Olen miettinyt sitä kun haluan sänkyni olevan tietyn suuntaisesti (pää nukkuessa tiettyyn suuntaan), eikä muu tunnu hyvältä, mukavalta tai luontevalta. Johtuuko tämä siitä että olen tehnyt jotain oikein Feng Shuin mukaisesti? Onko muu sängyn paikka epäluontevaa? Pitäisi nyt vain vetää sänky kauemmas ikkunasta, mahd. vetämisen takia, on tulossa kylmääkin, mutta sänky saa säilyä saman suuntaisesti.
Sänkyni on pääpuoli ikkunaan päin, pääni on siis ikkunan alla. Mahdollisesti länteen, tai johonkin etelän-lännen välimaastoon. Ja kun muistelen entistä asuntoani, pää oli aivan samoin, ikkunaan päin ja etelä-lännen, eniten lännen suuntaan. Ja viihdyin niin silloinkin. Deja-vuu?
Onko tämä kokemukseni kenties FengShuita? Tätäkö sillä tarkoitetaan?
N-from-here
Onko tälläinen fengshui-kokemus /tunne?
6
276
Vastaukset
- Anonyymi
Vilkaisin Feng Shuin periaatteita makuuhuoneessa, ja ainakin sänky näitten mukaan olisi suotuisalla paikalla nähden ikkunan, oven ja peilin sijaintiin. Ilmankos tunnen rauhallisuutta ja rentoutunutta oloa nukkumispaikan ja huonejärjestyksen suhteen. Hyvä että elämässäni on edes jotain harmoniaa ja rauhaa.
N-from-here- Anonyymi
Ja Fengshuin mukaan myös toinen paikka sängylle, jota olen edes harkinnut ikinä, olisi myös suotuisa!
N-from-here - Anonyymi
Hetkinen, Ikkuna ei olekaan oikessa paikassa suhteessani sänkyyni..hmmm..mutta pienessä asunnossa ei ole kauheasti vaihtoehtoja. Ehkä pitää tehdä vaan niin kuin otsestä tuntuu hyvältä, tai sitten koittaa sitä toista ajattelemaani järjestystä...
N-from-here
- Anonyymi
Minä ostan usein K-marketista valmista feng shuita ja laitan perheelle aamiaiseksi ja toisinaan päivälliseksikin. Hyvää ja makoisaa.
- Anonyymi
Tarkan ilmansuunnan näet kun etsit talosi vaikka Google Mapsista. Ei tarvitse arvuutella.
- Anonyymi
Suomessa hyvin harva rakennus on rakennettu pohjois-etelä-akselin suuntaisesti. Miten te ratkaisette ongelman, jos haluatte nukkua esim. pää itään tai etelään päin? Laitatteko sänkynne viistoon keskelle huonetta? Se taas ei ole Feng Shuin mukaan järkevää, sillä se tekee levottomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020