kun nuo alle kolmekymppiset naiset valtasi tämän. Olisin mieluummin pitänyt ne psykot ja trollit, jotka täällä vielä viime vuonna kirjoitteli. Mikään ei ole niin kamalaa kuin nuori nainen, joka vielä kuvittelee olevansa maailman paras kaikessa. Onneksi ikä muuttaa lähes jokaista parempaan suuntaan.
Palsta meni pilalle
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä on 35 v mutta itse pidän sitä JuhaR nicilläkin kirjoittevaa tän palstan pilaajana. Hän ei ole parikymppinen. Huomaa jo ihan mieliteistä ja mustavalko-elokuvien filmitähtien ihailusta että iäkäs on
- Anonyymi
No minä olen keski-ikäinen kulahtanu muija. On ollut vähemmän seksikumppaneita, kuin noilla nykyisillä 20 vuotiailla. Tietysti, jos on kovin kaunis, niin kyllähän niitä poikaystäväehdokkaita riittää.
- Anonyymi
Teidän ikioma ruikutuspaikka on siis pilattu. No voi ei 😢.
p.s. En ole alle kolmekymppinen. - Anonyymi
mistä sen tietää että nimenomaan alle 30v naisia on tullu lisää?
- Anonyymi
No luulisin että palstan taso ylemmän tason naisten myötä nousis, mistä ne sitte on puhuneet?
- Anonyymi
Niin no kurppiahan nuoki jo on näitten viistoistakesästen trollien näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714