Noh...tämä aihe on enemmän vähemmän nolo, mutta halusin avata tällaisen keskustelun kaikille joita aihe kiinnostaa. Olit sitten Lee, Ler tai et tiedä mistä tässä on edes kyse, niin vapaasti juttelemaan.
Itse olen 19 nainen Lee. Sellainen rento ja läheisyyden kipeä, mutta erittäin kiusoitteleva kun sille päälle satun. Oikeanlainen Ler tietää kuinka sen käytöksen saa loppumaan. Sellainen olisi siis etsinnässä! Sukupuolella ei ole väliä. <3
kutittamis fetissi / kutittaminen
7
806
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä kutituskeskusteluja on täällä avattu kymmeniä.
Mutta jos laitetaan joku sukka suuhun, niin kukaan ei kuule miten kivaa sulla on eikä siis voi nolottaa :d Ja jos sukka tippuu ja tulee nolo, niin aattele että asiat vois olla huonomminkin. Huuliharppu suukapulana noin esimerkiksi.
Oletko yrittänyt BDSMbaarista seuraa tai juttelua joltain alan foorumilta etsiä? Saa vinkata jos tietää jonkun sellaisen foorumin tai muuten fiksuja paikkoja :)
-36M/ler- Anonyymi
Jep, löytyy kutitusfetissi. 23 M ler Pohjois-Pohjanmaan seudulta :)
- Anonyymi
Aloittaja: Mun kikki on tickler944, olen se 26-vuotias tamperelainen mies.
- Anonyymi
ihan turhaa kun ei ole mitään yhteystietoja, ei voi edes tavoittaa keskustelun aloittajaa :D
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522