Aihe

Olisiko aika jo tehdä jotain pitämisen, uskomisen ja toivomisen jälkeen, jota hallitus

Anonyymi

on jo vuoden tehnyt? Kaiken rasittavimpia on johtajat tai niin itse kuvittelevat johtajat, joita pitää jatkuvasti potkia persuuksille potkia tai patistaa tekemään päätöksiä . Suomessa on hallitus ja pääministeri, joka alun haarakiilaposaurusten jälkeen ei ole käytännössä tehnyt mitään muuta kuin jakanut miljardeja seuraavan sukupolven piikkiin. Presidentti sentään yrittää saamastaan arvostelusta huolimatta hienovaraisesti potkia pääministeriä tekemään jotain, mutta ei taida sekään auttaa.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hallitus on toiminut erittäin aktiivisesti jakaessaan rahaa yrittäjille ja vilunkivilleille. Meppi Petri Sarvanmaa vivutti 100000 euroa yritystukea Lintilältä , kuten myös Postin toimari Kuusisto.
      Merenkulun tuet ovat tuplattu ja maataloudelle kehitetty kolme uutta tukea puolessa vuodessa. Eläkeputki poistettu ja vappusatanen peruttu.
      Ei voi moittia hallitusta tekemättömyydestä

• Anonyymi

Jokin nykyajan illuusio, että rahalla selviää kaikesta.

• Anonyymi

Tuon olen minäkin huomannut, vaikka olen umisko politbyroossa.

Hallitus aina toivoo ku jostakin vaikeasta asiasta on kyse.

Valitettavasti sillä ei ole Alladin Taikalamppua, jotenka toiveet ei toteudu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      10938
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      122
      4473