Aihe

Eskon Insta niin tulehtunut

Anonyymi

Siellä työstetään seuraavaa narskua. Pahoin pelkään, että äitinsä manttelinperijää siellä tuunataan somelärviksi, plahaa, plahaa. Äitillä ei ikävä lapsiaan🙄
Oli lie viime viikon mk. Miehen matkassa Dubaissa?

31

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan Vikellä jo oma instasivukin valmiina, sen kun alkaa tuuttaamaan naamankuvia.

• Anonyymi

Järkyttävää !!!!

• Anonyymi

Tokitoki. Taaperoikäisestä Victoriasta olivat äiti ja mummu tekemässä kansainvälistä tähteä takavuosien haastattelussa. Mistä muualta lapsi ottaa käytösmallin ja elämänarvot kuin kotoaan? Kun elämä eletään julkisesti, keikistellään somessa ja ollaan parempia kuin ollaankaan. Eerikäisen esikoinen saanee tekotissit 18-vuotislahjaksi. Ja sitten botoksia ja muita kivoja myrkkyjä naamaan. Varmasti joku kiva kohu keksitään ja pedantti äiti kannustaa lastaan julkisuuteen.
      Oikeasti toivon, että ei näin käy, mutta askelmerkit olemassa.

• Anonyymi

Herra armahra🙄

• Anonyymi

Lapsista piti lopettaa kirjoittelu, toimitus onneksi poisti aiemmat kiitos siitä, oisko aika laittaa kielto näille henkilöille, jotka eivät muuten usko? Toivottavasti mahdollisimman moni laittaa viestiä.

• Anonyymi

Eskoa ja Martinas käsittelevissä lehtijutuissa mainitaan aina pakkomielteisesti heidän lapsensa nimellään, vaikka itse jutussa ko. lapsesta ei olisi mitään muuta asiaa. Viimeksi lehtijuttu jonka mukaan Esko oli leikannut hiuksensa niin lopussa mainittiin rutiininomaisesti hänen lapsensa nimellään. Ihan sairasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskoa ja Martinas käsittelevissä lehtijutuissa mainitaan aina pakkomielteisesti heidän lapsensa nimellään, vaikka itse jutussa ko. lapsesta ei olisi mitään muuta asiaa. Viimeksi lehtijuttu jonka mukaan Esko oli leikannut hiuksensa niin lopussa mainittiin rutiininomaisesti hänen lapsensa nimellään. Ihan sairasta!

Pitäisi olla rangaistava teko tuoda alaikäinen lapsi julkisuuteen, ei missään tapauksessa eikä missään olosuhteissa, mutta itse Aitolehti & Eerikäinen tyrkyttävät lastaan julkisuuteen, saadakseen sillä myös itse enemmän palstatilaa, aivan järkyttävää touhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi olla rangaistava teko tuoda alaikäinen lapsi julkisuuteen, ei missään tapauksessa eikä missään olosuhteissa, mutta itse Aitolehti & Eerikäinen tyrkyttävät lastaan julkisuuteen, saadakseen sillä myös itse enemmän palstatilaa, aivan järkyttävää touhua.

Te haukkujathan tuotte heidän lapsiaan julkisuuteen, etkö tajua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rangaistava teko myös sinun muita haukkuminen, eikö näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vanhemmat eivät tuo lapsiaan julkisuuteen, ei heistä edes kukaan tietäisi ja lehdissä kommentointi loppuisi, kuten myös täällä palstalla, se nyt on sanomattakin selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhutaan vanhemmista, jotka väkisin tuovat alaikäiset lapsensa julkisuuteen !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai Esko tarkastaa jutut, ennen julkaisemista, niin on tapana, eli tieten tahtoen on tyttö mainittu. Säälittävä mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Julkisuus tarkoittaa juuri lehdissä kirjoittelua, esim. Aitolehti äitienpäivä 2020, Eerikäisen jokaisen jutun yhteydessä mainitaan tytär ja omassa instassa päivittäin tiedottaa tyttärestään, on sanomattakin selvää, että tämä aiheuttaa negatiivista julkisuutta, jota sitten täällä kommentoidaan. Jos julkisuutta ei olisi, ei täällä myöskään olisi kommentteja.

Viisaat vanhemmat pitävät lapsensa pois julkisuudesta, kunnes ovat täysi-ikäisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituinen vertaus, enkä ole ketään haukkunut, mutta tuomitsen ehdottomasti lasten tuomisen julkisuuteen, varsinkin, jos lasta käytetään säälimättä hyväksi vanhempien välisissä kiistoissa ja julkisuuspelissä.

• Anonyymi

Eskohan esittelee omassa instassa myös Stefun ja Martan lasta, oliko Stefulta kysytty lupa? Vai Marttako määrää yksin senkin? Itsepähän ovat lapsensa julkisuuteen tupanneet, kantakoot myös vastuun. Sittenkö itketään kun oman lapsen kuva löytyy jostain pedoringin arkistosta?

• Anonyymi

Tämän nuoremman lapsen osalta todella outoa, että Eerikäinen aika julkeasti tuo myös häntä julkisuuteen, eihän niin nuori tyttö vielä voi itse ymmärtää, mitä peliä vanhemmat hänen avullaan pelaavat. Pöyristyttävää !

• Anonyymi

Kukas se siellä on huolissaan, lapsen vai isän kummitätikö, kun olet niin selvillä asioita ja puhut kuin perheenjäsenet? 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se siellä on huolissaan, lapsen vai isän kummitätikö, kun olet niin selvillä asioita ja puhut kuin perheenjäsenet? 🙈

Eerikäinen on säälittävä.

• Anonyymi

Minä ilmoitin aloituksesta, joten muut perässä. Lapset pidettävä pois täältä.

• Anonyymi

Miten saataisiin nämä lasten vanhemmat myös käsittämään, etteivät tuo lapsiaan julkisuuden riepoteltavaksi. Täällä tämä sama asia ollut esillä aikaisemminkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten saataisiin nämä lasten vanhemmat myös käsittämään, etteivät tuo lapsiaan julkisuuden riepoteltavaksi. Täällä tämä sama asia ollut esillä aikaisemminkin.

Ja miten teikäläisten solvaaminen loppumaan? 😇😇😇😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasten siivellä tai lasten kautta saa sympatiapisteitä, Martinan tapauksessa esimerkiksi äitienpäivähaastattelulla, jossa valkopesu hurisi tottakai. Samoja voi kysellä vaikka Johanna Tukiaiselta, joka on pontevasti poistunut julkisuudesta, mutta joka tyrkkää lastaan somen kautta julkisuuteen. En toki tämän päivän tilannetta tiedä, mutta varmasti Isabel/Isabelle/Isabell nähdään vielä erään lehden sivuilla monta kertaa.

• Anonyymi

Taas tämän lapsista kiinnostuneen ihmisen aloitus.
      Jätä ala-ikäiset lapset rauhaan!

• Anonyymi

Poistata vaan 4 viesti
      Ketju on ilmoitettu nettipoliisille ala-ikäisten lasten herjaamisesta

• Anonyymi

Ei täällä alaikäisiä lapsia ole herjattu. Jos vanhemmat on sitä mieltä, että heidän Insta-tileillään kuvataan lapsia tai kerrotaan heidän elämästä, niin se siitä sitten. Kaikenlaiselle ikävälle lapsensa altistavat tyrkkyvanhemmathan tässä on loppuviimein vastuussa. ei jotkut satunnaiset nettikommentoijat. Että Aitolehti-Eerikäisille vaan viestiä, että antakaa lasten olla lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä alaikäisiä lapsia ole herjattu. Jos vanhemmat on sitä mieltä, että heidän Insta-tileillään kuvataan lapsia tai kerrotaan heidän elämästä, niin se siitä sitten. Kaikenlaiselle ikävälle lapsensa altistavat tyrkkyvanhemmathan tässä on loppuviimein vastuussa. ei jotkut satunnaiset nettikommentoijat. Että Aitolehti-Eerikäisille vaan viestiä, että antakaa lasten olla lapsia.

Vastuullinen aikuinen ymmärtää, että oli kysr kenentahansa lapsesta, lasten asioiden rääpiminen netissä ei kuulu hyviin tapoihin.
        Tässä tapauksessa, on kyse herjaamisesta ja haukkumisesta.
        Hävetkää aikuiset ihmiset käytöstänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmat ovat viime kädessä vastuussa alaikäisten lastensa tuomisesta julkisuuteen.
        Jokainen kommentti täällä tuomitsee vanhemmat, jotka säälimättömästi antavat ja itse tuovat lapsensa julkisuuden riepoteltavaksi.

• Anonyymi

Victoria on syntymästään lähtien ollut julkisuudessa joten luultavasti hän siellä pysyy.
      Ainakin isä ja äiti ovat kaikkensa tehneet jotta tytär siellä pysyy ...

• Anonyymi

Järkyttävää !!!

• Anonyymi

Järkevät julkkisvanhemmat pitävät lapsensa niin paljon julkisuudesta poissa kuin vain on mahdollista. Mutta ei näillä! Vikke on ollut osanottajana jokaisessa lasten telkkariohjelmassa tai -kilpailuissa, mitä nyt ikinä on ollutkin. Kun vanhemmat ovat sellaisia julkisuuskiipijöitä. Se joka tällaisesta kärsii, on valitettavasti Vikke itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkevät julkkisvanhemmat pitävät lapsensa niin paljon julkisuudesta poissa kuin vain on mahdollista. Mutta ei näillä! Vikke on ollut osanottajana jokaisessa lasten telkkariohjelmassa tai -kilpailuissa, mitä nyt ikinä on ollutkin. Kun vanhemmat ovat sellaisia julkisuuskiipijöitä. Se joka tällaisesta kärsii, on valitettavasti Vikke itse.

Eihän näillä ole ymmärrystä, kun rahaa tarvitaan, niin kaikki keinot on häikäilemättömästi käytettävä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      266
      19043
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13885
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10371
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      70
      7585
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      358
      4649