Aamupäivien kirjeitä miehelle

Anonyymi

Täällä jossain on joku, joka rakastaa sinua.

23

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis onko tässä tarkoitus, että kirjoitetaan avauksen alle kirjeitä miehille?

• Anonyymi

Ei, monikko on otsikossa harhaanjohtava, mutta viittaa kirjeisiin, joita olen hänelle kirjoittanut täällä ja elävässä elämässä.

-aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, monikko on otsikossa harhaanjohtava, mutta viittaa kirjeisiin, joita olen hänelle kirjoittanut täällä ja elävässä elämässä.

-aloittaja

❤️💖😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-aloittaja

Sopisi minun ja hänen hetkiin...silloin joskus.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei tääl kukaa rakastunu ole. Rakkaus on muualla, ei täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tääl kukaa rakastunu ole. Rakkaus on muualla, ei täällä

Kyllä minä ikävöin ihmistä, jota rakastan.

Simply as that.

-aloittaja

• Anonyymi

Rakkaus on elämän kauniimpia asioita ❤️

• Anonyymi

Mutta kyllä. . . Sen pitää toteutua muualla kuin täällä. Tai itse en ainakaan tänne jää, ei tämä ole oikeanlaista rakkautta, eikä s tällainen riitä minulle. Tarvitsen kaikenlaista pientä . . . Ja myös sitä rakastelua, haluan todellakin nauttia oikeasta rakkaudesta ja myös tuntea sen toisen sisälläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä. . . Sen pitää toteutua muualla kuin täällä. Tai itse en ainakaan tänne jää, ei tämä ole oikeanlaista rakkautta, eikä s tällainen riitä minulle. Tarvitsen kaikenlaista pientä . . . Ja myös sitä rakastelua, haluan todellakin nauttia oikeasta rakkaudesta ja myös tuntea sen toisen sisälläni.

Tuo kommentti ei ole aloittajalta.

• Anonyymi

Tuommoisen tekstin kun saisin puhelimeeni! :)
      Kaivatulta naiseltani!!!

• Anonyymi

Sain 💪

• Anonyymi

Taas tämä yx ja sama ukko, joka kirjoittelee itselleen muka naisena ja vastailee sitten miehenä.
      Hanki oikea elämä!!!!

• Anonyymi

Sinä se jaksat. Luuletko tuntevasti minut ja tietäväsi kuka "mies" olen? Arvaa, miltä se kuulostaa?

Minä kun en tunne enkä tunnista täällä ketään, toisaalta, kun en edes seuraa muita kuin omia satunnaisia aloituksia.

Kannattaa ottaa etäisyyttä, jos kummitukset alkavat kovin elämöidä.

-aloittaja nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat. Luuletko tuntevasti minut ja tietäväsi kuka "mies" olen? Arvaa, miltä se kuulostaa?

Minä kun en tunne enkä tunnista täällä ketään, toisaalta, kun en edes seuraa muita kuin omia satunnaisia aloituksia.

-aloittaja nainen

Älä välitä se on tuo vastaaja itse, joka esiintyy täällä milloin minä sukupuolensa. Sateenkaari soturi se on ja ongelma sellainen.

• Anonyymi

Psykoosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-aloittaja nainen

Älä huoli aloittaja. Noin tuo mullekin usein väittää ja nainen olen myös. Meitä on tässä jo kaksi naista, jotka ollaan tuolle joku yksi mies. Se on niin pihalla elämästä, että sen kommentit kannattaa ohittaa kommentoimassa. Sinä ja minä ainakin tiedetään totuus. Varmaan parikymmentä muutakin, joille se ulisee. Hullu se o eikä muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli aloittaja. Noin tuo mullekin usein väittää ja nainen olen myös. Meitä on tässä jo kaksi naista, jotka ollaan tuolle joku yksi mies. Se on niin pihalla elämästä, että sen kommentit kannattaa ohittaa kommentoimassa. Sinä ja minä ainakin tiedetään totuus. Varmaan parikymmentä muutakin, joille se ulisee. Hullu se o eikä muuta.

*kommentoimatta

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

On kai täällä näitä kuitenki useampiaki, kaiken todennäköisyyden mukaan.

• Anonyymi

Kukaties kesken kaikenkin.

• Anonyymi

Kiitos,avasin vahingossa sivun. Sinua Rakastetaan aina,vaikka et tiedä sitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe