Etkö sä voi elää

Anonyymi

Ilman mun huomioo. Ihan sama millaista huomiota, kunha näät mun vaa vastaavan sulle jotai. Hä! Ookko vähä lätkässä edelleenkin?? Kyttäät palstaa ja mua harva se hetki.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä tiedä kukaan mistään mitään.

    • Anonyymi

      No kyllä tuo paikkansa pitää. Laitan ihan millaista roskaa tahansa tänne, kunhan saan vaan vastauksen joka tulisi sulta.

    • Anonyymi

      Kyttää iha keskenäs vaan mä en tartte sun huomioo

    • Anonyymi

      Tuli aloituksesta mieleen että joillekin tosiaan negatiivinenkin huomio on parempi kun ei mikään. Jos on kyseessä idiootti, ei kannata antaa minkäänlaista huomiota koska se voi luulla että olet kiinnostunut tms vaikka oikeasti haluat vain päästä eroon ko. henkilöstä.

    • Anonyymi

      En voi elää ilman sun huomioo, se on totta..

    • Anonyymi

      Voin elää ilman huomiotasi olenko muka joskus saanut huomiotasi?
      Ei ole sama jos haukut jotain täällä niin et tee oikein.

    • Anonyymi

      Mitäs itse vastaat sitten hänelle. Voihan se niinkin olla et vaikuttaa että sinä et pärjää ilman hänen huomiotaan.

      • Anonyymi

        Hän ei pärjää ilman minua. Olen hänen elämän lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei pärjää ilman minua. Olen hänen elämän lähde.

        Ja sinä et pärjää ilman tuota ajatusmallia että olisit hänelle kaikki kaikessa. Näin se nyt vaan on, sinun elämän lähteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä et pärjää ilman tuota ajatusmallia että olisit hänelle kaikki kaikessa. Näin se nyt vaan on, sinun elämän lähteesi.

        Höpöä höpsis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei pärjää ilman minua. Olen hänen elämän lähde.

        Mitä sitten niin oletkin mun ikuinen rakas olet ja ei yhtään mitään hävetä myöntää että en mä pärjää ilman sinua. Mä rakastan sinua ihan oikeasti aina.


    • Anonyymi

      Joo, en oikein tiedä miksi teen tätä päivästä toiseen, ja tunnistan kyllä, että en tunnista sinun vaikuttimiasi, käsitykseni niistä ovat vain oman psyykeni heijastuksia. Siis, oikeastaan käyn tässä monologia itseni kanssa, sille on nyt jokin tarve, aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Tuollaisia tapauksia on. Ovat kaikkein rasittavimmasta päästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe