Majoittuuko Sofia turvakodissa?

Anonyymi

Vaikea tilanne kun omaa kotia ei ole eikä taida tällä hetkellä elättäjääkään eikä kaveria kenen luona olla.

12

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän istu seuraavaksi poliisien kuulusteltavana, koska on Stefanin avokki!!!

      • Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.

        Yhteistä kaikki on ystävyksille.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.

        Yhteistä kaikki on ystävyksille.

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.

        Yhteistä kaikki on ystävyksille.

        Setelilaskuri kuuluu kodinkoneisiin.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.

        Yhteistä kaikki on ystävyksille.

        Kyllä rupeaa tietää, kun joutuisi polisivankilan koppiin selittää et mistä tulot on saatu menoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rupeaa tietää, kun joutuisi polisivankilan koppiin selittää et mistä tulot on saatu menoihin.

        Eikös se tefan kaikkea sitten ole maksanutkaan? Mites se nyt noin. Ei kai Sofian tarvitse tietää toisen liikeasioita, kunhan vaan toinen hoitaa kulut.


    • Anonyymi

      Joutais pois kokonaan, pois silmistä pois mielestä, olis kaikille paras tää huumeparonin tyksä vai mikä ex- lienee.

    • Anonyymi

      Raili ja muut lapsenmieliset tällä taas vauhdissa.
      Mikäli Sofia liittyisi tähän uuteen kuvioon mitenkään, olisi hänet jo napattu kiinni.
      Poliisit on ihan varmasti seuranneet henkilöitä ja kuunnelleet puhelinliikennettä koko ajan.
      Stefulle valmistui syksyllä kaksi uutta asuntoa Marbellaan ja toista niistä hän vuokrasi Rantikselle.
      Käyttäkää nyt edes vähän omaa järkeä näissä jutuissanne.

      • Anonyymi

        Mitä ne käyttää, kun ei niillä sitä järkeä ole. Kunhan Sofiaa vaan pääsevät haukkumaan, niin niitten onni/onnellisuus on siinä.


      • Anonyymi

        Vapaa maa, sananvapaus ja lupa pitää myös hauskaa. Mene muualle happanemaan.


      • Anonyymi

        Mukavaa illan jatkoa PeePee, mutta minä ainakaan en kaipaa puolustuspuheitasi.


    • Anonyymi

      Ei, kun Sofia lähtee Marbellaan, kun siellä on nyt vapaa asuntokin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe