Onks kaikki ihan ok?.. Niin kuin oikeasti😅
Mä vaan mietin...
23
126
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, mutta ainahan mä pärjään. Vai jaksanko sittenkään? Oishan sekin kokemus, ettei elämä ois aina pelkkää pärjäämistä ja selviytymistä.
https://youtu.be/CeBLugUxIcI - Anonyymi
Pärjään kyllä vaikka elämä ei mitään luksusta ole.
- Anonyymi
Hilijaa siellä!!
- Anonyymi
😬... Tä miks?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😬... Tä miks?
Siks ku ivailet siinä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siks ku ivailet siinä!!
Empä...
- Anonyymi
On paremmin, kuin hyvin. Pysy sinä vain omalla puolellasi ja ole hiljaa.
- Anonyymi
Miksi kysyt
Riippuu siitä mitä sillä kaikki on ok tarkoitetaan. Fyysisesti en ole ollut kunnossa lähes vuoteen, muutoin kaikki on ok. Huumori tulee revittyä sieltä mistä sen saa.
- Anonyymi
On sitä syvemmällä suossakin oltu
- Anonyymi
Sen haluankin tietää, miten sun olot ?
Mulla ihan suht koht ok. Päivä kerrallaan. Huomista voi suunnitella.
Valvotko paljon ?
Tuokin positiivisuus keventää mieltäni.
- Anonyymi
Kyllähän se on hyvä tehdä itsetutkiskelua, mihin päädyit?
- Anonyymi
No mikä ny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä ny?
Nii mikä?
- Anonyymi
Ai sun tekemiset, eipä niihin ole tähän astikaan voinnut vaikuttaa.
- Anonyymi
Mulla on kaikki ok. Mutta palstan tyhmyys pysäyttää, vaikea enää olla pistämättä takaisin. Vaikea olla ystävällinen kaikista tyhmimmille.
- Anonyymi
onko sulla kaikki ok?
"...jo varhain, ihmiseksi kehittymiseni mehussani, sain pettyä väkivaltaisesti, mikä valitettavasti katkaisi lopullisesti, luonnollisen kehityksen, iän myötä myös huomaan, että piittaat kintaalla. kintaasi olkoon ainoa evääsi, et milloinkaan tule tietämään, tuo on hyvin selkeä, vaikene virheesi, hyvästi, ikuisesti.fi"
https://www.youtube.com/watch?v=k43Y6naeEFs- Anonyymi
Palstan sankari pelasti taas tämänkin ketjun! Ap on luumu ja liian moni ottaa vakavasti.. Tämä oli ainoa älykäs viesti. Kiitos!
🐥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan sankari pelasti taas tämänkin ketjun! Ap on luumu ja liian moni ottaa vakavasti.. Tämä oli ainoa älykäs viesti. Kiitos!
🐥Vaikene TIPU!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikene TIPU!
Cian kärsä..hä?
- Anonyymi
Ononon. https://www.is.fi/viihde/art-2000007737885.html
Expendablesinmies olisi tyhjentänyt koko salin aattelin vaa. - Anonyymi
Väliäkö tuolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1493981Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392607Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte612005Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771874Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2041742- 721055
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n211052Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon140752- 61734
Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen22732