Teillä kun on täällä se trumpahtava OikeistoSosDem niin sanokaa hälle, että perustaa vaaleanpunaisen pallomeripuolueen. Kansalaispisteitä saisi kukin jäsen ihan vaan trumpahtavuusasteensa eli ansaintansa perusteella. Minä tulen mukaan, ihan vaan vaikka varainhoitajaksi jos en rivijäseneksi yllä.
Uusi puolue, vanhat kujeet
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tiukkana blondina äänestän heti puoluetta kunhan se ensin perustetaan ja täytän 18. Joku roti se on säilytettävä, politiikassakin !
- Anonyymi
Hyvä päätös. Puolueen tuleva päämies on rippikoulun käynyt farmakologi, eli korkeasti kouluttautunut, laaja-alaisesti ympäröivää maailmankaikkeutta tutkaeleva älykkö ja hän jos kuka tämän palstan debatööreissä on ilmiselvää valtiomiesainesta.
- Anonyymi
Halla-ahosta puheenjohtaja, on jo valmiit Trumpuhjeet taskussa?
- Anonyymi
Eipäs nyt hätiköidä. OikeistoSosDem on itseoikeutettu puheenjohtaja. Halla-Ahosta tulee, sitten kun ensin haperoittaa persut, pallomeripuolueen liittokansleri ja ylin agitaattori... korjaan, siis propagandapäällikkö; ulosanti on tuskatonta molemmista päistä ja pidikkeetöntä ekun siis avointa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs nyt hätiköidä. OikeistoSosDem on itseoikeutettu puheenjohtaja. Halla-Ahosta tulee, sitten kun ensin haperoittaa persut, pallomeripuolueen liittokansleri ja ylin agitaattori... korjaan, siis propagandapäällikkö; ulosanti on tuskatonta molemmista päistä ja pidikkeetöntä ekun siis avointa.
Pitäisikö kuitenkin ensin kysyä idolimme Donald Trumpin mielipidettä, vaikka Twitterin kautta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810