Vaan halutaan toisemme. Mitäs sitä valehtelemaan jotain muuta, tai esittämään ettei asia näin olisi. Minä ainakin haluan sut ja sua vaikka oletkin välillä niin pirullinen, mutta kun olet vain niin hemmetin ihana.
Kyllähän me molemmat
55
752
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään onkin teatteripäivä👁👵
- Anonyymi
Joo haluun sut omaksi hirveenö
- Anonyymi
Haluisin sut omaksi..
- Anonyymi
Kuka olet?
- Anonyymi
Et tule saamaan, tiedät siihen johtaneet syyt ja niitä riittää.
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
H:lle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä?
Keneltä haluisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vai mies tämä H?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä haluisit?
K:lta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä haluisit?
P jos oisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä?
H:lta on. Muut vastaukset eivät minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K:lta
K mieheltä terkkuja H naiselle. Älä palellu siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni H-n -> H-m. En tunne ketään K-m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni H-n -> H-m. En tunne ketään K-m.
Lisää kirjaimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terkkuja sinne sulle. En palellu. Ethän sinäkään kullanvärinen?
- Anonyymi
Kauhea hätä nyt jos lipsahtaakin ohi suun!
- Anonyymi
Millälailla pirullinen? :D
- Anonyymi
En ole pirullinen. Joskus sanon tiukemmin, jos joku oikein yllyttää. Oon kiltti :)
- Anonyymi
K:lta tulee pierua niin, että pikkulinnut lentää tupaan, joudun tuulettamaan, heitin sohvan jo tuon yhden ruudun kläpi luo hankeen?
laskuta ittees, soita pelastuslaitokselle, täällä on liukkaus...........
https://www.youtube.com/watch?v=IyUXfE0O3LA - Anonyymi
Olen aina ollut sitä mieltä, että totuudenmukaisuus on parasta. Aina. Ja jos jotain kohtaan jotain tunnen tai jonkun haluan, uskallan sanoa sen kyllä, vaikkei se ollenkaan helppoa olekaan. Itsessäni pystyn kyllä tunnistamaan tietynlaisen pirullisuuden, mutta ne asiat jossa olen pirullinen, pitävät kyllä paikkansa. Enkä todellakaan ole ilkeä luonteeltani. Enkä myöskään leiki toisen tunteilla. Kuten jotkut tekevät 😢
Pirullisuus pisteitä jaossa?
- Anonyymi
Pirullisuus ei kyllä ole niitä parhaita luonteenpiirteitä. Mutta se liittyy myös siihen, että huomaan asioita ja sanon ne sellaisena kun asiat ovat.ven pidä pelleilystä, teatterista tai teeskentelyä.
- Anonyymi
3/5
Anonyymi kirjoitti:
Pirullisuus ei kyllä ole niitä parhaita luonteenpiirteitä. Mutta se liittyy myös siihen, että huomaan asioita ja sanon ne sellaisena kun asiat ovat.ven pidä pelleilystä, teatterista tai teeskentelyä.
Että edes pelleillä ei saa? 😕
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Hyvää yötä kulta
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Pelkällä saa. 😄😄😄 Pelleily on ihan eri asia kun leikkii toisen tunteilla ja pelleilee tunteilla, tai on epäaito tunteistaan tai käyttää toisen tunteita hyväkseen. Muunlaista pelleilyä rakastan 😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkällä saa. 😄😄😄 Pelleily on ihan eri asia kun leikkii toisen tunteilla ja pelleilee tunteilla, tai on epäaito tunteistaan tai käyttää toisen tunteita hyväkseen. Muunlaista pelleilyä rakastan 😄😄😄
*Pelleillä saa.
Anonyymi kirjoitti:
Noni sittehän pelleily saa jatkua! Jei. 😅
Ollut 2010 tuon näköinen eukko. Piriä en ole käyttänyt koskaan, juopottelutkin mahtuu 10 kertaan. 😆
- Anonyymi
Halutaan halutaan. Vaan eri asia saadaanko ja mitä saadaan ja keneltä.
- Anonyymi
Ei, kyllä se toinen toisensa haluaminen on hyvinkin todellinen ja kahdenvälinen asia ❤️
- Anonyymi
Ihan kuin T olisi kirjoittanut. Samat ajatukset ja samanlaisilla sanoilla. M
- Anonyymi
Niin, levottomia ajatuksia, sitä ei käy kiistäminen. En minä kuitenkaan ilkeä ole, ennemminkin se nyt vain on sellaista mahdollisen ihmettelyä, että voisiko noinkin olla. Kyllä minä itsellenikin osaan vittuilla.
- Anonyymi
Enkä oo...
Mutta joku minussa on .
Ihra.
Minä en tee sille enää mitään.
Laiskistuis tuoki yks.
Mulla on aina mielessä joku yks
Kuka se on joka mua kummittelee...
Tämä on elinikäinen riesa - Anonyymi
Juu olen T nainen ja samoin.
- Anonyymi
Jep samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep samoin.
T naistako ajattelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T naistako ajattelet?
Sivusta kommentoiden tähän, minä kaipaan T-naista ❤. H.
- Anonyymi
En ole niitä Niemisiä lainkaan.
- Anonyymi
Ei kai kukaan niin valehtele vaan vaikeneminen on kultaa ja valitsee sen. Sehän on toinen kulta hiir nn aaa aa
- Anonyymi
Halua ihan rauhassa. Viesti ei ole minulta, vaikka kirjaimet osuvat. Uskon, ettei hän halunnut mitään, kyse ei ollut uskalluksesta. Minä halusin, mutten periaatteesta tehnyt mitään.
- Anonyymi
Hei ap, aina voi puhua VAIN omasta puolestaan, ei koskaan toisen. Kuten sanoit, sinä ainakin, mutta . . .
- Anonyymi
Se että sinä haluat ei toki tarkoita että hänkin haluaisi, sinulla on toive asiasta hänen suhteensa mutta sehän ei ole tieto vaan pelkkä haave. Haave ja tieto eivät ole synonyymit keskenään.
- Anonyymi
Eiköhän sen vaistoa (ei kyllä aina jos toinen teeskentelee), vastaako toinen tunteeseen. Ja voihan sitä kysyä jollain tapaa tai ottaa aihe puheeksi sen toisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän sen vaistoa (ei kyllä aina jos toinen teeskentelee), vastaako toinen tunteeseen. Ja voihan sitä kysyä jollain tapaa tai ottaa aihe puheeksi sen toisen kanssa.
Vaistot menee usein persielleen. Sitä kuvittelee toiselle just sen oman tunteen. Ei mee noin.
-ihan kokemuksesta-
- Anonyymi
Aika röyhkeätä määrätä toisen tunteista. Niitä joko on tai ei ole mutta käskyttämällä niitä ei tule 😕
- Anonyymi
Siinä olet aivan oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä olet aivan oikeassa.
Niin olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen.
😅ha ha luit ajatukseni 😅
- Anonyymi
Ehkä niln oli joskus asiat muuttuivat nyt.
- Anonyymi
Miksi muuttui?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819