Aihe

Ihmettelet yhä

Anonyymi

uudelleen miksi sulta vietiin elämä pois niin moneksi vuodeksi. Miksi aloitettiin sellainen laaja-alainen ja hyvin näkyvä toiminta muka sun elämää auttamaan ja ilman lupaa! Olisi pitänyt kysyä mielipidettä saako niin toimia ja vastaus olisi ollut ehdottomasti ei! Nyt sä hyvin rikkinäisenä yrität kasata sun elämääsi, mutta miten se voisi olla mahdollista, koska sua rikotaan jatkuvasti lisää. Miten ammatti-ihmiset voivat toimia niin vastuuttomasti, että kumarretaan vain yhteen suuntaan ja susta vähät välitetään! Sä olit joskus elämäniloinen ja elämään luottava, mutta nyt sä oot hauras ja ahdistunut ja sä oot menettäny luottamuksen ihmisiin, koska kukaan ei kuullut koskaan sun hätää.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä haluut tehdä töitä jo sulle tuttujen työkaverien kanssa tai lähellä olevassa ryhmässä muissa ryhmissä sä stressaannut ja siksi sun täytyy vaihtaa työnkuvaa.

• Anonyymi

Totaalinen hiljaisuus, kansa lopettaa!

• Anonyymi

Älä ärsytä minua joka kerta kun sun tuttu tulee mun luokse nii ei mene mun hermo ja teet tahallisesti ton joka kerta kun hän on tulossa tänne. Miksi haluat just silloin ärsyttää minua. Ja jos nyt pelleilet niin saat jatkossa olla sen exän kanssa kun se on nii kiltti sun mielestä mä en auta sinua ennen kuin myönnät että kuka se on oikeesti se pahan alku ja juuri ja jos autan sinua nii se on ainut ehto että kostat hänelle sen mitä hän on tehny ja hyvität minulle sen mistä olet minua turhaan syyttänyt että se valinta on edelleen sinulla. Sä tiedät etten ole syyllinen mihinkään ja olen saanu paljon kärsiä sen Eevan takia joten jos et kosta heille heidän tekoja nii en auta sinua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      116
      5649
    2. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      3173
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      2098