Sanna Marin lahjoitti 3 miljardia ulkomaalaisille pummeille

Anonyymi

Mitä järkeä on maksaa veroja, kun demari lahjoittaa ne italialaisille rikollisille.
Ei kannata koskaan maksaa mitään, se on hyvinvointia yksilölle.

8

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ennen vapautusta verorahoilla ylläpidettiin takseja. Onneksi siihen tuli muutos ja thteiskunnan kyydit kilpailutettiin. Valtio säästää siinä huomattavia summia.

• Anonyymi

Hyvä, että toimintarajoitteisetkin saavat kuljetuksia. Muuten sinäkään et pääsisi viikoittaiseen seksuaaliterapiaasi Pekan navettaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että toimintarajoitteisetkin saavat kuljetuksia. Muuten sinäkään et pääsisi viikoittaiseen seksuaaliterapiaasi Pekan navettaan.

Ja pääset vielä Audeil, Mersuil, Bemareil, Opeleil, ja Volkkareil, jotka ovat taksei...

• Anonyymi

Sehän on vihervasemmiston linja. Kaikilta rehellisiltä yrittäjiltä rahat pois, jotta ne voidaan jakaa virkapummeille ja muille loiseläjille.

• Anonyymi

Vanhat taisit vastusti vapautusta koska niiden mielestä kaikki verovaroin maksetut kyydit olis pitäny antaa niille ilman kilpailutusta. Nyt valitetaan kun kilpailutus on vieny kyydit niiltä.

• Anonyymi

Jos seisoskelee munkki suussa tolpalla ja hakee provisiopalkkaisia kuskeja, niin ei kannata leikkiä bisnesmiestä ja suurta veronmaksajaa.

• Anonyymi

Olet täysin oikeassa. Munkkeja ahmivat ja tupakkaa ketjussa polttavat "isännät" ovat erittäin yleinen näky taksitolpilla ympäri Suomen

• Anonyymi

Ja persu jaksaa öyhöttää taksipalstallakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe