Majoittuuko Sofia turvakodissa?

Anonyymi

Vaikea tilanne kun omaa kotia ei ole eikä taida tällä hetkellä elättäjääkään eikä kaveria kenen luona olla.

12

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän istu seuraavaksi poliisien kuulusteltavana, koska on Stefanin avokki!!!

      • Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.

        Yhteistä kaikki on ystävyksille.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.

        Yhteistä kaikki on ystävyksille.

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.

        Yhteistä kaikki on ystävyksille.

        Setelilaskuri kuuluu kodinkoneisiin.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.

        Yhteistä kaikki on ystävyksille.

        Kyllä rupeaa tietää, kun joutuisi polisivankilan koppiin selittää et mistä tulot on saatu menoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rupeaa tietää, kun joutuisi polisivankilan koppiin selittää et mistä tulot on saatu menoihin.

        Eikös se tefan kaikkea sitten ole maksanutkaan? Mites se nyt noin. Ei kai Sofian tarvitse tietää toisen liikeasioita, kunhan vaan toinen hoitaa kulut.


    • Anonyymi

      Joutais pois kokonaan, pois silmistä pois mielestä, olis kaikille paras tää huumeparonin tyksä vai mikä ex- lienee.

    • Anonyymi

      Raili ja muut lapsenmieliset tällä taas vauhdissa.
      Mikäli Sofia liittyisi tähän uuteen kuvioon mitenkään, olisi hänet jo napattu kiinni.
      Poliisit on ihan varmasti seuranneet henkilöitä ja kuunnelleet puhelinliikennettä koko ajan.
      Stefulle valmistui syksyllä kaksi uutta asuntoa Marbellaan ja toista niistä hän vuokrasi Rantikselle.
      Käyttäkää nyt edes vähän omaa järkeä näissä jutuissanne.

      • Anonyymi

        Mitä ne käyttää, kun ei niillä sitä järkeä ole. Kunhan Sofiaa vaan pääsevät haukkumaan, niin niitten onni/onnellisuus on siinä.


      • Anonyymi

        Vapaa maa, sananvapaus ja lupa pitää myös hauskaa. Mene muualle happanemaan.


      • Anonyymi

        Mukavaa illan jatkoa PeePee, mutta minä ainakaan en kaipaa puolustuspuheitasi.


    • Anonyymi

      Ei, kun Sofia lähtee Marbellaan, kun siellä on nyt vapaa asuntokin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe