Noh...tämä aihe on enemmän vähemmän nolo, mutta halusin avata tällaisen keskustelun kaikille joita aihe kiinnostaa. Olit sitten Lee, Ler tai et tiedä mistä tässä on edes kyse, niin vapaasti juttelemaan.
Itse olen 19 nainen Lee. Sellainen rento ja läheisyyden kipeä, mutta erittäin kiusoitteleva kun sille päälle satun. Oikeanlainen Ler tietää kuinka sen käytöksen saa loppumaan. Sellainen olisi siis etsinnässä! Sukupuolella ei ole väliä. <3
kutittamis fetissi / kutittaminen
7
910
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä kutituskeskusteluja on täällä avattu kymmeniä.
Mutta jos laitetaan joku sukka suuhun, niin kukaan ei kuule miten kivaa sulla on eikä siis voi nolottaa :d Ja jos sukka tippuu ja tulee nolo, niin aattele että asiat vois olla huonomminkin. Huuliharppu suukapulana noin esimerkiksi.
Oletko yrittänyt BDSMbaarista seuraa tai juttelua joltain alan foorumilta etsiä? Saa vinkata jos tietää jonkun sellaisen foorumin tai muuten fiksuja paikkoja :)
-36M/ler- Anonyymi
Jep, löytyy kutitusfetissi. 23 M ler Pohjois-Pohjanmaan seudulta :)
- Anonyymi
Aloittaja: Mun kikki on tickler944, olen se 26-vuotias tamperelainen mies.
- Anonyymi
ihan turhaa kun ei ole mitään yhteystietoja, ei voi edes tavoittaa keskustelun aloittajaa :D
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384