https://demokraatti.fi/paaministeri-marin-kansanedustajaan-kohdistunut-vakivaltainen-teko-on-loukkaus-myos-koko-eduskuntaa-kohtaan/
taitaa kansa tämän miehen kohdalla ajatella toisin?
Nyt keskusta tippuu lujaa alaspäin
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oli väkivaltainen hyökkäys politiikkoa kohtaan, on se tuomittavaa oli kohteena kuka tahansa ja tekijänä kuka tahansa.
- Anonyymi
Missä sisäministeri ohikka, Usan mellakointia se kyllä vatvoo aamusta iltaan, mutta ei sitä Suomen asiat kiinnosta, se meni piilppn taas ! pökäle. kannattas erota hillotalpalta jo
- Anonyymi
Hoh hoh hoh Sipilä sai turpaansa. HOH HOH HOH
- Anonyymi
Missä lausunnot:”Pitäähän näitä haavoittuvaisia asemassa olevia auttaa”. Sipilän kengät oli vaan liukkaat, tuskin mitään vakavampaa.
- Anonyymi
nyt kutsuhuutoa kajauttelemaan ja taloja lupailemaan tulkee tulkee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt kutsuhuutoa kajauttelemaan ja taloja lupailemaan tulkee tulkee...
Kyllä tämä Persu tietää,taisi olla tuttu.
- Anonyymi
Kertalaakista maihin? Ei enää kajauttelua
- Anonyymi
Oliko komea uppercutti leukaan
- Anonyymi
Juuri kun luultiin pohjan tulleen vastaan niin Juha-Lesta Sipilä valehteli jälleen kerran keskustan kannatuksen alamäkeen...
Heh, heh- Anonyymi
niin tais tehä...
- Anonyymi
Munapäälesta teki sen viellä kerran, puolueelleen kostoksiko hylkäyksestään kenties..?
- Anonyymi
Jokainen kansanedustaja on itse vastuussa omasta palautteesta kansalta, myös keskustan omaa kielenkäyttöä ja tekoja tullaan arvioimaan jatkossakin, siinä kuin muidenkin puolueiden, sama suoja pitää olla myös kaikilla muillakin suomalaisilla, jos puhutaan oikeusvaltiosta suomi .
- Anonyymi
Persuilla tämä "palaute" annetaan vasaralla. Tämäkö on sitä persulaista palautetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787