Uudelle RAV4:lle vaihtoehto: M-B GLC 350 cdi

Anonyymi

50

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan tottakai Mersulla. Ihan toista luokkaa kuin halvalla ( hinnat alkaen 23 tuhatta esim. Virossa ) tehty Toyota.

      • Anonyymi

        Itse kysyit ja itse vastasit.


    • Anonyymi

      Minä ajaisin nykypäivässä olevallaToyotalla enkä tuolla iljettävällä konservatiivisella ja konservatiivisten kaukana menneisyydessä elävien ihmisten Mersulla.

      • Anonyymi

        heh mese on modernimpi ja parempi kuin uusin kalleinkaan tojotin.


      • Anonyymi

        Mercedes on kehityksen kärjessä, saatavan jo mm.
        Solid-state akkuteknologiaa. Mercedeksen kehittämä.
        Toyota ei saa vaan millään mitään aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mercedes on kehityksen kärjessä, saatavan jo mm.
        Solid-state akkuteknologiaa. Mercedeksen kehittämä.
        Toyota ei saa vaan millään mitään aikaiseksi.

        Mikäli Toyota joskus haluaa kiinteäelektrolyyttistä akkutekniikkaa käyttää, lisenssimaksuja pitää maksaa Mersulle.


    • Anonyymi

      hehheehheeee, loppuun ajettu mese, hehehehehehee

      • Anonyymi

        Siitä mihin Toyota loppuu, Mersu vasta alkaa.


    • Anonyymi

      Toyotan neliveto, hihii!
      Toyotan väistökoe, hihii!
      Toyotan melu, hihii!
      Toyotan ruoste, hihii!
      jne.....

    • Anonyymi

      Minne?

    • Anonyymi

      Paljon mieluummin Tesla Model Y, kuin kumpikaan noista. Tesla Model Y AWD maksaa hieman enemmän, 65 000€, mutta joka pennin arvoinen.

      • Anonyymi

        Kysymys lienee tarkoitettu koskemaan nykyhetkeä eikä sitä epämääräistä tulevaisuutta, kun Suomessakin voi ostaa Tesla My:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys lienee tarkoitettu koskemaan nykyhetkeä eikä sitä epämääräistä tulevaisuutta, kun Suomessakin voi ostaa Tesla My:n.

        Onko alkuvuosi 2021 epämääräistä tulevaisuutta tosiaan?


    • Anonyymi

      Vanha mersu, noup. Takajarrulevytkin jo ihan loppu, korjaus tonnin.

      • Anonyymi

        Eihän se 1000 euroa tunnu missään kun tuon hintaluokan auton omistaa.

        Voit laskea 8000 jo ensimmäisen vuoden arvonalennukseksi, sen päälle polttoaineet, renkaat, vakuutukset, huollot, korjaukset.

        Siinä menee vähintään 1000 euroa joka kuukausi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se 1000 euroa tunnu missään kun tuon hintaluokan auton omistaa.

        Voit laskea 8000 jo ensimmäisen vuoden arvonalennukseksi, sen päälle polttoaineet, renkaat, vakuutukset, huollot, korjaukset.

        Siinä menee vähintään 1000 euroa joka kuukausi.

        Niin menee, kaikissa tuon hintaluokan autoissa.
        Kysymys on lähinnä, mitä sillä saa vastineeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin menee, kaikissa tuon hintaluokan autoissa.
        Kysymys on lähinnä, mitä sillä saa vastineeksi.

        Ei mitään. Samalla rahalla saa timantinkovan Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin menee, kaikissa tuon hintaluokan autoissa.
        Kysymys on lähinnä, mitä sillä saa vastineeksi.

        Sillä saa kasan *akkaa! Toyota rulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä saa kasan *akkaa! Toyota rulaa.

        Hyvä neuvo kaikille uuden Toyota Rav4 hybridin hankintaa suunnitteleville.
        Älkää vaan menkö koeajamaan esimerkiksi Mersun glc:tä.
        Harmitus on tosi suuri sen jälkeen, kun mersu tuntuu niin paljon paremmalta kuin Toyota.
        Kuitenkaan itse ei uskalla ottaa askelta eteenpäin, vaimo ei hyväksy mersun ostoa ja naapuri paheksuu.
        Laput silmillä vaan niinkuin tähänkin asti ja tyytyväisenä tojotan ratissa, paremmasta tietämättä.


    • Anonyymi

      tommonen mese tuli hinaus auton lavetilla vastaan tänään,ei taida olla kovin luotettavia pelejä joten jatkan tojolla ajelua.

      • Anonyymi

        Tolkuton Suomilisää Rav4 active AWD hybridissä:

        Autoveroton hinta Suomi 41300e
        Hinta Viro 31200e

        Mistä te tojotahenkilöt oikein maksatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolkuton Suomilisää Rav4 active AWD hybridissä:

        Autoveroton hinta Suomi 41300e
        Hinta Viro 31200e

        Mistä te tojotahenkilöt oikein maksatte?

        Tolkuttomaa tolkutompi Suomilisä MB 300 GLC saksa 54.597,20 vs. suomi 65 594,55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolkuttomaa tolkutompi Suomilisä MB 300 GLC saksa 54.597,20 vs. suomi 65 594,55

        GLC 300d Suomi 51150e autoveroton hinta
        GLC 300d Saksa 53436e

        Ei yhtään suomilisää, toisin kuin Toyotassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GLC 300d Suomi 51150e autoveroton hinta
        GLC 300d Saksa 53436e

        Ei yhtään suomilisää, toisin kuin Toyotassa.

        Toyota on Suomessa todella ylihintainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on Suomessa todella ylihintainen.

        Ymmärrättekö uuden Rav4 ostajat, että teitä vedätetään suomihinnoissa todella rankasti.
        En sovi ihmetellä, miksi Rav4 hybridiä tuodaan käytettynä merkittäviä määriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GLC 300d Suomi 51150e autoveroton hinta
        GLC 300d Saksa 53436e

        Ei yhtään suomilisää, toisin kuin Toyotassa.

        Alvi pitää aina maksaa, keijo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alvi pitää aina maksaa, keijo.

        Nämä ovat alvillisiä hintoja.


    • Anonyymi

      GLC Suomilisä 65 594,55 ja saksanmarkkavähennys 54.597,20

      • Anonyymi

        Ei oikein taida mennä perille.
        Tämä mersun hinta ( 65 594,55) Suomessa on autoverollinen hinta.
        On verrattava autoverottomia hintoja, koska autovero maksetaan valtiolle, eikä se mene maahantuojan ja jälleenmyyjän katteisiin.

        Kun taas Toyotan tapauksessa autoveroton hinta, joka sisältää mm. maahantuojan sekä jälleenmyyjän katteet, on muihin maihin verrattuna Suomessa hyvin korkea.
        Toyota siis on leiponut hintaan hyvin korkean katteen.


        Mitä ihmettä tarkoittaa saksanmarkkavähennys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein taida mennä perille.
        Tämä mersun hinta ( 65 594,55) Suomessa on autoverollinen hinta.
        On verrattava autoverottomia hintoja, koska autovero maksetaan valtiolle, eikä se mene maahantuojan ja jälleenmyyjän katteisiin.

        Kun taas Toyotan tapauksessa autoveroton hinta, joka sisältää mm. maahantuojan sekä jälleenmyyjän katteet, on muihin maihin verrattuna Suomessa hyvin korkea.
        Toyota siis on leiponut hintaan hyvin korkean katteen.


        Mitä ihmettä tarkoittaa saksanmarkkavähennys?

        Hinnat Suomessa:

        Toyota Rav4 plug in hybrid style 58 457,65e
        MB GLC 300e 4matic plug in hybrid 59 379,84e

        Hinnat sisältävät autoveron ja alvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinnat Suomessa:

        Toyota Rav4 plug in hybrid style 58 457,65e
        MB GLC 300e 4matic plug in hybrid 59 379,84e

        Hinnat sisältävät autoveron ja alvin.

        Toyota on muualla Euroopassa noin 10 tuhatta euroa Mersua halvempi.
        Suomessa ovat samanhintaisia.


    • Anonyymi

      GLC Suomilisän maksajana ostaja 65 594,55 ja saksanhinta 54.597,20

      • Anonyymi

        MB GLC 300e 4matic plug in hybrid :

        Hinta Suomi 59 370, 84e sis. autoveron ja alv 24%
        Hinta Saksa 56 108, 50e sis. alv 19%

        Ei ole suomilisää ja Mersu on suomessa edullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MB GLC 300e 4matic plug in hybrid :

        Hinta Suomi 59 370, 84e sis. autoveron ja alv 24%
        Hinta Saksa 56 108, 50e sis. alv 19%

        Ei ole suomilisää ja Mersu on suomessa edullinen.

        saksanhinta 54.597,20
        ja suomen hinta 65 594,55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MB GLC 300e 4matic plug in hybrid :

        Hinta Suomi 59 370, 84e sis. autoveron ja alv 24%
        Hinta Saksa 56 108, 50e sis. alv 19%

        Ei ole suomilisää ja Mersu on suomessa edullinen.

        Toyota Rav4 hybrid 2.5 AWD active :

        Hinta Suomi 46 141, 79e sis. autovero ja alv 24%
        Hinta Viro 31200, 00e sis. alv 20%

        Suomihinta on noin 15000e eli melkein 50% kalliimpi. Rajua vedätystä.
        Tuleeko halpistojotasta premiumia, kun lätkäistään reilusti hintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saksanhinta 54.597,20
        ja suomen hinta 65 594,55

        Ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Haluan maksimoida kurjuuden joten valitsen Toyotan.

      • Anonyymi

        Ei sulla raukalla ole pelimerkkejä.

        Toyota on varakkaan ihmisen loistohankinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla raukalla ole pelimerkkejä.

        Toyota on varakkaan ihmisen loistohankinta.

        Kirjoitustyyli emuloi alle 10-vuotiaan pojan kirjoitusta, ja vielä hyvin.

        Hieno suoritus, mutta herää kysymys, miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustyyli emuloi alle 10-vuotiaan pojan kirjoitusta, ja vielä hyvin.

        Hieno suoritus, mutta herää kysymys, miksi?

        Mikset ejakuloi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ejakuloi?

        Kyllä minä Toyotassa vaihdekepin löydän.


    • Anonyymi

      Satatonnia ei pauna huah.....
      Polttoaine vakuutukset varaosat renkaat että sillee hei.....

      • Anonyymi

        Lämpimikseen siis pakkasella :))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämpimikseen siis pakkasella :))))))))

        Rahaa ei edes polkupyörään;)))))))


    • Anonyymi

      Uusi laadukas Toyota vai loppuun ajettu vanha mersun rottelo.

      Tiätysti Toyota, hölmöä edes muuta ajatellakaan.

      • Anonyymi

        Johan vitsin murjaisit!


    • Anonyymi

      Voisihan ajaa vanhalla Toyotalla ilman suurempia riskejä ja pistää erotuksen osakkeisiin. ostaa sitten vanhoilla päivillä rataleluksi Porschen tms.

      Aina voi verrata kaikenlaisia autoja. yhtä hyvin voisi kysyä miksi ostaa uusi Mersu GLC kun samalla hinnalla saa käytetyn BMW X7 n?

    • Anonyymi

      Miksi ostaa noista kumpaakaan, kun samalla rahalla saa käytetyn Bentleyn.

      • Anonyymi

        Siksi, että Bentleyn käyttökulut ylittää suomalaisen duunarin kantokykyluokan komeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, että Bentleyn käyttökulut ylittää suomalaisen duunarin kantokykyluokan komeasti.

        jep, W12 moottorin vikaantuessa, se vaihdetaan uuteen

        kustannus noin 65t euroa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

      Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      41
      3446
    2. 35
      2948
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

      Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      141
      2809
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

      En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      69
      2300
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

      "Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1772
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

      Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      85
      1492
    7. Mitä tarkalleen tunnet

      Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      65
      1046
    8. Nainen, koska nähtiin viimeksi

      Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1016
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

      Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      77
      987
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

      Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      3
      837
    Aihe