Lenkille nauttimaan tästä ihanasta kirkkaudesta ja raikkaudesta, on kuitenkin harvinaista herkkua kun vertaa viime talviin. Tänään ei tule täällä päin luntakaan niin ei tarvitse lumitöihin ruveta. Uunia täytyy lämmittää ja ehkä takkaankin tulen laitan, jos vaikka lukisi jotain hyvää kirjaa tai piirtelisi siinä lämmön äärellä. Lämmin kuppi teetä sitten ulkoilun jälkeen. Ai että! <3
Ja yksi nainen mukana, jossain tuolla rintalastan alla.
Ihana pakkaspäivä ja kirkas Aurinko
8
66
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhea ilma, kahvi on parempaa kun tee ja naisen ei tule kulkea mukana rintalastan alla vaan käsi kädessä kanssasi. Siinä myrskykin jää toiseksi 😄
- Anonyymi
Täysi vastakohta minun näkemyksilleni? No olen samaa mieltä viimeisimmän toteamuksesi kanssa, se myönnettäköön. Ei vain aina ihmiset kohtaa samalla taajuudella. Hyvää päivää sinulle! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysi vastakohta minun näkemyksilleni? No olen samaa mieltä viimeisimmän toteamuksesi kanssa, se myönnettäköön. Ei vain aina ihmiset kohtaa samalla taajuudella. Hyvää päivää sinulle! :)
Pakkaspäivät ja lumi ovat ihania ja etenkin aurinko. Mutta tämä myrsky, hyi! En halua tänään ulos, enkä menekään. Sattui nyt hieman sopivasti se, että tästä ja huomisesta tuli kotipäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkaspäivät ja lumi ovat ihania ja etenkin aurinko. Mutta tämä myrsky, hyi! En halua tänään ulos, enkä menekään. Sattui nyt hieman sopivasti se, että tästä ja huomisesta tuli kotipäivä.
Ja takkatuli on aivan ihana asia kylminä pakkaspäivinä 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja takkatuli on aivan ihana asia kylminä pakkaspäivinä 🥰
Mutta kaikkein lämmittävintä olisi se tietty seura, eräs . . . 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kaikkein lämmittävintä olisi se tietty seura, eräs . . . 🥰
Ja kaksi kuumaa vartaloa kiinni toisissaan 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaksi kuumaa vartaloa kiinni toisissaan 🥰
Täällä ei ole ollenkaan myrskynnyt, mutta sä taidatkin olla jossain siellä minua lähempänä rannikkoa. Nyt on uuni lämmitetty ja aika rauhoittua iltaa kohden. Ulkonakin tuli käytyä ja ei se -20c niin pahalta enää tunnu. Tainnut jo tottua. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei ole ollenkaan myrskynnyt, mutta sä taidatkin olla jossain siellä minua lähempänä rannikkoa. Nyt on uuni lämmitetty ja aika rauhoittua iltaa kohden. Ulkonakin tuli käytyä ja ei se -20c niin pahalta enää tunnu. Tainnut jo tottua. :)
Kova pakkanen olisi ihan hyvä vaihtoehto ilman tätä kamalaa myrskyä. Lähellä rannikkoa kyllä. Mutta kahvikupillisen haluan nyt, jos uskaltaisi samalla kurkistaa ikkunasta ulos tuota keliä 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998