Vaikea tilanne kun omaa kotia ei ole eikä taida tällä hetkellä elättäjääkään eikä kaveria kenen luona olla.
Majoittuuko Sofia turvakodissa?
12
68
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän istu seuraavaksi poliisien kuulusteltavana, koska on Stefanin avokki!!!
Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.
Yhteistä kaikki on ystävyksille.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.
Yhteistä kaikki on ystävyksille.😂😂😂😂😂
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.
Yhteistä kaikki on ystävyksille.Setelilaskuri kuuluu kodinkoneisiin.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.
Yhteistä kaikki on ystävyksille.Kyllä rupeaa tietää, kun joutuisi polisivankilan koppiin selittää et mistä tulot on saatu menoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rupeaa tietää, kun joutuisi polisivankilan koppiin selittää et mistä tulot on saatu menoihin.
Eikös se tefan kaikkea sitten ole maksanutkaan? Mites se nyt noin. Ei kai Sofian tarvitse tietää toisen liikeasioita, kunhan vaan toinen hoitaa kulut.
- Anonyymi
Joutais pois kokonaan, pois silmistä pois mielestä, olis kaikille paras tää huumeparonin tyksä vai mikä ex- lienee.
- Anonyymi
Raili ja muut lapsenmieliset tällä taas vauhdissa.
Mikäli Sofia liittyisi tähän uuteen kuvioon mitenkään, olisi hänet jo napattu kiinni.
Poliisit on ihan varmasti seuranneet henkilöitä ja kuunnelleet puhelinliikennettä koko ajan.
Stefulle valmistui syksyllä kaksi uutta asuntoa Marbellaan ja toista niistä hän vuokrasi Rantikselle.
Käyttäkää nyt edes vähän omaa järkeä näissä jutuissanne.- Anonyymi
Mitä ne käyttää, kun ei niillä sitä järkeä ole. Kunhan Sofiaa vaan pääsevät haukkumaan, niin niitten onni/onnellisuus on siinä.
- Anonyymi
Vapaa maa, sananvapaus ja lupa pitää myös hauskaa. Mene muualle happanemaan.
- Anonyymi
Mukavaa illan jatkoa PeePee, mutta minä ainakaan en kaipaa puolustuspuheitasi.
- Anonyymi
Ei, kun Sofia lähtee Marbellaan, kun siellä on nyt vapaa asuntokin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372