Onko kellään kokemuksia tällaisesta verkkokaupasta: https://luluestore.com/
Siellä olisi tosi kivoja ja vähän erilaisia vaatteita ja hinnat hyvin edullisia. Epäilyttää vain kun siitä ei löydy oikein mitään tietoa netistä.
Luluestore verkkokauppa
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvat kaapattuja, tuotteet ihan sekundaa, ei lainkaan kuvan kaltainen. Huonosti ommeltu ja kangas polyesteriä ja fleeceä. Trust pilotin arvostelut kannattaa käydä lukemassa. Palautusohjeita tuotteille saksaksi, ei mitään selkeää asiakaspalvelua saatavilla. Hukkaan heitetyt rahat.
- Anonyymi
Kiinakauppa, Saksassa vain nettisivut, tuotteet ihan muuta kuin kuvissa. Roskaa.
- Anonyymi
Täyttä kiinakakkaa. Ei onnistu minää palautustouhu kun kaikki saksaksi. Ei ainakaa minulta. Ihan hirveetä tavaraa.
- Anonyymi
Aivan kerta kaikkiaan kunnon huijauskauppa! Täysin sekundatavaraa suoraan Kiinasta :) Älä usko niitä kuvia tuotteista! Ja jos haluat palauttaa tuotteen,maksat itse palautuksen, useita kymmeniä euroja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044661Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11902- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10887- 64866