Aihe

Ihana pakkaspäivä ja kirkas Aurinko

Anonyymi

Lenkille nauttimaan tästä ihanasta kirkkaudesta ja raikkaudesta, on kuitenkin harvinaista herkkua kun vertaa viime talviin. Tänään ei tule täällä päin luntakaan niin ei tarvitse lumitöihin ruveta. Uunia täytyy lämmittää ja ehkä takkaankin tulen laitan, jos vaikka lukisi jotain hyvää kirjaa tai piirtelisi siinä lämmön äärellä. Lämmin kuppi teetä sitten ulkoilun jälkeen. Ai että! <3

Ja yksi nainen mukana, jossain tuolla rintalastan alla.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauhea ilma, kahvi on parempaa kun tee ja naisen ei tule kulkea mukana rintalastan alla vaan käsi kädessä kanssasi. Siinä myrskykin jää toiseksi 😄

• Anonyymi

Täysi vastakohta minun näkemyksilleni? No olen samaa mieltä viimeisimmän toteamuksesi kanssa, se myönnettäköön. Ei vain aina ihmiset kohtaa samalla taajuudella. Hyvää päivää sinulle! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysi vastakohta minun näkemyksilleni? No olen samaa mieltä viimeisimmän toteamuksesi kanssa, se myönnettäköön. Ei vain aina ihmiset kohtaa samalla taajuudella. Hyvää päivää sinulle! :)

Pakkaspäivät ja lumi ovat ihania ja etenkin aurinko. Mutta tämä myrsky, hyi! En halua tänään ulos, enkä menekään. Sattui nyt hieman sopivasti se, että tästä ja huomisesta tuli kotipäivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkaspäivät ja lumi ovat ihania ja etenkin aurinko. Mutta tämä myrsky, hyi! En halua tänään ulos, enkä menekään. Sattui nyt hieman sopivasti se, että tästä ja huomisesta tuli kotipäivä.

Ja takkatuli on aivan ihana asia kylminä pakkaspäivinä 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja takkatuli on aivan ihana asia kylminä pakkaspäivinä 🥰

Mutta kaikkein lämmittävintä olisi se tietty seura, eräs . . . 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kaikkein lämmittävintä olisi se tietty seura, eräs . . . 🥰

Ja kaksi kuumaa vartaloa kiinni toisissaan 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaksi kuumaa vartaloa kiinni toisissaan 🥰

Täällä ei ole ollenkaan myrskynnyt, mutta sä taidatkin olla jossain siellä minua lähempänä rannikkoa. Nyt on uuni lämmitetty ja aika rauhoittua iltaa kohden. Ulkonakin tuli käytyä ja ei se -20c niin pahalta enää tunnu. Tainnut jo tottua. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei ole ollenkaan myrskynnyt, mutta sä taidatkin olla jossain siellä minua lähempänä rannikkoa. Nyt on uuni lämmitetty ja aika rauhoittua iltaa kohden. Ulkonakin tuli käytyä ja ei se -20c niin pahalta enää tunnu. Tainnut jo tottua. :)

Kova pakkanen olisi ihan hyvä vaihtoehto ilman tätä kamalaa myrskyä. Lähellä rannikkoa kyllä. Mutta kahvikupillisen haluan nyt, jos uskaltaisi samalla kurkistaa ikkunasta ulos tuota keliä 😄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      613
      30046
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      297
      21907
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14104
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      11087
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      93
      8213