oikein touhuilet? Ei taida olla puhtaat ajatukset sulla. Et sä siitä naisesta oikeasti tykkää. Kunhan kusetat.
Mitä sä nörtti siellä
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Töitä minä teen. Sinä se jaksat nähdä vaivaa muiden asioista. Taidat AP olla narsisti.
- Anonyymi
Tykkää se musta . Ollaa sovittu jo hääpäivä sun miehen kaa. Sitä pitäny vaa vähä siirtää tän Koronan takia ku mennää sit Malediiveille 🥰
- Anonyymi
Taidat itse olla joku nörtti joka kyttää toisten tekemisiä ja keuhkoo siitä suoli24sella 🤓😂
- Anonyymi
No niin just, kannattaisko kääntää kuitenki katse omiin tekosiin.
- Anonyymi
Eiköhän se nainen osaa kusta ihan itekkin? Mistäs sinä sen tiedät, ettei tykkää naisesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642