Aihe

Turkuun tulleet

Anonyymi

lennot pistettiin taas tauolle, kun tartuntoja löytyi reippaasti. Tuntuu ettei koronaa halutakkaan nujertaa kun lennot välillä jatkuivat vaikka tiedetään sieltä tautia tulevan.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos Wizzair haluaa lentää niin sitten se lentää. Ei viranomaiset voi kieltää lentoja. Ja jos kieltävät, sitten sieltä tullaan toist kautta Suomeen.

• Anonyymi

Traficom voi kieltää lennot, ja este se on hidastekkin. Siitäpähän sitten tulevat kiertotietä, jos tulevat. Rajat on pistettävä kiinni jos taudista halutaan eroon, jo nyt tulee ulkomailta brittimuunnosta.

• Anonyymi

No ketä sieltä Skopjesta tulee kun Suomalaiset eivä halua sinne mennä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ketä sieltä Skopjesta tulee kun Suomalaiset eivä halua sinne mennä?

Halpatyöntekijöitä telakalle sekä raksalle ja myös kasvihuoneille. Suomessa olisi täystyöllisyys ellei tänne roudattaisi halpatyövoimaa sekä nyt samalla tuodaan koronaa kantiksien kiusaksi.

Keväällä tulee halpiksia lisää maajussien tiloille. Samalla Suomessa on ns. Laaja työttömyys TEM noin 550 000 työtöntä!

• Anonyymi

A-studio äsken. Makedonian lennoilla turkuun tullut 80 tartunnan omavaa, siis tiedossa olevat tartunnat. Aivan käsittämätöntä että lentoja on tullut vaikka asia tiedetään. Hallitus on loppupelissä vastuussa ketä maahan päästetään.

• Anonyymi

PISTETTIIN tauolle? Ei niitä lentoja mikään viranomainen nyt tauolle pistänyt. Wizzair ihan itse keskeytti lentonsa pariksi kuukaudeksi näin sydäntalvella, kun ei ole riittävästi matkustajia. Gdanskin lennot pyörivät entiseen malliin.

• Anonyymi

Puolan lennoilta tulee telakalle työntekijöitä,asuvat vielä keskustassa,kävelykadulla hyvä palkka täytyy olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29531
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20776
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14055
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10839
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7977