Aihe

Hallitus lisää meidän vahtimista

Anonyymi

Tänään astui voimaan pakkotunnistautuminen, jos haluaa viettää aikaansa pelikoneilla. Eli kun haluaa pelata marketeissa tai huoltoasemilla, pitää ensin tunnistautua, ja tästä lähtee tieto hallitukselle. Meidän vahtiminen kasvaa taas uudella tapaa.
Vinkki perussuomalaisille: voisitteko tästä tehdä eduskunnassa kyselyä?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ei saisi valvoa, jos on elämänhallinta puutteellista, ja pelaa omat ja varastetut rahat pelikoneisiin ? Miksisiitä pitäisi eduskunnassa mitään kysellä ?

• Anonyymi

Hallitus sai tästä uuden keinon seurata meitä, jotka vietämme aikaa huoltoasemilla. Pitää muistaa, että suurin osa meistä pelaajista on perussuomalaisten kannattajia ja siksi hallitus on tämän keinon on lisännyt valikoimaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus sai tästä uuden keinon seurata meitä, jotka vietämme aikaa huoltoasemilla. Pitää muistaa, että suurin osa meistä pelaajista on perussuomalaisten kannattajia ja siksi hallitus on tämän keinon on lisännyt valikoimaansa.

On hyvä myös muistaa, että sinähän et ole perussuomalainen, sinä olet "me persut" trolli, ja kaiken lisäksi erittäin huono sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä myös muistaa, että sinähän et ole perussuomalainen, sinä olet "me persut" trolli, ja kaiken lisäksi erittäin huono sellainen.

Tuohon lisäten, olitpa sitten mikä tahansa, meidän verorahoilla sinä siellä bensa-asemalla notkut. Valvonta on siis aivan paikallaan, kunnes teet sen omilla rahoillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestin viime eduskuntavaaleissa Lulu Ranteen eduskuntaan, olen kai sitten perussuomalainen?

• Anonyymi

Onko se välttämätöntä, että pääsisit pelaamaan ilman tunnistautumista kaikki Kelasta saamasi rahat?

• Anonyymi

Kyse ei ole rahojen pelaamisesta vaan siitä, että hallitus voi seurata yhä helpommin ja helpommin meitä perussuomalaisia.

• Anonyymi

Lopetappa kommari holhoaminen. Sinä et ole kenekään äiti

• Anonyymi

Kyllä tästä seurannasta pitää päästä eroon. Voiko esimerkiksi Sheikki Laakso tehdä tästä epäluottamuslauseen?

• Anonyymi

Tää ei nyt mun mielestä vielä täytä joukkovalvonnan kriteerejä eikä loukkaa kansalaisten yksityisyyttä, koska niitä pelikoneita ei ole pakko pelata.

• Anonyymi

Kaikille perussuomalaisille: Älkää menkö pelaamaan pelikoneilla! Hallitus pystyy seuraamaan niiden avulla teidän liikkeitä!

• Anonyymi

Meillä on oikeus pelata koneilla ja sitä ei vihervasemmisto voi viedä meiltä pois. Taidat olla kommari?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11024
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      140
      7521
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      6235
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      23
      3455
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      150
      2410