Vaikea tilanne kun omaa kotia ei ole eikä taida tällä hetkellä elättäjääkään eikä kaveria kenen luona olla.
Majoittuuko Sofia turvakodissa?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän istu seuraavaksi poliisien kuulusteltavana, koska on Stefanin avokki!!!
Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.
Yhteistä kaikki on ystävyksille.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Mut´ eihän Sofia tiedä mitään. Ei ole koskaan kuullutkaan ja etenkään ei ole koskaan nähnytkään yhtään mitään, joten ei ole osannut edes pahoissa unissakaan uumoilla mitään pahaa kestään. Sofia vaan on ollut Martinan sanoin vapaamatkustajana suksimassa miestensä asunnoissa.
Yhteistä kaikki on ystävyksille.😂😂😂😂😂
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Yhteistä kaikki on ystävyksille.Setelilaskuri kuuluu kodinkoneisiin.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Yhteistä kaikki on ystävyksille.Kyllä rupeaa tietää, kun joutuisi polisivankilan koppiin selittää et mistä tulot on saatu menoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rupeaa tietää, kun joutuisi polisivankilan koppiin selittää et mistä tulot on saatu menoihin.
Eikös se tefan kaikkea sitten ole maksanutkaan? Mites se nyt noin. Ei kai Sofian tarvitse tietää toisen liikeasioita, kunhan vaan toinen hoitaa kulut.
- Anonyymi
Joutais pois kokonaan, pois silmistä pois mielestä, olis kaikille paras tää huumeparonin tyksä vai mikä ex- lienee.
- Anonyymi
Raili ja muut lapsenmieliset tällä taas vauhdissa.
Mikäli Sofia liittyisi tähän uuteen kuvioon mitenkään, olisi hänet jo napattu kiinni.
Poliisit on ihan varmasti seuranneet henkilöitä ja kuunnelleet puhelinliikennettä koko ajan.
Stefulle valmistui syksyllä kaksi uutta asuntoa Marbellaan ja toista niistä hän vuokrasi Rantikselle.
Käyttäkää nyt edes vähän omaa järkeä näissä jutuissanne.- Anonyymi
Mitä ne käyttää, kun ei niillä sitä järkeä ole. Kunhan Sofiaa vaan pääsevät haukkumaan, niin niitten onni/onnellisuus on siinä.
- Anonyymi
Vapaa maa, sananvapaus ja lupa pitää myös hauskaa. Mene muualle happanemaan.
- Anonyymi
Mukavaa illan jatkoa PeePee, mutta minä ainakaan en kaipaa puolustuspuheitasi.
- Anonyymi
Ei, kun Sofia lähtee Marbellaan, kun siellä on nyt vapaa asuntokin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749