Aihe

Milloin mentäisiin mies

Anonyymi

Naimisiin? Eroa siitä sun nykyisestä ja astu kanssani alttarin yli! Ei tarvitse kantaa 🤣

12

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

???????.

• Anonyymi

Etkös sinäkin ole aviossa tai jossain?

• Anonyymi

Alttarin yli ei tarvitse astua, siellä on vain pappi pönöttämässä.

• Anonyymi

Ottaa papin mukkaan, sais elämänsä kyydit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaa papin mukkaan, sais elämänsä kyydit

Kaikki vaa alttarin taa.... 🥸

• Anonyymi

Eroo itte!

• Anonyymi

En tee mitään ennen kuin olet tehnyt kaiken mitä minä olen pyytänyt kun mä tein vuoden jokaisen päivän kokonaisuudessaan käytin sinuun ja tein paljon enemmän kuin olisi tarvittu mutta en enää tee mitään muuta kuin harrastan irtosuhteita niin paljon että joskus pystyn unohtaa sut kokonaan. En usko meidän suhteeseen joten en myöskään halua tehdä mitään mikä liittyy siihen etten pääse muitten kanssa niihin hetkiin mä en todellakaan ole enää päivääkään uskollisesti sinulle ikinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tee mitään ennen kuin olet tehnyt kaiken mitä minä olen pyytänyt kun mä tein vuoden jokaisen päivän kokonaisuudessaan käytin sinuun ja tein paljon enemmän kuin olisi tarvittu mutta en enää tee mitään muuta kuin harrastan irtosuhteita niin paljon että joskus pystyn unohtaa sut kokonaan. En usko meidän suhteeseen joten en myöskään halua tehdä mitään mikä liittyy siihen etten pääse muitten kanssa niihin hetkiin mä en todellakaan ole enää päivääkään uskollisesti sinulle ikinä

Katsele tyhjyyteen vaan kyllä se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet tilaasi joutunut että et voi muita syyllistää.

• Anonyymi

Ei koskaan, homoliittoja en hyväksy.

• Anonyymi

Miksi sitten homona homon kanssa olet mies?

• Anonyymi

Astun papin kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29537
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20807
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10847
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7984