Miksi nainen asut kamalassa röttelössä?
Oletko köyhä vai vihervasemmistolainen?
28
212
Vastaukset
- Anonyymi
En oikeastaan kumpaakaan. Elämässä mennään ilman loiston tavoittelua. Kotoisa ja lämmin ainakin.
- Anonyymi
Tästä aloituksesta jää pisteet saamatta.
- Anonyymi
Niin ja kauttarantain pölvästelystä menee miinus puolelle.
Ketä mahtaa nämä käytöstavat unohtaneet olla. Ei kovin vaikeeta arvata! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kauttarantain pölvästelystä menee miinus puolelle.
Ketä mahtaa nämä käytöstavat unohtaneet olla. Ei kovin vaikeeta arvata!No sekin. Eliittijoukkoa parhaimmillaan tai siis paskimmillaan.
- Anonyymi
Joku velaton ja huoleton yhteiskunnan nettomaksajako itse olet? 🤦♀️
- Anonyymi
Pipo päähän pakkasella💂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pipo päähän pakkasella💂
Hankkijalippis, pirikiikarit ja tekoparta tarkoittanet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmöt tunnistaa jo kaukaa. Eilen oli nuutinilta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noi tuntomerkit muuten natsaa meitsiin kypällä ja geltasella laralla ajelen vain... ;)
- Anonyymi
Voisin sanoa että molempia. Ei kiinnosta maallinen mammona,toisenlaiset arvot sitäkin enemmän.
- Anonyymi
Hyi helvetti. Jos joku tuollainen psyko kytännyt missä asun. Jokainen joka meillä käynyt on sanonut että ompas teillä kaunis koti. Minä rakastan tätä paikkaa ja pihamaalta. Ainut miinus että isotie ja naapurit liian lähellä. Jos olisi enemmän korvessa niin olisi täydellinen.
- Anonyymi
Onhan se hyvin tehty pieni talo.
Tässä vähän lisätietoa: velaton, kaikki mukavuudet, pinta remppa kesken. Kehuttu että kyllä nätti tulee.
Ai niin, hiekkapohjainen uimaranta ihan vieressä.
Että revi siitä iloa pakkaspäivääsi. - Anonyymi
Ootko kateellinen kun tällaisia aloituksia tänne tehtailet. Normaali ihminen ei arvostele muita. Kukin elää ja asuu omalla tavallaan.
Itse ainakin olen tyytyväinen omaan kotiini.
Rehellisellä työllä hankittu. - Anonyymi
Jaa-a ... varmaan koska mä viihdyn kotonani. En kaipaa kivilinnaa, kelohuvilaa enkä suurta loistoa.Tässä on ihan kaikki mitä mä kodilta ksipaan. Harmi jos mun koti on susta röttelö. Onneksi sun ei siis tarvii tässä asua.
- Anonyymi
Sanasi satuttavat ja eivät ole millään lailla kohteelle miellyttävää luettavaa.
Heitän sulle....,ajatteles kuinka onnellinen ja tyytyväinen asukas siellä asuukaan. Elämä ei ole näkyvistä puitteista kiinni.- Anonyymi
Eiköhän tuo kirkon rotta joka tasolla sen jo tiedäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo kirkon rotta joka tasolla sen jo tiedäkin.
Lynkkaatko uskovia?
- Anonyymi
Myin velattoman kämppäni ja muutin vuokralle. Nyt on kuitenkin pörssissä toistasataa-tuhatta.
Mitä sitten?- Anonyymi
Niin ja olen tosiaan vasemmistoliiton jäsen.
- Anonyymi
Aika aikaa kutakin...
- Anonyymi
Asun missä asun. Miksi vaivaat päätäsi toisten asioilla. Eihän sun tarvi röttelöön muuttaa. Anna ihmisten elää rauhassa valitsemallaan tavalla.
- Anonyymi
Mutta se on sentään ikioma okt. Miksi itse asut miljoonan muun kanssa kerrostalossa?
- Anonyymi
En kumpikaan. Mutta sinä taidat olla köyhä mieleltäsi?
- AnonyymiUUSI
En halua olla pankin velka orja niinkuin sinä olet, on kuule mukavampi olla ,kun saa vapaasti tehdä omassa talossa mitä haluaa. Ja se kauneus on katsojan silmässä.
- AnonyymiUUSI
Onko tämä nainen se joka asuu 24kissan kanssa keskellä peltoa ? Jos niin kerro terveisiä , viime povaamisesta onkin jo tovin aikaa...
- AnonyymiUUSI
Lanketti jonkin loitsun mun päälle ja vahvaa sorttia onkin ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lanketti jonkin loitsun mun päälle ja vahvaa sorttia onkin ;)
Noitavainot argh , M & M roviolle !
Merlin ja Magia ovat syyllisiä !
teepope - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noitavainot argh , M & M roviolle !
Merlin ja Magia ovat syyllisiä !
teepope;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt
Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-417613982Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans13411858Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.
Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel5578439Huomio ! Huomio !
HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –1245525Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!
Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o2914826