Demokraatit ovat yrittäneet 4 v tehdä vallankaappausta USAssa ja

Anonyymi

syöstä Trumpin vallasta huonoin menestyksin. Nyt jopa julkaisivat valeuutisen, että Trumpin presidenttikausi päättyi 11.1.2021. Demokraatit yrittävät tehdä kaikkensa, ette Trump tai hänen lapsistaan kukaan ei pystyisi haastamaan demokraatteja ja Clintonin klaania 2024. Suomen valtamedia on ollut mukana tukemassa demokraattien vallankaapausta, jossa sinänsä on ei oe mitään kummallista. Samaahan se tekee kotimaassakin. Kaikki vihervasemmsiton kanssa erimieltä olevat leimataan äärioikeistolaisiksi ja fasistirasiteiksi.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulee tunne, että demokraatit kaipaavat istuvan presidentin nelivuotisen haukkumisputken päätteeksi huipennusta, julkista lynkkausta.

    • Anonyymi

      Demokraatit ovat yrittäneet ylläpitää laillista menoa Trumpin sekoiluista huolimatta.

      Kansa palkitsi sen suurella vaalivoitolla.Trump on yrittänyt kaataa kansan tahdon valekampanjalla,mutta vain munannut itsensä.

      Suomen ammattimedia on kiitettävällä tavalla pitänyt kansan ajan tasalla.Täkäläisille trumpisteille vain on totuus myrkkyä,jota ei pidä nielaista.

    • Anonyymi

      Demokraatit voittivat vaalit.
      Trumpin ura päättyy 20.1. 2021.

      • Anonyymi

        Käytännössä se päättyi Capitolin mellakkaan. Suurin osa lähipiiristä erosi. Ne, jotka eivät eronneet, kieltäytyvät noudattamasta hänen käskyjään. Trump joutui virkasyytteeseen.


    • Anonyymi

      Vallankaappauksiakin on kadenlaisia oiketa ja vääriä.
      Trump teki väärän.

      Vähän sama kuin tämä oikea ja väärä väkivalta.
      ANTIFA ja BLM poltti rakennuksia ja murhasi ihmisiä, se on sitä oikeaa väkivaltaa.

      Taas Trumpin kannattajat yrittivät suojella, että Antifan soluttautujat eivät tuhoaisi rakennuksia ja tekisi tuhoa se on sitä väärää vakivaltaa.

    • Anonyymi

      Itse olet mukana tukemassa Trumpin tekemää vallankaappausyritystä. Valeuutiset on pääsi sisällä, kuten kaikilla muillakin idiooteilla, jotka Trump sai aivopestyä apuvoimikseen vaihtoehtomediassa julkaistun propagandan avulla. Trumpin kannattajien tunnuslausehan on "murder the media", joka kertoo heistä kaiken oleellisen

      • Anonyymi

        Hetkinen. Kuinka Trump voi olla tekemässä vallankaappausyritystä? Itseltäänkö? Haloo! Herää jo. Hänhän on edelleenkin vallassa. Trump käsitettiin tässä asiassa väärin. Nuo idiootit jotka rynnivät sinne tsunamin lailla ovat typeriä juntteja jotka eivät tajua demokratiasta hevon vitsaustakaan. (vältin kielletyn sanan ;)

        En kannata Trumpia mutta olen vahvasti sitä mieltä, että ei Trump sitä halunnut mitä kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen. Kuinka Trump voi olla tekemässä vallankaappausyritystä? Itseltäänkö? Haloo! Herää jo. Hänhän on edelleenkin vallassa. Trump käsitettiin tässä asiassa väärin. Nuo idiootit jotka rynnivät sinne tsunamin lailla ovat typeriä juntteja jotka eivät tajua demokratiasta hevon vitsaustakaan. (vältin kielletyn sanan ;)

        En kannata Trumpia mutta olen vahvasti sitä mieltä, että ei Trump sitä halunnut mitä kävi.

        Kun Trump sanoo puheessa yleisölleen muutama tunti ennen ryntäystä, että "fight like hell..." ja toistaa puheessaan samat todistamattomat ja oikeudessa kaadetut vaalihuijausväitteensä, sekä valehtelee, että varapresidentillä olisi halutessaan mahdollista kääntää vaalitulos, niin tämäkö ei muka ole kansankiihotusta?

        Ja sama homma on jatkunut kuukausia, ja muu valehtelunsa vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen. Kuinka Trump voi olla tekemässä vallankaappausyritystä? Itseltäänkö? Haloo! Herää jo. Hänhän on edelleenkin vallassa. Trump käsitettiin tässä asiassa väärin. Nuo idiootit jotka rynnivät sinne tsunamin lailla ovat typeriä juntteja jotka eivät tajua demokratiasta hevon vitsaustakaan. (vältin kielletyn sanan ;)

        En kannata Trumpia mutta olen vahvasti sitä mieltä, että ei Trump sitä halunnut mitä kävi.

        Juu juu. Trump on aina väärinymmärretty.:) Trump on aggressiivinen narsisti ja te olette hänen läheisriippuvaisia mahdollistajiaan. Kyllä se muuttuu... kyllä se on nyt oppinut .... ei se tosissaan tarkoittanut. Todella sairasta menoa 4 vuoden ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu. Trump on aina väärinymmärretty.:) Trump on aggressiivinen narsisti ja te olette hänen läheisriippuvaisia mahdollistajiaan. Kyllä se muuttuu... kyllä se on nyt oppinut .... ei se tosissaan tarkoittanut. Todella sairasta menoa 4 vuoden ajan.

        Minulle yksi kuva Trumpin kaudesta on Collins sanomassa Donaldin oppineen läksynsä.
        Nyt on sitten viisi kuollutta Kongressissa.


    • Anonyymi

      Trumpin porukka joutuu Israeliin nuolemaan haavojaan .- Usa ei niitä enään kaipaa .-It will be no more steel guitars and banjos :D

    • Anonyymi

      Trumpia tuntuvat kannattavan myös vasemmistooaktivistit, kun eräs USA:n kongressiin tunkeutujista oli Utahiin vasemmistolaisen Insurgence USA (”USA:n kansannousu”) järjestön puheenjohtaja. Miten tässä nyt näin taas kävikään. Tunkeutujana olikin kommunisti.

    • Anonyymi

      Persut ja republikaanit ovat kommunisteja.

    • Anonyymi

      Eipä tainnut onnistua demokraatisessa valtiossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe