Aihe

Auraajanperskeles

Anonyymi

Onko pakko ajaa helkkarinmoinen aurausvalli sairaan mökinmummon ja kaikkien muidenkin portinreiille? olis mukavaa kun auraa seurais " peränvetäjä" joka ajais sohjot pois portilta.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vali vali. Kyllä ne juhannukseen mennessä lähtee.

• Anonyymi
        UUSI

Pakko sanoa, että henkilö joka auraa pyöräteiden pääväyliä välillä vanhakylä-friitala, voisitko laskea sen aurasi ihan lattiaan asti. Ei paljon auta tuollainen auraaminen, kun pinta on tasoitettu, mutta jätetään vielä 5 cm lumikerros pehmeää lunta tienpinnan päälle. Ei siinä pyörällä ajamisesta mitään tule, eikä ole häävi kävelläkään.
        Pohjia myöden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      269
      19183
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13893
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10398
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      71
      7625
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      358
      4673