Olen miettinyt sitä kun haluan sänkyni olevan tietyn suuntaisesti (pää nukkuessa tiettyyn suuntaan), eikä muu tunnu hyvältä, mukavalta tai luontevalta. Johtuuko tämä siitä että olen tehnyt jotain oikein Feng Shuin mukaisesti? Onko muu sängyn paikka epäluontevaa? Pitäisi nyt vain vetää sänky kauemmas ikkunasta, mahd. vetämisen takia, on tulossa kylmääkin, mutta sänky saa säilyä saman suuntaisesti.
Sänkyni on pääpuoli ikkunaan päin, pääni on siis ikkunan alla. Mahdollisesti länteen, tai johonkin etelän-lännen välimaastoon. Ja kun muistelen entistä asuntoani, pää oli aivan samoin, ikkunaan päin ja etelä-lännen, eniten lännen suuntaan. Ja viihdyin niin silloinkin. Deja-vuu?
Onko tämä kokemukseni kenties FengShuita? Tätäkö sillä tarkoitetaan?
N-from-here
Onko tälläinen fengshui-kokemus /tunne?
6
238
Vastaukset
- Anonyymi
Vilkaisin Feng Shuin periaatteita makuuhuoneessa, ja ainakin sänky näitten mukaan olisi suotuisalla paikalla nähden ikkunan, oven ja peilin sijaintiin. Ilmankos tunnen rauhallisuutta ja rentoutunutta oloa nukkumispaikan ja huonejärjestyksen suhteen. Hyvä että elämässäni on edes jotain harmoniaa ja rauhaa.
N-from-here- Anonyymi
Ja Fengshuin mukaan myös toinen paikka sängylle, jota olen edes harkinnut ikinä, olisi myös suotuisa!
N-from-here - Anonyymi
Hetkinen, Ikkuna ei olekaan oikessa paikassa suhteessani sänkyyni..hmmm..mutta pienessä asunnossa ei ole kauheasti vaihtoehtoja. Ehkä pitää tehdä vaan niin kuin otsestä tuntuu hyvältä, tai sitten koittaa sitä toista ajattelemaani järjestystä...
N-from-here
- Anonyymi
Minä ostan usein K-marketista valmista feng shuita ja laitan perheelle aamiaiseksi ja toisinaan päivälliseksikin. Hyvää ja makoisaa.
- Anonyymi
Tarkan ilmansuunnan näet kun etsit talosi vaikka Google Mapsista. Ei tarvitse arvuutella.
- Anonyymi
Suomessa hyvin harva rakennus on rakennettu pohjois-etelä-akselin suuntaisesti. Miten te ratkaisette ongelman, jos haluatte nukkua esim. pää itään tai etelään päin? Laitatteko sänkynne viistoon keskelle huonetta? Se taas ei ole Feng Shuin mukaan järkevää, sillä se tekee levottomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758