On vähän petetty olo, vaikka ei pitäisi olla

Anonyymi

Luulin, et mulla olisi ollut aikaa vielä ottaa susta selvää. Aloin vasta lämpenemään. Sä olit osoittanut kiinnostuksesi, aika selkeästi. Ehkä se vaan oli liikaa mulle niin nopeasti. Vähän tyhmä olo silti. Sä pidit musta, mä susta (epäilen että sait musta eri kuvan), olit tähän mennessä hienoin mies jonka olin tavannut, sussa oli jotain, mutta tuntui silti siltä, etten osannut ottaa siitä selvää oikealla tavalla . Olisi pitänyt antaa enemmän rohkaisua, mut itse kun on niin sekaisin oman itsensä kanssa niin pelottaa hirveesti ottaa se toinen askel. Yhtään hyvää kokemusta mulla miehistä ei ole ollut, muuta kuin ystävänä. Only God knows olisitko sä ollut se oikeesti hyvä/paras ...

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Sä pidit musta, mä susta (epäilen että sait musta eri kuvan), olit tähän mennessä hienoin mies jonka olin tavannut,"

      Kokemuksesi hänestä oli hyvä. En usko että kokemuksesi enää huonommaksi menisi jos tutustuisit lisää. Tietenkin jos se on mahdotonta tapauksessasi niin pidä ainakin hyvät muistot hänestä.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan toistaiseksi, ole mahdollista. Tietysti.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan toistaiseksi, ole mahdollista. Tietysti.💕

        Mikä ei ole mahdollista että me nähdään niinkö sano huora ihan suoraan etten ole turhaa odottanut sinua jos se sun ex on ollut sun kanssa tekemisissä niin ala selittää ludem ja heti mitä vittua sä huora leikit ja jätät mut ilman mitään syytä ja vielä palstalla. Nyt on oikeasti mun mittari niin täynnä että se kannattaa nyt vaan käskee sun joku sun kaveri ottaa yhteyttä minuun että saan sen sun numeron tai minkä tahansa yhteyden suhun nii osaat varmaan hyödyntää niitä sun kavereita ja jutella heidän kautta jos tajusit mitä tarkoitin että se puhelu tuleekin mulle vaikka soitat jonku muun numeroon




        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ei ole mahdollista että me nähdään niinkö sano huora ihan suoraan etten ole turhaa odottanut sinua jos se sun ex on ollut sun kanssa tekemisissä niin ala selittää ludem ja heti mitä vittua sä huora leikit ja jätät mut ilman mitään syytä ja vielä palstalla. Nyt on oikeasti mun mittari niin täynnä että se kannattaa nyt vaan käskee sun joku sun kaveri ottaa yhteyttä minuun että saan sen sun numeron tai minkä tahansa yhteyden suhun nii osaat varmaan hyödyntää niitä sun kavereita ja jutella heidän kautta jos tajusit mitä tarkoitin että se puhelu tuleekin mulle vaikka soitat jonku muun numeroon




        💕 🃏

        Sä tiedät mun numeron. Sinä olet minun numeron blokannut. En ilkeä enää sinuun ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ei ole mahdollista että me nähdään niinkö sano huora ihan suoraan etten ole turhaa odottanut sinua jos se sun ex on ollut sun kanssa tekemisissä niin ala selittää ludem ja heti mitä vittua sä huora leikit ja jätät mut ilman mitään syytä ja vielä palstalla. Nyt on oikeasti mun mittari niin täynnä että se kannattaa nyt vaan käskee sun joku sun kaveri ottaa yhteyttä minuun että saan sen sun numeron tai minkä tahansa yhteyden suhun nii osaat varmaan hyödyntää niitä sun kavereita ja jutella heidän kautta jos tajusit mitä tarkoitin että se puhelu tuleekin mulle vaikka soitat jonku muun numeroon




        💕 🃏

        En ole ketjun aloittaja mutta vastaanpa tähän.
        Et vaikuta kovin herrasmieheltä vaikka päällisin puolin sinusta sellaisen kuvan olin saanut kun taas haukut. Minua ei häiritse se jos pidät vaalea hiuksisista. Mutta jos tahdot että minä värjäisin sillä värillä niin, niin ei tule koskaan käymään. Värjään joskus varmasti hiukseni.
        Jos niin on niin senkin takia voit unohtaa minut. :)


    • Anonyymi

      Miksi mennyt aikamuoto?

      Mä en menettänyt kiinnostustani, koska olen umpirakastunut! Ei se lähde sormia napsauttamalla! Itse en vain tahdo sua lähennellä sen vuoksi, että sä näytät vähän siltä, että mä en kiinnosta sua. Jos sä näyttäisit kiinnostuneelta, mä pörräisin mehiläisenä sun ympärillä.

      • Anonyymi

        Siksi, mennyt, koska en tiedä tullaanko enää tapaamaan missään.😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, mennyt, koska en tiedä tullaanko enää tapaamaan missään.😔

        Minkä takia?


      • Anonyymi

        Millon näit viimeksi hänet pörriäinen?
        -sivustan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia?

        Opiskeltiin samassa paikassa, muttei enää, hän lähti sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon näit viimeksi hänet pörriäinen?
        -sivustan

        Tuo hellittelysana on ehkä vähän liikaa, mut suostun silti vastaamaan. Näin viimeksi livenä Marraskuussa.


    • Anonyymi

      Etkä sinä takiainen voi häntä vaimoksesi sanoa ei hän ole vaimosi.

    • Anonyymi

      Kenelle aloitus?

    • Anonyymi

      Sinun pitää ottaa happea ja tutkia itseäsi lisää. Vastaus tulee sieltä sydämestäsi.

    • Anonyymi

      Olet erikoinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe