Aihe

Viesti muutamille

Anonyymi

Hei, tää on tällainen pikku kysely eräille. En nyt nimeä laita.
miten sulla siellä menee, onko se paikka, missä asut kotoisampi ja rennompi kuin mistä sinne lähdit?
Entä sä toinen, miten sulla, jos vertaat lähtöpaikkaan? Kummassa kaupungissa on parempi olo?
Kolmas aikojen takaa, vieläkö asut siellä, missä tavattiin? Onko olo siellä yhtä hyvä kuin silloin muinoin?
Yleiskysymys, harkitsetko muualle muuttoa?

10

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin vastata kaikkiin.
      On kotoisampi ja rennompi, vaikka se toinenkin on omalla tavallaan. Jotenkuten on mennyt minulla, paremmin meni ennen koronarajoituksia.
      Molemmissa on ihan hyvä olo omalla tavallaan, täällä ehkä vähän parempi.
      En asu siellä enää.
      Olen harkinnut että harkitsen vielä muuttoa, kunhan nyt olen ensin asunut täällä.

• Anonyymi

En ole muuttamassa mihinkää

• Anonyymi

Uusi koti on ihana, varsinkin kun remonttia on vähän tullut tehty. Oman näköinen, oma nätti piha löytyy. Ja mikä parasta nyt löytyy kaikille omat huoneet. Juuri passeli tälle porukalle! Hyvä sijainti kaikkien kannalta ja koulut lähellä. Lapset voi täällä hyvin. ♥️ Oikea ratkaisu oli ja asunto on löytö.

• Anonyymi

Pillu

• Anonyymi

no johan oli kysymykset, ei varmaan mulle

• Anonyymi

Mistä mä tiedän mihin noista pitäisi vastata?

Asun siellä samassa missä tavattaessa ja tykkään asua tässä. Täällä on parempi kuin missään muualla ja viihdyn täällä. Ja sitäpaitsi, onhan hänkin täällä päin. Häntä ei ole muualla. Parhaiten sen huomaa, jos lähtee reissuun. Miten hyvältä tuntuu palata kotiin. Reissaamisessa parasta onkin musta kotiinpaluu.

• Anonyymi

Eräskin kyllästyi kristinuskoon.

• Anonyymi

Ei ole kovin kotoisa olo täällä, se toinenkin paikka tuntu väliaikaiselta ja vieraalta. Olisi pitänyt ymmärtää kuinka tärkeää oman paikan löytyminen olisi ollut. Sellaista ei taida enää olla. Johonkin kuitenkin on ennenpitkää lähdettävä.

• Anonyymi

Muutin lapsena tänne. Tässä kaupungissa on hyvä. En ole uusavuton sillä aikuisen ei tarvitse marista jos asuinseudut tai asunnot ei miellytä. Ryhtyy vaan hommiin eli asuntohakua päälle.

Asun siis siellä missä viihdyn ja häivyn sieltä missä en viihdy. Hyvin yksinkertaista. Eikä tämäkään ole S tai M muikkeli mummeleilta sit JuhaR. Turhaan omit ja alat uliseen mulle

• Anonyymi

Jopas oli viesti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      14430
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      133
      12306
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      574
      8558
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      124
      5609
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      304
      5030