herää jo taisit pissiä sänkyyn!!


    • Anonyymi

      Kyllä on paljon asiattomia kommentteja, mutta onko hänen valehteluissaan ja julkituloissaan myöskään järkeä. Kyllä se niin on ,että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö😆


      • Anonyymi

        Vähän on Sofia kommentoinut julkisuudessa, eikä pahemmin ole haukkunut ketään. Tuskin on huudellut näille "metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan".
        Suurennellaan kaikki asiat omiin mittasuhteisiinsa.

        Sofia on elänyt normaalia nykynaisen elämää vaihtuvine poikakavereineen ja bilettämisineen, niinkuin nuo muutkin julkkikset.

        Vähiten Sofiasta on noita paljastelukuvia, ei ainakaan lehdissä, instaa en seuraile.

        Miksi näille haukkujille pitäisi asiansa kertoa juurtajaksain?
        Tähän sopisi tuo, ", niin metsä kun sinne huudetaan"
        Niin paljon valheita on Sofiasta kerrottu, että samalla mitalla voi antaa takaisin.

        Sofia on sentään voittanut maailmanmestaruuden 5 vuotta sitten ja siihen on vaadittu kurinalaista elämää, voi huoletta vaihtaa vapaalle, ottaa ne vuodet takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on Sofia kommentoinut julkisuudessa, eikä pahemmin ole haukkunut ketään. Tuskin on huudellut näille "metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan".
        Suurennellaan kaikki asiat omiin mittasuhteisiinsa.

        Sofia on elänyt normaalia nykynaisen elämää vaihtuvine poikakavereineen ja bilettämisineen, niinkuin nuo muutkin julkkikset.

        Vähiten Sofiasta on noita paljastelukuvia, ei ainakaan lehdissä, instaa en seuraile.

        Miksi näille haukkujille pitäisi asiansa kertoa juurtajaksain?
        Tähän sopisi tuo, ", niin metsä kun sinne huudetaan"
        Niin paljon valheita on Sofiasta kerrottu, että samalla mitalla voi antaa takaisin.

        Sofia on sentään voittanut maailmanmestaruuden 5 vuotta sitten ja siihen on vaadittu kurinalaista elämää, voi huoletta vaihtaa vapaalle, ottaa ne vuodet takaisin.

        Sofia ei ole viettänyt normaalia nuoren naisen elämää, se on jo nähty. Suurennellaan tai penennellään, mutta faktat on faktoja ja sekin on nähty. Sofia on sentään osallistunut Katiska 1;seen, joka parhaillaan on saanut jatkoa Katiska 2:seen. Ja ihan normaalilla järjellä tähän asti ihmiset ymmärtävät tän "niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan", mutta jostain syystä senkin voi ymmärtää ilmeisesti kiihkeän puolustuksen nimissä väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei ole viettänyt normaalia nuoren naisen elämää, se on jo nähty. Suurennellaan tai penennellään, mutta faktat on faktoja ja sekin on nähty. Sofia on sentään osallistunut Katiska 1;seen, joka parhaillaan on saanut jatkoa Katiska 2:seen. Ja ihan normaalilla järjellä tähän asti ihmiset ymmärtävät tän "niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan", mutta jostain syystä senkin voi ymmärtää ilmeisesti kiihkeän puolustuksen nimissä väärin.

        Mitenhän mä luin lehdestä että Niko liittyy katiska 2:n, ei Sofiaa mainittu lainkaan???
        Ja odotellaan nyt se oikeuden päätös, miten on 1:n kohdalla ovat asiat olleet, turha teidän on tietämättömänä niitä jauhaa.

        Niin ja minä olen luonteeltani sellainen, että aina puolustan ihmistä, jota kiusataan ja keksitään jos millaisia paskajuttuja henkilöstä.

        Osaan lukea (olen 4-vuotiaasta asti lukenut ja paljon) ja minun ei tarvitse väännellä faktoja sairaalloisten luulojen mukaan, niinkuin täällä moni tekee.

        Sofia on virheensä tehnyt, niinkuin meistä jokainen...mutta niistä juoruaminen pitäisi perustua faktoihin, joita ei taida yksikään teistä tietää, eikä teidän omiin likaisiin mielikuvitustuotteisiin.
        Silloin kun ei asiasta tiedä totuutta, kannattaisi pysyä hiljaa.

        Turha tietysti täällä on mitään järkeä kirjoitella, kun suurella osalla ei äly riitä alkuunkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän mä luin lehdestä että Niko liittyy katiska 2:n, ei Sofiaa mainittu lainkaan???
        Ja odotellaan nyt se oikeuden päätös, miten on 1:n kohdalla ovat asiat olleet, turha teidän on tietämättömänä niitä jauhaa.

        Niin ja minä olen luonteeltani sellainen, että aina puolustan ihmistä, jota kiusataan ja keksitään jos millaisia paskajuttuja henkilöstä.

        Osaan lukea (olen 4-vuotiaasta asti lukenut ja paljon) ja minun ei tarvitse väännellä faktoja sairaalloisten luulojen mukaan, niinkuin täällä moni tekee.

        Sofia on virheensä tehnyt, niinkuin meistä jokainen...mutta niistä juoruaminen pitäisi perustua faktoihin, joita ei taida yksikään teistä tietää, eikä teidän omiin likaisiin mielikuvitustuotteisiin.
        Silloin kun ei asiasta tiedä totuutta, kannattaisi pysyä hiljaa.

        Turha tietysti täällä on mitään järkeä kirjoitella, kun suurella osalla ei äly riitä alkuunkaan.

        Lukutaitosi puutteellinen. Sofia osallistui "Katiska 1;seen, joka parhaillaan on saanut jatkoa Katiska 2:seen". Faktaa on, että Sofia on ollut mukana Katiskassa, elä sekota selvää asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö😆

        Jokapaikkaan höpöhöpö. Opettele muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on Sofia kommentoinut julkisuudessa, eikä pahemmin ole haukkunut ketään. Tuskin on huudellut näille "metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan".
        Suurennellaan kaikki asiat omiin mittasuhteisiinsa.

        Sofia on elänyt normaalia nykynaisen elämää vaihtuvine poikakavereineen ja bilettämisineen, niinkuin nuo muutkin julkkikset.

        Vähiten Sofiasta on noita paljastelukuvia, ei ainakaan lehdissä, instaa en seuraile.

        Miksi näille haukkujille pitäisi asiansa kertoa juurtajaksain?
        Tähän sopisi tuo, ", niin metsä kun sinne huudetaan"
        Niin paljon valheita on Sofiasta kerrottu, että samalla mitalla voi antaa takaisin.

        Sofia on sentään voittanut maailmanmestaruuden 5 vuotta sitten ja siihen on vaadittu kurinalaista elämää, voi huoletta vaihtaa vapaalle, ottaa ne vuodet takaisin.

        Hyvä totuudenmukainen kommentti 👍


      • Anonyymi

        Aivan oikein päätelty.Itsehän persettään näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän mä luin lehdestä että Niko liittyy katiska 2:n, ei Sofiaa mainittu lainkaan???
        Ja odotellaan nyt se oikeuden päätös, miten on 1:n kohdalla ovat asiat olleet, turha teidän on tietämättömänä niitä jauhaa.

        Niin ja minä olen luonteeltani sellainen, että aina puolustan ihmistä, jota kiusataan ja keksitään jos millaisia paskajuttuja henkilöstä.

        Osaan lukea (olen 4-vuotiaasta asti lukenut ja paljon) ja minun ei tarvitse väännellä faktoja sairaalloisten luulojen mukaan, niinkuin täällä moni tekee.

        Sofia on virheensä tehnyt, niinkuin meistä jokainen...mutta niistä juoruaminen pitäisi perustua faktoihin, joita ei taida yksikään teistä tietää, eikä teidän omiin likaisiin mielikuvitustuotteisiin.
        Silloin kun ei asiasta tiedä totuutta, kannattaisi pysyä hiljaa.

        Turha tietysti täällä on mitään järkeä kirjoitella, kun suurella osalla ei äly riitä alkuunkaan.

        Itsehän persettään näyttää.Mutta hyvä kun luit jo 4!!! vuotiaana joten tiedät kannattaako persettään näyttää julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän mä luin lehdestä että Niko liittyy katiska 2:n, ei Sofiaa mainittu lainkaan???
        Ja odotellaan nyt se oikeuden päätös, miten on 1:n kohdalla ovat asiat olleet, turha teidän on tietämättömänä niitä jauhaa.

        Niin ja minä olen luonteeltani sellainen, että aina puolustan ihmistä, jota kiusataan ja keksitään jos millaisia paskajuttuja henkilöstä.

        Osaan lukea (olen 4-vuotiaasta asti lukenut ja paljon) ja minun ei tarvitse väännellä faktoja sairaalloisten luulojen mukaan, niinkuin täällä moni tekee.

        Sofia on virheensä tehnyt, niinkuin meistä jokainen...mutta niistä juoruaminen pitäisi perustua faktoihin, joita ei taida yksikään teistä tietää, eikä teidän omiin likaisiin mielikuvitustuotteisiin.
        Silloin kun ei asiasta tiedä totuutta, kannattaisi pysyä hiljaa.

        Turha tietysti täällä on mitään järkeä kirjoitella, kun suurella osalla ei äly riitä alkuunkaan.

        Heh, olis kannattanut lukea 1-vuotiaasta asti, sinä ihmelapsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä totuudenmukainen kommentti 👍

        Jaa niinkö, sanoisin että paskoa. 💩👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän mä luin lehdestä että Niko liittyy katiska 2:n, ei Sofiaa mainittu lainkaan???
        Ja odotellaan nyt se oikeuden päätös, miten on 1:n kohdalla ovat asiat olleet, turha teidän on tietämättömänä niitä jauhaa.

        Niin ja minä olen luonteeltani sellainen, että aina puolustan ihmistä, jota kiusataan ja keksitään jos millaisia paskajuttuja henkilöstä.

        Osaan lukea (olen 4-vuotiaasta asti lukenut ja paljon) ja minun ei tarvitse väännellä faktoja sairaalloisten luulojen mukaan, niinkuin täällä moni tekee.

        Sofia on virheensä tehnyt, niinkuin meistä jokainen...mutta niistä juoruaminen pitäisi perustua faktoihin, joita ei taida yksikään teistä tietää, eikä teidän omiin likaisiin mielikuvitustuotteisiin.
        Silloin kun ei asiasta tiedä totuutta, kannattaisi pysyä hiljaa.

        Turha tietysti täällä on mitään järkeä kirjoitella, kun suurella osalla ei äly riitä alkuunkaan.

        Just joo, luit jo 4-vuotiaana, uskoo ken uskoo, lentääkö lehmä sun mielestä? Nyt sitten kandeis katsella vaihteen vuoksi kuvia, pers/anus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokapaikkaan höpöhöpö. Opettele muuta.

        Höpöhöpö😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä totuudenmukainen kommentti 👍

        Älä valehtele!! 😆


    • Anonyymi

      Sohvilta pitäisi kieltää sometus. Sillä ei riitä itsellä ymmärrys mitä myötähäpeää aiheuttaa.

      • Anonyymi

        Tämä! Ja se suuri inho ja vastenmielisyys minkä saa ihmisissä aikaan😝😝😝!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Ja se suuri inho ja vastenmielisyys minkä saa ihmisissä aikaan😝😝😝!

        Mutta pakko teidänkin on yötä-päivää kytätä onko uutta julkaisua ja hirveä rääkyminen, jos päivään ei ole tullut mitään...joopa joo taas kerran.


    • Anonyymi

      Ei se itse tajua sitä 🙈🐒

      • Anonyymi

        Ei mutta persettään näyttää silti julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta persettään näyttää silti julkisesti.

        Nätti pylly, kyllä sitä katselee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nätti pylly, kyllä sitä katselee....

        Leikattu 😅


    • Anonyymi

      Tuosta on normaali elämä kaukana.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe