Vaikea tilanne kun omaa kotia ei ole eikä taida tällä hetkellä elättäjääkään eikä kaveria kenen luona olla.
Majoittuuko Sofia turvakodissa?
12
68
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän istu seuraavaksi poliisien kuulusteltavana, koska on Stefanin avokki!!!
Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.
Yhteistä kaikki on ystävyksille.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.
Yhteistä kaikki on ystävyksille.😂😂😂😂😂
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.
Yhteistä kaikki on ystävyksille.Setelilaskuri kuuluu kodinkoneisiin.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.
Yhteistä kaikki on ystävyksille.Kyllä rupeaa tietää, kun joutuisi polisivankilan koppiin selittää et mistä tulot on saatu menoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rupeaa tietää, kun joutuisi polisivankilan koppiin selittää et mistä tulot on saatu menoihin.
Eikös se tefan kaikkea sitten ole maksanutkaan? Mites se nyt noin. Ei kai Sofian tarvitse tietää toisen liikeasioita, kunhan vaan toinen hoitaa kulut.
- Anonyymi
Joutais pois kokonaan, pois silmistä pois mielestä, olis kaikille paras tää huumeparonin tyksä vai mikä ex- lienee.
- Anonyymi
Raili ja muut lapsenmieliset tällä taas vauhdissa.
Mikäli Sofia liittyisi tähän uuteen kuvioon mitenkään, olisi hänet jo napattu kiinni.
Poliisit on ihan varmasti seuranneet henkilöitä ja kuunnelleet puhelinliikennettä koko ajan.
Stefulle valmistui syksyllä kaksi uutta asuntoa Marbellaan ja toista niistä hän vuokrasi Rantikselle.
Käyttäkää nyt edes vähän omaa järkeä näissä jutuissanne.- Anonyymi
Mitä ne käyttää, kun ei niillä sitä järkeä ole. Kunhan Sofiaa vaan pääsevät haukkumaan, niin niitten onni/onnellisuus on siinä.
- Anonyymi
Vapaa maa, sananvapaus ja lupa pitää myös hauskaa. Mene muualle happanemaan.
- Anonyymi
Mukavaa illan jatkoa PeePee, mutta minä ainakaan en kaipaa puolustuspuheitasi.
- Anonyymi
Ei, kun Sofia lähtee Marbellaan, kun siellä on nyt vapaa asuntokin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592