Naimisiin? Eroa siitä sun nykyisestä ja astu kanssani alttarin yli! Ei tarvitse kantaa 🤣
Milloin mentäisiin mies
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
???????.
- Anonyymi
Etkös sinäkin ole aviossa tai jossain?
- Anonyymi
Alttarin yli ei tarvitse astua, siellä on vain pappi pönöttämässä.
- Anonyymi
Ottaa papin mukkaan, sais elämänsä kyydit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaa papin mukkaan, sais elämänsä kyydit
Kaikki vaa alttarin taa.... 🥸
- Anonyymi
Eroo itte!
- Anonyymi
En tee mitään ennen kuin olet tehnyt kaiken mitä minä olen pyytänyt kun mä tein vuoden jokaisen päivän kokonaisuudessaan käytin sinuun ja tein paljon enemmän kuin olisi tarvittu mutta en enää tee mitään muuta kuin harrastan irtosuhteita niin paljon että joskus pystyn unohtaa sut kokonaan. En usko meidän suhteeseen joten en myöskään halua tehdä mitään mikä liittyy siihen etten pääse muitten kanssa niihin hetkiin mä en todellakaan ole enää päivääkään uskollisesti sinulle ikinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tee mitään ennen kuin olet tehnyt kaiken mitä minä olen pyytänyt kun mä tein vuoden jokaisen päivän kokonaisuudessaan käytin sinuun ja tein paljon enemmän kuin olisi tarvittu mutta en enää tee mitään muuta kuin harrastan irtosuhteita niin paljon että joskus pystyn unohtaa sut kokonaan. En usko meidän suhteeseen joten en myöskään halua tehdä mitään mikä liittyy siihen etten pääse muitten kanssa niihin hetkiin mä en todellakaan ole enää päivääkään uskollisesti sinulle ikinä
Katsele tyhjyyteen vaan kyllä se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet tilaasi joutunut että et voi muita syyllistää.
- Anonyymi
Ei koskaan, homoliittoja en hyväksy.
- Anonyymi
Miksi sitten homona homon kanssa olet mies?
- Anonyymi
Astun papin kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899