Onko kellään kokemuksia tällaisesta verkkokaupasta: https://luluestore.com/
Siellä olisi tosi kivoja ja vähän erilaisia vaatteita ja hinnat hyvin edullisia. Epäilyttää vain kun siitä ei löydy oikein mitään tietoa netistä.
Luluestore verkkokauppa
4
148
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvat kaapattuja, tuotteet ihan sekundaa, ei lainkaan kuvan kaltainen. Huonosti ommeltu ja kangas polyesteriä ja fleeceä. Trust pilotin arvostelut kannattaa käydä lukemassa. Palautusohjeita tuotteille saksaksi, ei mitään selkeää asiakaspalvelua saatavilla. Hukkaan heitetyt rahat.
- Anonyymi
Kiinakauppa, Saksassa vain nettisivut, tuotteet ihan muuta kuin kuvissa. Roskaa.
- Anonyymi
Täyttä kiinakakkaa. Ei onnistu minää palautustouhu kun kaikki saksaksi. Ei ainakaa minulta. Ihan hirveetä tavaraa.
- Anonyymi
Aivan kerta kaikkiaan kunnon huijauskauppa! Täysin sekundatavaraa suoraan Kiinasta :) Älä usko niitä kuvia tuotteista! Ja jos haluat palauttaa tuotteen,maksat itse palautuksen, useita kymmeniä euroja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331