Olet pelkkä "käytetty" nainen

Anonyymi

Etkä mitään muuta. En minä halua mitään jonka joku muun on jo käyttänyt.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oot pelkkä stalkkeri ja valehtelija.

    • Anonyymi

      Ja nainen oot.

    • Anonyymi

      Käytetty se olet sinäkin mies.en halua tollasta.

    • Anonyymi

      Jaa ei mua kukaan oo käyttäny. 😜 mää käytän miähiä. Wuf wuf!

    • Anonyymi

      Miten naista käytetään? Pistetään sormeen sormus ja sitten on vähä työnnetty pötköön reikä?

    • Anonyymi

      Mitäs neitsyt poika? Tappi homeessa kun käyttämisen puutteesta vai?

      • Anonyymi

        Neityset ovat kaikista puhtaimpia ja laadukkaimpia ihmisiä mitä maa päällänsä kantaa. Jokaisessa kulttuurissa kautta aikojen heitä on palvottu lähes yliluonnollisina ilmestyksinä. -Sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neityset ovat kaikista puhtaimpia ja laadukkaimpia ihmisiä mitä maa päällänsä kantaa. Jokaisessa kulttuurissa kautta aikojen heitä on palvottu lähes yliluonnollisina ilmestyksinä. -Sivusta tämä

        Saahan sitä toivoo xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neityset ovat kaikista puhtaimpia ja laadukkaimpia ihmisiä mitä maa päällänsä kantaa. Jokaisessa kulttuurissa kautta aikojen heitä on palvottu lähes yliluonnollisina ilmestyksinä. -Sivusta tämä

        Kyllä jokainen joka saisi valita ottaisi ennemmin neitsyyn kun "käytetyn".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neityset ovat kaikista puhtaimpia ja laadukkaimpia ihmisiä mitä maa päällänsä kantaa. Jokaisessa kulttuurissa kautta aikojen heitä on palvottu lähes yliluonnollisina ilmestyksinä. -Sivusta tämä

        Joo aika satuilua ja fantasiaa. Neitsyys on hyvä meriitti orjalle kun se myydään käyttöön tai avioliiton kautta siitokseen. Ja silloinkin ensiyö ei ole kuulunut pariskunnalle vaan sille kuka alueella nyt valtaa piti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neityset ovat kaikista puhtaimpia ja laadukkaimpia ihmisiä mitä maa päällänsä kantaa. Jokaisessa kulttuurissa kautta aikojen heitä on palvottu lähes yliluonnollisina ilmestyksinä. -Sivusta tämä

        Enemmänkin säälittää ja myötähävettää kaikki 40 - 50 -vuotiaat neitsytmiehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo aika satuilua ja fantasiaa. Neitsyys on hyvä meriitti orjalle kun se myydään käyttöön tai avioliiton kautta siitokseen. Ja silloinkin ensiyö ei ole kuulunut pariskunnalle vaan sille kuka alueella nyt valtaa piti.

        Ymmärrät varmaan että noihin aikoihin orja ei ollut ihminen siinä missä muutkin. Isot herrat ja rouvat piti neitsyttä ensisijaisena kun miettivät kenelle perijöitään naittaa. Neitsyyden säilyttäminen liitettiin tahdonvoimaan ja uskollisuuteen, joka oli priiman ihmissuhteen edellytys. Monet jopa maksoivat omaisuusksia neitsyistä, koska ymmärsivät sen arvon.

        Monet roskasakin edustajat eivät tätä tietenkään kateudessaan nielleet. Siksi neitsyyden vieminen oli tapa alentaa paremmat ihmiset huonompien tasolle. Ei ollut muuta tapaa puhdasta tahrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmänkin säälittää ja myötähävettää kaikki 40 - 50 -vuotiaat neitsytmiehet.

        Ei ole sinulta pois. Taitaa kateus vaan sisälläsi kukkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jokainen joka saisi valita ottaisi ennemmin neitsyyn kun "käytetyn".

        Ehkä orjuutettu voi joutua huoraksi
        Joko pahojojen ihmisten, huumeiden,
        köyhyyden takia
        Heitä uhkaillaan, hakataan, myrkytetään
        huumeilla, He ovat uhreja ja käytettyjä
        Mutta onnellinen ihminen jolla normaali
        sukupuolielämä ei ole käytetty sen enempää
        kuin kumppani.
        Parisuhde on muutakin, kuten yhteistä pärjäämistä ja yhteisen köyden vetoa.
        Eikä pelkkää naimista, samalla aaltopideella
        oloa ja juttelua, yleensä kumpikin käy töissä
        ja maksetaan laskuja ym.
        Mitähän tämä neitsyen metsästäjä kuvittelee
        elämästä.
        Vai onko hän itse neitsyt ja nuori.
        Vai jokin limainen vanha pervo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neityset ovat kaikista puhtaimpia ja laadukkaimpia ihmisiä mitä maa päällänsä kantaa. Jokaisessa kulttuurissa kautta aikojen heitä on palvottu lähes yliluonnollisina ilmestyksinä. -Sivusta tämä

        Neitsyet uhrattiin jumalille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyet uhrattiin jumalille.

        Ei kaikissa kulttuureissa vaikka niinkin tapahtui. Ei pidä yleistää.


    • Anonyymi

      Jeesus sanoo:"Se kuka nai hylätyn tekee huorin hänen kanssaan."

      Parempi on olla yksin kuin "käytetyn" kanssa. Mutta käytettykin voi uskoa Jeesukseen ja pelastua joutumasta kadotukseen.

      • Anonyymi

        Turhaan täällä itseäsi tyrkytät.


      • Anonyymi

        Jaa mikähä se hylätty on. Etenki jos ei oo ikinä tullu jötetyks xD


      • Anonyymi

        Jeesus ei ole tuollaista sanonut.

        Kuulostaa enemmänkin Paavalilta, siinä vasta sairas yksilö, mikä lie, jos Jeesus ei olisi huolinut kusipäätä joukkoonsa opettelemaan armoa ja inhimillisyyttä. Muttei oppinut sitäkään edes mestarin seurassa.

        Tai joltain katolisen kirkon propagandamaakarilta, kyllä heiltä onnistui Jeesuksen sanoman muuntelu ja hyväksikäyttö omia tarkoitusperiään varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei ole tuollaista sanonut.

        Kuulostaa enemmänkin Paavalilta, siinä vasta sairas yksilö, mikä lie, jos Jeesus ei olisi huolinut kusipäätä joukkoonsa opettelemaan armoa ja inhimillisyyttä. Muttei oppinut sitäkään edes mestarin seurassa.

        Tai joltain katolisen kirkon propagandamaakarilta, kyllä heiltä onnistui Jeesuksen sanoman muuntelu ja hyväksikäyttö omia tarkoitusperiään varten.

        Matteus 5.32
        "Mutta minä sanon teille: jokainen joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin."

        Jeesus tuossa itse puhuu. Ei hyödytä mitään uskoa satuihin. Jokainen on armon tarpeessa ja totuuden kuulemisen, paitsi tietenkin ne ketkä vihaavat totuutta ja joutuvat kadotukseen, omaa paatuneisuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei ole tuollaista sanonut.

        Kuulostaa enemmänkin Paavalilta, siinä vasta sairas yksilö, mikä lie, jos Jeesus ei olisi huolinut kusipäätä joukkoonsa opettelemaan armoa ja inhimillisyyttä. Muttei oppinut sitäkään edes mestarin seurassa.

        Tai joltain katolisen kirkon propagandamaakarilta, kyllä heiltä onnistui Jeesuksen sanoman muuntelu ja hyväksikäyttö omia tarkoitusperiään varten.

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matteus 5.32
        "Mutta minä sanon teille: jokainen joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin."

        Jeesus tuossa itse puhuu. Ei hyödytä mitään uskoa satuihin. Jokainen on armon tarpeessa ja totuuden kuulemisen, paitsi tietenkin ne ketkä vihaavat totuutta ja joutuvat kadotukseen, omaa paatuneisuuttaan.

        Ja jos ei ole mennyt Jumalan edessä naimisiin,ei ole mikään hyljätty. Ja on ihan priimalaatua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos ei ole mennyt Jumalan edessä naimisiin,ei ole mikään hyljätty. Ja on ihan priimalaatua!

        Ja,jos mies on tehnyt huorin eli pettänyt,nainen pysyy puhtaana.


    • Anonyymi

      No ei auta muu tapan sitten itseni. Silti haukkuisit täällä kuinka olen kylmä.

    • Anonyymi

      Oletko sinä neitsyt?
      Oletko käytetty vai käyttäjä?

    • Anonyymi

      Kuuleppa nyt ap. Minun ikäiselläni nuorella aikuisella naisella on tottakai kokemusta jonkun verran miehistä; tapailusta, suhteesta, ihastumisista, rakastumisista. Minä olen ihana nainen. Minä olen ihminen. Itse olet roska.

      • Anonyymi

        "Ihana nainen" ja täällä viettää aikaansa :D :D


    • Anonyymi

      Älä tapa itseäsi. Olet tärkeä. Hae apua. <3

      • Anonyymi

        :D Jeesus sanoo "Älä tapa" !


    • Anonyymi

      Ei multa tääkään. Sivustaaa

    • Anonyymi

      Vain teinit vasta aloittavat seurustelun
      sekä tytöt että pojat.
      Jos on viisikymppinen niin tuskin mies ja nainen ovat enään neitsyitä.
      Tärkeintä kuitein että ovat saman ikäisiä ja henkisesti samalla aaltopituudella.
      Jos olet 50 vuotias ja himoitset nuoria neitsyitä niin todennäköisesti olet
      Pedofiili ja ällöttävä äijä yök🤮

    • Anonyymi

      uskova mieskö, tätä kirjoittaa, miksi? missä on sinun Pyhitys!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe