sitä kaikkea mitä on tapahtunut ja olen tullut siihen tulokseen että jos ihminen tulee aika lähelle, mutta ei sano mitään ja kun se toistuu muutaman kerran se tuntuu hylkäämisesltä. Se osoittaa ettei ihminen ole kiinnostunut ei välitä. Jos on ollut parisuhteessa, jossa mies ei ole osannut näyttää tunteitaan se on "muistona sisimmässä" ja reagointi uusiin ihmisiin pohjautuu aikaisempiin kokemuksiiin. Siksi ei ole mitään mielenkiinntoa tutustua ihmiseen, joka käyttäytyy vastaavanlaisesti. Oikeastaan sellainen ihminen saa aikaan ahdistuksen tunteen ja samalla tulee se tunne ettei voi olla koskaan lähellä sellaista ihmistä. Itseä myös kiinnostaa ruumiinrakenteeltaan erilaiset ihmiset kuin sellainen jonka kanssa on ollut aikaisemmin. Ehkä on niin että nyt kiinnostaa omaa isää muistuttavat miehet. Isäni oli lämmin ihminen ja toiset huomioonottava.
Olen pohtinut
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottovasti löydät sellaisen kuin isäsi.
- Anonyymi
voi olla vain ujoutta.
- Anonyymi
Elämä on mitä elämästä ajattelet. Voihan sitä olla itsekin aktiivinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302582- 111252
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku330997- 44871
- 44838
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20819Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61744- 44730
- 44716
- 46646