Nainen jos ajatellaan että alettaisiin tapailla

Anonyymi

niin haluaisitko sinä heti ekalla kerralla ”sitä”?

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä. Himot on niin kovat häntä kohtaan.

    • Anonyymi

      Puoli vuotta ensin pussailua ja kädestä pitämistä. Hiljaa hyvä tulee 😅

      • Anonyymi

        Onko miehen mielipide?
        Peukku tälle.


    • Anonyymi

      Haluan silloin kun molemmat haluaa ja se tuntuu molemmista luontevalta. Saatan kahden vähän kiusoitella, koskettaa ja silittää, mutta osaan kyllä seurata elekieltä mikä tuntuu toisesta hyvältä ja mikä on liikaa. En etene, jos toinen vähänkään pakittaa. Parempi edetä hitaamman mukaan. Jos tarvitaan aikaa, se otetaan. Ei ole mikään ongelma sekään.

      Omalta puoleltani taas, kun tunteet on vahvat eikä ole kyse mistään impulsiivisesta suhauksesta, ei tässä iässä ole tarvetta enää periaatteesta kieltäytyä. Jos siltä tuntuu, minun puolesta voidaan viettää vaikka koko yö ja seuraava aamukin yhdessä. ♥️

      Siis tilanteen mukaan joustavasti!

      • Anonyymi

        Alle kolmekymmentä ei mikään "tässä iässä" vielä. Mee muualle juttuines


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle kolmekymmentä ei mikään "tässä iässä" vielä. Mee muualle juttuines

        Ei olekaan. Samaa mieltä. Tässä iässä voi sanoa kun on omasta mielestään keski-ikäinen. 😂 S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan. Samaa mieltä. Tässä iässä voi sanoa kun on omasta mielestään keski-ikäinen. 😂 S

        Onko S matkija niin. Mitäs jos äsdän pätikkä
        Opettelis ensin masturboinnin. Ehkä
        Sen jälkeen seksikin kanssas ois nautinnollisempaa kun et tarvi vaan tappia vaan osaat oikeesti tuntee alapääs ja olla vapautunu


      • Anonyymi

        Miksi S käytät koko ajan multa lainaamiasi
        Sanoja?


        Taidat olla se omija vantaalta? Joka kiusas mua nimimerkillä
        HannuJkl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan. Samaa mieltä. Tässä iässä voi sanoa kun on omasta mielestään keski-ikäinen. 😂 S

        No jos oot alle kolmekymmentä voit mahdollisesti olla mun se "keski ikäinen" rakkaus ❤️


      • Anonyymi

        Sitten vinkki S naiselle

        Käy aikuisten kaupoissa shoppaileen. Rooliasuja ja erilaisia seksileluja

        Siellä myös aika hauskoja kortsuja. Ite joskus testasin sellasia nystyröillä olevia ja suuseksiin oli mansikan ja banaanin makuisia mut mä kyl opettelin ottaan suihin ihan ilman kortsuja ja myös spermat !

        Sori jos puhun suoraan mut kun aikuisia ollaan tiettävästi ja mielellään ihaillen kopioit mua täällä kirjoituksineen niin jutskaan sulle nyt ihan sensuroimatonta tekstia

        Myöskin spontaaniin panoon kannattaa kokeilla vaikka sitä pikapanoo jalkakäytävällä siinä on sellasta jännitystä mitä itse vähän hurjapäänä välillä kaipaan. Kiinnijäämisen jännitystä elämään

        T: K nainen jota täällä S nainen kopioit ja laitat omiksi juttuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos oot alle kolmekymmentä voit mahdollisesti olla mun se "keski ikäinen" rakkaus ❤️

        Sitten vinkki S naiselle

        Käy aikuisten kaupoissa shoppaileen. Rooliasuja ja erilaisia seksileluja

        Siellä myös aika hauskoja kortsuja. Ite joskus testasin sellasia nystyröillä olevia ja suuseksiin oli mansikan ja banaanin makuisia mut mä kyl opettelin ottaan suihin ihan ilman kortsuja ja myös spermat !

        Sori jos puhun suoraan mut kun aikuisia ollaan tiettävästi ja mielellään ihaillen kopioit mua täällä kirjoituksineen niin jutskaan sulle nyt ihan sensuroimatonta tekstia

        Myöskin spontaaniin panoon kannattaa kokeilla vaikka sitä pikapanoo jalkakäytävällä siinä on sellasta jännitystä mitä itse vähän hurjapäänä välillä kaipaan. Kiinnijäämisen jännitystä elämään

        T: K nainen jota täällä S nainen kopioit ja laitat omiksi juttuni


      • Anonyymi

        S nainen myöskin se ettet voi olla kovin hyvä pano jos et selviydy edes itse itses tyydyttämisestä. Tarkoittaa ettet juurikaan tunne omaa seksuaalista puoltas etkä tiedä miten sytyt ja miten laukeet.

        Jos itse olet eksynyt iteltäs miten joku muu vois osata sut tyydyttää? Tarjoisit pidemmissä suhteissa haluttomuus ongelmaa koska uutuuden viehätys kun sammuu eksyneet lampaat ei enää kiihotu jos ei tunne mistä oma seksuaalinen puoli herää eloon

        T: K nainen jota niin paljon tääällä tykkäät kopsata


    • Anonyymi

      Nauratti joo tuo toinen aloitus, joka oli miehelle suunnattu. Ei kai sitä etukäteen voisi päättää, mutta tuskin siinä kovin kauaa menisi, kun vaatteet olisi nurkassa.

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanoen en.

    • Anonyymi

      Tietysti haluan.

    • Anonyymi

      Hyiii, ei ikinä

      • Anonyymi

        Haluat kuitenkin mä tiedän kyllä sen että kun nähdään niin ei oikeasti mene kuin muutama minuutti nii sä oot jo levittänyt mulle ja haluat antaa itsesi kokonaan mulle ja me nussitaan todella intohimoisesti ja rskastellaan kiihkeästi ja sen jälkeen kun nähdään seuraavat kerrat niin mä voin sanoa että ei kiitos kun mun exän kanssa toi kaikki tollanen on paljon parempaa kuin meidän hetki oli vaan ihan mun omaa uteliaisuutta testattava että voikohan sitä edes verrata mun ja Sannan hetkiin mutta saa nyt nähdä miten käy. Ei sitä koskaan tiedä jos vaikka ludem on Sannaa kokeneempi nii onhan ludemin pakko olla paras mutta en tietenkään etukäteen arvuuttelua viitsi tehdä kumpi on parempi Sanni vai ludem.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat kuitenkin mä tiedän kyllä sen että kun nähdään niin ei oikeasti mene kuin muutama minuutti nii sä oot jo levittänyt mulle ja haluat antaa itsesi kokonaan mulle ja me nussitaan todella intohimoisesti ja rskastellaan kiihkeästi ja sen jälkeen kun nähdään seuraavat kerrat niin mä voin sanoa että ei kiitos kun mun exän kanssa toi kaikki tollanen on paljon parempaa kuin meidän hetki oli vaan ihan mun omaa uteliaisuutta testattava että voikohan sitä edes verrata mun ja Sannan hetkiin mutta saa nyt nähdä miten käy. Ei sitä koskaan tiedä jos vaikka ludem on Sannaa kokeneempi nii onhan ludemin pakko olla paras mutta en tietenkään etukäteen arvuuttelua viitsi tehdä kumpi on parempi Sanni vai ludem.

        Ludem toi ei ole sitten multa. Tiedät etten koskaan kirjoita mitään tollasta ja en ole ollut Sannan kanssa ikinä joten en tiedä kuka tollasta kirjoittaa varmaa joku kateellinen







        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat kuitenkin mä tiedän kyllä sen että kun nähdään niin ei oikeasti mene kuin muutama minuutti nii sä oot jo levittänyt mulle ja haluat antaa itsesi kokonaan mulle ja me nussitaan todella intohimoisesti ja rskastellaan kiihkeästi ja sen jälkeen kun nähdään seuraavat kerrat niin mä voin sanoa että ei kiitos kun mun exän kanssa toi kaikki tollanen on paljon parempaa kuin meidän hetki oli vaan ihan mun omaa uteliaisuutta testattava että voikohan sitä edes verrata mun ja Sannan hetkiin mutta saa nyt nähdä miten käy. Ei sitä koskaan tiedä jos vaikka ludem on Sannaa kokeneempi nii onhan ludemin pakko olla paras mutta en tietenkään etukäteen arvuuttelua viitsi tehdä kumpi on parempi Sanni vai ludem.

        Minä en ainakaan halua mutta ota nuista naisista kun sulla näyttää niitä piisaavan niin sopivin.
        Minä en nimittäin vieraan ihmisen kanssa sänkyyn mene.
        Puhut aika paljon seksistä että jopa monta kertaa päivässä haluat. No en halua en edes kerran päivässä tai edes kerran viikossa.
        Mielihalujen mukaan.


    • Anonyymi

      En. Kerran muut muijat paljon parempia niin menköön niiden luo myös sitä kerjään.

    • Anonyymi

      Ja olisihan se nyt ihana tuntea toinen, se tietty, vihdoin sisällään! 🥰😍🥰

      • Anonyymi

        Vai sella 🤣🤣🥂😘


    • Anonyymi

      Ei sulla ottaisi eteen kuitenkaan 🙄

      • Anonyymi

        Ei minulta tämä, vaikka tärkeäähän se on että ottaa eteen. -sivusta


    • Anonyymi

      Tilanteena kutkuttava sanoisinko mutta kun en osaa kykene "kielisuudelmoida" :():

    • Anonyymi

      Haluaisin miljoona suukkoa ja hellyyttä ja haleja. Muut jutut joskus sitten myöhemmin. Sen verran kauan edelliskerrasta, että pelottaa vaikka kovasti haluttaakin

      • Anonyymi

        Toisaalta ihan sama. Tästä jutusta ei taida tulla tämän kummempaa. Voi kai sitä vähän haaveille, viisainta olis kai ettiä joku yhden illan juttu, niin ei olisi tunteet mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta ihan sama. Tästä jutusta ei taida tulla tämän kummempaa. Voi kai sitä vähän haaveille, viisainta olis kai ettiä joku yhden illan juttu, niin ei olisi tunteet mukana

        Kokeile etsiä joku toinen tai edes uskaltaa sanoa mitään tollasta että olet jonkun muun kanssa sillein nii kokeile nyt onnee kuinka sulle käy kun on tämä korona tilanne näin vaarallista liikkuu missään nii pysyt terveenä kun et lähde edes kokrilelee mitään tollasta. Se korona on sulle todella vaarallista kun kuulut jo noiden puheiden perusteella riski ryhmää että se on jo ihme että ylipäätään olet vielä hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile etsiä joku toinen tai edes uskaltaa sanoa mitään tollasta että olet jonkun muun kanssa sillein nii kokeile nyt onnee kuinka sulle käy kun on tämä korona tilanne näin vaarallista liikkuu missään nii pysyt terveenä kun et lähde edes kokrilelee mitään tollasta. Se korona on sulle todella vaarallista kun kuulut jo noiden puheiden perusteella riski ryhmää että se on jo ihme että ylipäätään olet vielä hengissä.

        Kenelle oikein kuvittelet kommentoivasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile etsiä joku toinen tai edes uskaltaa sanoa mitään tollasta että olet jonkun muun kanssa sillein nii kokeile nyt onnee kuinka sulle käy kun on tämä korona tilanne näin vaarallista liikkuu missään nii pysyt terveenä kun et lähde edes kokrilelee mitään tollasta. Se korona on sulle todella vaarallista kun kuulut jo noiden puheiden perusteella riski ryhmää että se on jo ihme että ylipäätään olet vielä hengissä.

        Kuulun juu riskiryhmiin ja en ole eläissäni mitään yhden illan juttuja harrastanut. Enkä ole harkitsematon. Mulla ei vaan just nyt ole kovin hyvin asiat


    • Anonyymi

      Älä ainakaan noin luule, tai joudut vielä odottaa ylimääräistä aikaa avioliitossakin. Jos sinne siis ikinä päästään.

      • Anonyymi

        Eiköhän sitä olisi seksiä jo ennen avioliittoakin 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän sitä olisi seksiä jo ennen avioliittoakin 😝

        Ei olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi.

        Ja kyllä olisi!!! Kyllähän seksi nyt kuuluu rakastavien välille ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä olisi!!! Kyllähän seksi nyt kuuluu rakastavien välille ❤️

        Pirskatin pihtari pistetään pellolle petipuuhien panttaamisesta 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirskatin pihtari pistetään pellolle petipuuhien panttaamisesta 😝

        Peuhupihtari pohtii petipuuhien päättämistä puolison pyydellessä pimppipanon päättyessä painamaan peniksen peppupuolelle. 😝


    • Anonyymi

      Tappais nyt jonkun ees.

      Kipee, kipee ja kipee..

      Miten päin tässä nyt olis kun on tuskoo,

      Ei rauhotu ennenku oot viekussa

      Joku pallo oikeella puolella mun lantiossa jotenkin se halkee

    • Anonyymi

      Haluaisin.
      Menee Aalta Jiille.

    • Anonyymi

      Ei ei ei, ei ekalla eikä edes toisella. Mulla on pitkä, tosi pitkä harkinta-aika. Ensin tutustutaan kunnolla.

      • Anonyymi

        Joo sadansien treffien jälkeen jos sittenkään.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe