Voi sydänpy-naiseni

Anonyymi

Sua rakastan niin paljon. Ihanaa asua yhdessä ja elää papparaiseksi kanssasi. Seksi on mieletöntä ja kaikki menee aivan täydellisesti. Rakastan sinua niin paljon.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kaikki aina täydellisesti mene mutta ei varmaan tarvikkaan..

      • Anonyymi

        Noh ehkä vähän liioittelin. Heh, rakastunut mies voi vähän höynähtää väärin sanomaan. Kyllähän sitä joskus tulee pienen pienen pientä riitaa jotakin vaan kyllä me vaimon kanssa ollaan varmasti onnellisimpia ainakin tässä suomen maassa ja mitä vertailen muita pariskuntia. Tykkäämme liikkua yhdessä käsikädessä sydänpy kanssa metsissä ja polkea pyörällä. Se on todella hupaisaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh ehkä vähän liioittelin. Heh, rakastunut mies voi vähän höynähtää väärin sanomaan. Kyllähän sitä joskus tulee pienen pienen pientä riitaa jotakin vaan kyllä me vaimon kanssa ollaan varmasti onnellisimpia ainakin tässä suomen maassa ja mitä vertailen muita pariskuntia. Tykkäämme liikkua yhdessä käsikädessä sydänpy kanssa metsissä ja polkea pyörällä. Se on todella hupaisaa. :)

        Ai olette eräilijöitä. Onpa kiva. Ehkä kuitenkin olisi aika vierautua palstasta? Tai kun täällä kuitenkin ikävöidään jotain.. tulee vain tunne että onko kaikki sittenkään ihan sellaista kuin antaa ymmärtää? Mutta en kyl ymmärrä miksi joku täällä tällaista trollaisikaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olette eräilijöitä. Onpa kiva. Ehkä kuitenkin olisi aika vierautua palstasta? Tai kun täällä kuitenkin ikävöidään jotain.. tulee vain tunne että onko kaikki sittenkään ihan sellaista kuin antaa ymmärtää? Mutta en kyl ymmärrä miksi joku täällä tällaista trollaisikaan..

        Hah ja sinä olet epäilijä. Mitä helvettiä säki muka tiedät mun ja naiseni suhteesta?? Me ollaan onnellisia ja sun kateelliset paskapuheet ei nyt ihan vastaa todellisuutta. Hanki hoitoa tohon mustasukkaisuutees!


    • Anonyymi

      Mitä tuo sydänpy tarkoittaa? Sydänpylly sydänkäpy?

      • Anonyymi

        Voi se on minun ja naiseni lyhenne sanasta sydänkäpy. Meistä se on tosi hauska juttu. Olemme yhtä vitsiniekkoja, minä ja hän jonka kanssa laadun. Tahdomme Hautamme sitten vierekkäin. :)


    • Anonyymi

      Miksi sit täällä oot? Taidat vaan olla feikki.

      • Anonyymi

        En ole feikki. Minä ja rakkaani olemme uteliaita ja minulla nyt vain sattuu olemaan myös suuret taidot internetmaailmassa ja olen vähän koukussa tännekin kirjoittamaan. Alun perin juuri häntä täällä ikävöin kun hän oli töissä. Nyt ei tarvitse ikävöidä mutta tämä palsta jäi. Luemme yhdessä tätä palstaa kun juomme aamukahvia toistemme rakas-mukeista ja suikautamme suukot poskelle.. olemme olleet jo pitkään yhdessä ja elämämme on joka päivä vain upeampaa. Moni suomalainen kadehtii meidän elämäämme sillä meillä on niin hienosti asiat. Mutta yleensä me vain nauramme heille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole feikki. Minä ja rakkaani olemme uteliaita ja minulla nyt vain sattuu olemaan myös suuret taidot internetmaailmassa ja olen vähän koukussa tännekin kirjoittamaan. Alun perin juuri häntä täällä ikävöin kun hän oli töissä. Nyt ei tarvitse ikävöidä mutta tämä palsta jäi. Luemme yhdessä tätä palstaa kun juomme aamukahvia toistemme rakas-mukeista ja suikautamme suukot poskelle.. olemme olleet jo pitkään yhdessä ja elämämme on joka päivä vain upeampaa. Moni suomalainen kadehtii meidän elämäämme sillä meillä on niin hienosti asiat. Mutta yleensä me vain nauramme heille..

        Mielikuvitus maailma on eri asia kun todellisuus. Kun todellisuudesta puhutaan, taidat olla aika munaton!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole feikki. Minä ja rakkaani olemme uteliaita ja minulla nyt vain sattuu olemaan myös suuret taidot internetmaailmassa ja olen vähän koukussa tännekin kirjoittamaan. Alun perin juuri häntä täällä ikävöin kun hän oli töissä. Nyt ei tarvitse ikävöidä mutta tämä palsta jäi. Luemme yhdessä tätä palstaa kun juomme aamukahvia toistemme rakas-mukeista ja suikautamme suukot poskelle.. olemme olleet jo pitkään yhdessä ja elämämme on joka päivä vain upeampaa. Moni suomalainen kadehtii meidän elämäämme sillä meillä on niin hienosti asiat. Mutta yleensä me vain nauramme heille..

        Valetta niin että korvat heiluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole feikki. Minä ja rakkaani olemme uteliaita ja minulla nyt vain sattuu olemaan myös suuret taidot internetmaailmassa ja olen vähän koukussa tännekin kirjoittamaan. Alun perin juuri häntä täällä ikävöin kun hän oli töissä. Nyt ei tarvitse ikävöidä mutta tämä palsta jäi. Luemme yhdessä tätä palstaa kun juomme aamukahvia toistemme rakas-mukeista ja suikautamme suukot poskelle.. olemme olleet jo pitkään yhdessä ja elämämme on joka päivä vain upeampaa. Moni suomalainen kadehtii meidän elämäämme sillä meillä on niin hienosti asiat. Mutta yleensä me vain nauramme heille..

        On ne kyllä helvetin suuret taidot oltava että osaa tänne kirjoittaa nimettömän viestin.
        Jauhat paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne kyllä helvetin suuret taidot oltava että osaa tänne kirjoittaa nimettömän viestin.
        Jauhat paskaa.

        No kuule minä osaan sellaisia juttuja netissä mistä et osaa edes unelmoida!


      • Anonyymi

        Tarkoitin nyt munalla vähän eri asiaa kuin kikuliasi. Varmastikin tyydytä sillä naisesi, en epäile, mutta siihen asiaan tarvitaan muutakin kuin se kikuli tai sen koko. Sen koolla ei itse asiassa ole vähäisin tänään väliä. Niin ihanaa onkin, kun se toinen on sisälläni, niin kyse on kuitenkin paljon muustakin kuin vain siitä kikulista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin nyt munalla vähän eri asiaa kuin kikuliasi. Varmastikin tyydytä sillä naisesi, en epäile, mutta siihen asiaan tarvitaan muutakin kuin se kikuli tai sen koko. Sen koolla ei itse asiassa ole vähäisin tänään väliä. Niin ihanaa onkin, kun se toinen on sisälläni, niin kyse on kuitenkin paljon muustakin kuin vain siitä kikulista.

        Ja varmasti munasi on hyvä naiselleni, en sitä epäillytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varmasti munasi on hyvä naiselleni, en sitä epäillytkään.

        * naisellesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin nyt munalla vähän eri asiaa kuin kikuliasi. Varmastikin tyydytä sillä naisesi, en epäile, mutta siihen asiaan tarvitaan muutakin kuin se kikuli tai sen koko. Sen koolla ei itse asiassa ole vähäisin tänään väliä. Niin ihanaa onkin, kun se toinen on sisälläni, niin kyse on kuitenkin paljon muustakin kuin vain siitä kikulista.

        * vähäisintäkään


      • Anonyymi

        Ei saa puhua isosta munasta.


      • Anonyymi

        Ja kirjoitat ison oikein isolla kirjaimella :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjoitat ison oikein isolla kirjaimella :))

        Kertoo kaiken todellisen ja tarpeellisen !


      • Anonyymi

        Onko ihan strutsin muna vai? Miksi kehuskelet, oletko alemmuuden tuntoinen? Yleensä sellaiset vaatii huomiota ja ylikorostaa itseään, täällä vakuuttelut menee kuuroille korville. Ja rivien välistä luetaan yleensä päin vastaista kuin mitä teksti antaa ymmärtää?


      • Anonyymi

        Nykyaikana tuo ei ole mikään kehumisen aihe. Kaikenmaailman jellyt voittaa sinut kestävyydellän ja koollan mennen tullen!


    • Anonyymi

      Ette kuitenkaan ole puheväleissä koska pitää nettipalstalla hänelle viestitellä ?
      Ikävä juttu.

      • Anonyymi

        Ollaan me tosi onnellisia ja jutellaan. Hah arvasin ettei täällä pöpilässä ymmärretä onnellisuudesta mitään!


    • Anonyymi

      Aina kun tullaan tänne ihastelemaan ja toitottamaan oman elämän ihanuutta, tulee
      tunne että miksi. Ja herää epäilys. Luulisi ihmisen nauttivan sen toisen kanssa mutta ei,
      tänne pitää päästä. En usko sanaakaan.

    • Anonyymi

      Vielä harjoitusta, ei saa liioitella. Parempi kuitenkin

    • Anonyymi

      Mielettömän katkera ja passiivisagressiivinen aloittaja tällä ketjulla. Hymyiletkö samalla kun puhut hampaita yhteen purren?

    • Anonyymi

      Onnea teille. Kel onni on sen kätkeköön. Tänne ei kannata sitä tuoda ruodittavaksi

    • Anonyymi

      Onhan teidät huomattu ootte se muita yhdessä kiusaava pari.Onnea vain teille. 2 pissipäätä yhdessä on toki kaunista tulee lapsista vesipäitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe